CANON PowerShot G1 X

*****
(5 recenzí) | Kód produktu: 4012742 | PN: 5249B009

Canon představil nový revoluční fotoaparát PowerShot G1 X s velkým CMOS snímačem. V kompaktním kovovém těle se skrývá kvalita dříve známá jen z digitálních zrcadlovek. PowerShot G1 X ocení zejména profesionálové a všichni, kteří berou focení vážně. Novinka patří na samotný vrchol legendární řady G a redefinuje výkon kompaktních fotoaparátů.
Více o produktu »

  • Velký 14,3MP snímač CMOS, procesor DIGIC 5, systém HS System
  • Kompaktní objektiv se 4násobným zoomem, režim Inteligentní IS
  • Displej LCD s variabilním úhlem natočení a úhlopříčkou 7,5 cm (3,0"), optický hledáček
222 929 020 V případě dotazů se můžete obrátit na naše specialisty

Hodnocení odborníka 80%

Canon Powershot G1 X představuje již nějaký ten čas stálici na trhu profesionálních kompaktu, a protože se pozvolna snižuje i jeho cena, rozhodli jsme se na něj podívat. Pro ty, co by ho snad ještě neznali podotýkám, že se jedná o známou sérii Powershot G poněkud opepřenou snímačem jenž je jen o...

  • vysoce kvalitní snímky s množstvím detailů
  • výborný výkon ve špatných světelných podmínkách
  • dobrý dynamický rozsah snímače
  • problematický režim HDR
  • podprůměrná rychlost zaostřování a jeho spolehlivost ve špatných světelných podmínkách a pomalejší reakce
  • ikony a nápisy na displeji jsou možná až příliš veliké (pro někoho může představovat plus)

Ukázkové snímky

Základní popis

  • Velký 14,3MP snímač CMOS, procesor DIGIC 5, systém HS System
  • Kompaktní objektiv se 4násobným zoomem, režim Inteligentní IS
  • Displej LCD s variabilním úhlem natočení a úhlopříčkou 7,5 cm (3,0"), optický hledáček
  • Možnost připojení filtrů s pomocí kroužků FA-DC58C
  • Plně ruční režim, typ RAW, software DPP
  • Rozlišení Full HD, rozhraní HDMI
  • Rychlé souvislé fotografování HQ
  • Režim Smart Auto
  • Rozsáhlá řada příslušenství
  • Režim HDR a neutrální šedý filtr
  • Volitelné vodotěsné pouzdro do hloubky 40m
80%
*****

hodnotilo 4 uživatelů

Videoprezentace

Popis produktu CANON PowerShot G1 X

Fotoaparát lze použít jako samostatný špičkový přístroj nebo jako doplněk k profesionální zrcadlovce. PowerShot G1 X propojuje technologie snímače EOS s výkonným procesorem DIGIC 5, novým precizním objektivem Canon a širokými možnostmi manuálního nastavení. Spojením všech funkcí se podařilo vytvořit nejlepší kompaktní fotoaparát Canon v historii. Navíc je PowerShot G1 X i přes bytelné kovové tělo velmi kompaktní.

Canon PowerShot G1 X je nejlepší profesionální kompaktní fotoaparát roku 2012

Profesionální kvalita obrazu

Náhledné snímky 1. / 2.

PowerShot G1 X využívá profesionální technologie a nabízí kvalitu obrazu, která dříve byla možná pouze s digitálními zrcadlovkami. PowerShot G1 X jako vůbec první kompaktní fotoaparát Canon má velký snímač CMOS s poměrem stran 4:3, 14,3 megapixely a rozměry 18,7 mm x 14mm - podobně jako snímače APS-C používané v zrcadlovkách Canon EOS. Velikost pixelů a struktura je stejná jako u EOS 600D a plocha je přibližně 6,3krát větší než u oblíbeného PowerShot G12. V malém těle se tak ukrývá kvalita zrcadlovek.

Větší velikost snímače umožňuje získat lepší kontrolu nad hloubkou ostrosti a kreativněji izolovat objekty od pozadí. Vylepšený dynamický rozsah přináší přesnější zachycení světla a stínů v jednom snímku a rozlišení 14,3 megapixelů je ideální i pro velkoformátové tisky a oříznutí snímků při vytváření nových kompozic.

PowerShot G1 X nabízí celou řadu výhod, které vyplývají z pokročilé technologie snímače CMOS. Přímo v čipu je například funkce redukce šumu, což zaručuje čisté snímky i při vysoké citlivosti ISO, zatímco 4kanálové čtení umožní vysokorychlostní snímání. PowerShot G1 X je vysoký výkon a špičková kvalita za všech podmínek.

HS System kombinuje velký snímač a obrazový procesor DIGIC 5 a určuje nový standard pro výkon při špatném osvětlení s maximální rozlišením při ISO 100-12800 – u kompaktů nebyla nikdy dříve podobná kvalita možná. Uživatelé mohou při fotografování využívat okolního světla a i v těch nejtemnějších podmínkách zachytit přirozené záběry s neuvěřitelnými detaily a bez šumu.

Precizní technologie objektivu

Objektiv u PowerShot G1 X byl vyvinut a vytvořen podobně jako světoznámé profesionální objektivy řady EF. Využití asférické čočky s ultravysokým indexem lomu a precizní technologie tvarování skla umožnilo dosáhnout kompaktních rozměrů i ostrého obrazu. Objektiv se zasouvá do těla fotoaparátu a nabízí flexibilní 4x optický zoom s rozsahem 28 mm až 112 mm, což umožňuje kreativní použití zoomu a změnu perspektivy záběru. Šestilamelová clona také v kombinaci s velkým snímačem vytváří nádherné rozostření pozadí.

Objektiv je vybaven 4krokovým optickým stabilizátorem obrazu, který umožňuje natáčet i v horších světelných podmínkách a využívat časy závěrky až o čtyři stupně delší, než by bylo možné bez stabilizace obrazu. Navíc inteligentní stabilizátor analyzuje ohniskovou vzdálenost a typ pohybu fotoaparátu a automaticky zvolí nejvhodnější režim stabilizace. Například režim Panning IS je ideální pro zachycení závodních akcí, protože spustí stabilizaci na ose kolmé k zaznamenávanému pohybu, nikoliv v jeho směru. Technologie hybridní stabilizace obrazu je vhodná pro makro fotografie a snímání z velké blízkosti bez rozmazání.

Objektiv obsahuje vestavěný 3krokový šedý filtr, který umožňuje použití menší clony při jasném světle pro dosažení menší hloubky ostrosti nebo použití delších časů závěrky pro záměrné rozmazání pohybu.

Široké možnosti ovládání

PowerShot G1 X vychází z osvědčeného způsobu ovládání u řady G a nabízí plné manuální ovládání s režimy fotografování a ovládacími prvky pro rychlé a intuitivní ovládání. PowerShot G1 X perfektně zapadá do EOS workflow a podporuje 14bitové fotografování ve formátu RAW s jemnou tonální gradací a přirozenými barvami, které lze doladit pomocí dodávaného programu Digital Photo Professional (DPP).

Fotografové mohou s PowerShot G1 X zachytit i rychlé akce s režimem Rychlého kontinuálního snímání ve vysoké kvalitě, který vytvoří 6 snímků v plném rozlišení rychlostí 4,5 snímku za vteřinu. Navíc lze fotit rychlostí 1,9 snímku za vteřinu ve formátu JPEG až do naplnění kapacity paměťové karty.

Vysoká kvalita Full HD videa se stereo zvukem

PowerShot G1 X obsahuje speciální tlačítko pro aktivaci záznamu videa ve Full HD (1080p) s rychlostí 24 snímku za vteřinu a stereo zvukem. Velký CMOS snímač zaručuje vysoce kvalitní videa, a to i za špatných světelných podmínkách, a možnost natáčet s malou hloubkou ostrosti. Navíc lze využít 4x optický zoom pro více možností při natáčení.

Profesionální zpracování

PowerShot G1 X má kompaktní design a zároveň bytelnou kovovou konstrukci. Profesionální zpracování je vidět i v těch nejmenších detailech. Velký výklopný 7,5cm (3,0”) LCD displej PureColor II VA umožňuje fotografovat z prakticky jakéhokoliv úhlu nebo pozice a vytvářet kompozice podle svých představ. Jasný LCD displej s vysokým rozlišením 920 tisíc bodů nabízí ostré a detailní zobrazení, zatímco optický hledáček s ovládáním dioptrií přizpůsobuje fotografování individuálnímu stylu. Nově integrovaný manuální výklopný blesk nabízí možnost snáze osvětlit scénu a připojit lze i externí blesky Canon Speedlite.

Pokročilé režimy fotografování

Řada pokročilých režimů pomáhá při fotografání náročných scén a situací. Při fotografování ve velmi tmavých podmínkách bez stativu například režim Noční scéna bez stativu vytváří vysokorychlostní sekvence snímků, které kombinují data pro vytvoření jedné dobře exponované fotky s minimálním rozostřením. Navíc technologie High Dynamic Range (HDR) usnadňuje i zachycení scén s mimořádně velkým výskytem světlých i tmavých tónů. Kombinací vícenásobných expozic vznikají bohaté detaily i ve stínech a světlých místech.

Rozšířená potenciál pomocí příslušenství

PowerShot G1 X je ideální pro uživatele digitálních zrcadlovek EOS a je kompatibilní s celou řadou EOS příslušenství. Externí blesky Canon Speedlite lze použít pro kreativní osvětlení, zatímco vodotěsné pouzdro WP-DC44 poskytuje ochranu až do hloubky 40 m - ideální pro fotografování v silném dešti nebo pro záběry pod vodou - s plným přístupem ke všem ovládacím prvkům.

FA-DC58C umožňuje fotografům využívat řadu filtrů, jako je například kruhový polarizátor pro vylepšení modrého nebe nebo odstranění odrazů. Pro rovnoměrnější osvětlení při fotografování makro fotografií je k dispozici redukce MLA-DC1 (Macro Ring Lite), s kterou lze využívat například kruhový makroblesk nebo dvojitý blesk ze systému EOS.

Novinka nabízí pokročilou úroveň profesionálního ovládání spolu s nevídanou kvalitou obrazu. PowerShot G1 X je ideální pro profesionální fotografy a všechny, kteří to s focením myslí vážně, a chtějí od kompaktních fotoaparátů flexibilitu a kvalitu digitálních zrcadlovek.

(zdroj: tisková zpráva Canon)

stránky produktu (CZ)
stránky produktu (ENG)

Parametry produktu

Zařazení kompaktuVýkonný fotoaparát | S velkým čipem | S hledáčkem
Velikost snímače1,5"
Barva fotoaparátučerná
Počet efektivních pixelů (Mpx)14
Rozšířené ISO (minimum)100
Rozšířené ISO (maximum)12800
Stabilizace obrazuoptická (v objektivu)
Optický zoom
Min. ohnisková vzdálenost28
Max. ohnisková vzdálenost112
Možnost použití předsádek / filtrůano
Velikost LCD displeje3,0"
Expoziční režimyautomatika | manuál M | programová automatika P
Blesksystémová patice
Druh pamětiSDHC | SDXC
NapájeníLi-Ion
Další doporučené příslušenství

Doporučené příslušenství

LEXAR SDXC 64GB UHS-II 2000x Professional

LEXAR SDXC 64GB UHS-II 2000x Professional

LEXAR SDXC 64GB UHS-II 2000x Professional
Doprava zdarma
  • Ultra rychlá paměťová karta typu SDXC UHS-II (U3)
  • kapacita 64GB
  • rychlost s podporou standardu UHS-II (U3) až 300 MB/s
2 690,-
Skladem > 5 ks
LEXAR SDXC 128GB UHS-II 2000x Professional

LEXAR SDXC 128GB UHS-II 2000x Professional

LEXAR SDXC 128GB UHS-II 2000x Professional
Doprava zdarma
  • Ultra rychlá paměťová karta typu SDXC UHS-II (U3)
  • kapacita 128GB
  • rychlost s podporou standardu UHS-II (U3) až 300 MB/s
4 990,-
Skladem > 5 ks
SANDISK SDXC 128GB EXTREME PRO 300MB/s UHS-II

SANDISK SDXC 128GB EXTREME PRO 300MB/s UHS-II

*****
(1 recenze)
SANDISK SDXC 128GB EXTREME PRO 300MB/s UHS-II
Doprava zdarma
  • SDXC karta s kapacitou 128 GB
  • Maximální rychlost čtení: 300 MB/s
  • Maximální rychlost zápisu: 250 MB/s
4 390,-
Skladem > 5 ks
SANDISK SDXC 64GB EXTREME PRO 300MB/s UHS-II

SANDISK SDXC 64GB EXTREME PRO 300MB/s UHS-II

*****
(7 recenzí)
SANDISK SDXC 64GB EXTREME PRO 300MB/s UHS-II
Doprava zdarma
  • UHS-II / V90 / U3 / Třída 10
  • Kapacita karty 64 GB
  • Max. rychlost čtení: 300 MB/s
3 290,-
Skladem > 5 ks
AVACOM Canon NB-10L 950mAh

AVACOM Canon NB-10L 950mAh

*****
(3 recenze)
AVACOM Canon NB-10L 950mAh

Baterie Avacom Canon NB-10L je vyrobena ze špičkových článků, které jí zaručují dlouhou životnost a vysokou spolehlivost. Dokáže plně nahradit originální typy baterií....

520,-
Skladem 2 - 3 ks
JUPIO Canon NB-10L

JUPIO Canon NB-10L

JUPIO Canon NB-10L
3 roky záruka
  • 7.4 V a 920mAh
  • 100% kompatibilní s originální baterií Canon NB-10L
  • Ochrana proti přebití a přehřátí
790,-
Poslední kus
HOYA filtr UV HMC 58 mm

HOYA filtr UV HMC 58 mm

*****
(1 recenze)
HOYA filtr UV HMC 58 mm

Filtry Hoya řady HMC jsou mezi fotografy pověstné svou kvalitou za rozumnou cenu a není se čemu divit. Tyto filtry jsou po obou stranách opatřeny HMC vrstvou -...

680,-
Skladem > 5 ks
HOYA filtr CIR-PL UV HRT 58 mm

HOYA filtr CIR-PL UV HRT 58 mm

*****
(2 recenze)
HOYA filtr CIR-PL UV HRT 58 mm
Doprava zdarma
  • Polarizační filtr + UV filtr
  • Polarizační vrstva HRT
  • Univerzální filtr pro denní fotografování
1 235,-
Skladem > 5 ks
CANON FA-DC58C adaptér na filtry pro PS G1X

CANON FA-DC58C adaptér na filtry pro PS G1X

CANON FA-DC58C adaptér na filtry pro PS G1X
Doprava zdarma

Adaptér na filtry pro fotoaparát Canon PowerShot G1 X.

1 090,-
Skladem 2 - 3 ks
JJC clona LH-DC70 pro Canon PS G1 X

JJC clona LH-DC70 pro Canon PS G1 X

*****
(2 recenze)
JJC clona LH-DC70 pro Canon PS G1 X

Sluneční clona JJC PH-DC70 je určena pro digitální fotoaparát Canon PowerShot G1 X.

390,-
PIXEL spoušť rádiová Oppilas RW-221/E3 pro Canon E3, Olympus CB2, Fujifilm RR-100, Pentax CS-205

PIXEL spoušť rádiová Oppilas RW-221/E3 pro Canon E3, Olympus CB2, Fujifilm RR-100, Pentax CS-205

*****
(3 recenze)
PIXEL spoušť rádiová Oppilas RW-221/E3 pro Canon E3, Olympus CB2, Fujifilm RR-100, Pentax CS-205
Doprava zdarma
  • rádiová spoušť
  • dosah 100 metrů / 2,4 GHz
  • délka kabelu 120 cm
1 090,-
Skladem > 5 ks
PIXEL spoušť kabelová RC-201/E3 pro Canon E3, Olympus CB2, Fujifilm RR-100, Pentax CS-205

PIXEL spoušť kabelová RC-201/E3 pro Canon E3, Olympus CB2, Fujifilm RR-100, Pentax CS-205

*****
(4 recenze)
PIXEL spoušť kabelová RC-201/E3 pro Canon E3, Olympus CB2, Fujifilm RR-100, Pentax CS-205
  • kabelová spoušť s možností aretace
  • délka 110 cm
  • rozměry a hmotnost: 95,5x29,4x20,3mm a 55 g
390,-
Skladem > 5 ks
LARMOR ochranné sklo na LCD pro Canon G1X/II, G5X, G9X/II

LARMOR ochranné sklo na LCD pro Canon G1X/II, G5X, G9X/II

*****
(1 recenze)
LARMOR ochranné sklo na LCD pro Canon G1X/II, G5X, G9X/II
  • Optické sklo s 90% propustností
  • Ultra tenké – šířka rámečku 0,5 mm
  • Velmi silná elektrostatická přitažlivost 100 g / cm2
340,-

Hodnocení odborníka 80%

Canon Powershot G1 X představuje již nějaký ten čas stálici na trhu profesionálních kompaktu, a protože se pozvolna snižuje i jeho cena, rozhodli jsme se na něj podívat. Pro ty, co by ho snad ještě neznali podotýkám, že se jedná o známou sérii Powershot G poněkud opepřenou snímačem jenž je jen o krapítek menší než APS-C. A hned v úvodu mohu říci, že jinak poněkud až příliš standardnímu fotoaparátu přidá na chuti tak, že se do něj bude moci zakousnout nejeden zažraný fotograf bažící po kvalitních snímcích. Podmět se nyní podívat, zda přitom nepřijde o svůj chrup.

80%
*****

hodnotilo 4 uživatelů

  • vysoce kvalitní snímky s množstvím detailů
  • výborný výkon ve špatných světelných podmínkách
  • dobrý dynamický rozsah snímače
  • robustní tělo s dobrou ergonomii
  • otočný a výklopný displej usnadňuje kompozici
  • možnost použití systémových blesků
  • dobrá ergonomie ovládání
  • formát RAW
  • vestavěný ND filtr
  • problematický režim HDR
  • podprůměrná rychlost zaostřování a jeho spolehlivost ve špatných světelných podmínkách a pomalejší reakce
  • ikony a nápisy na displeji jsou možná až příliš veliké (pro někoho může představovat plus)

Ukázkové snímky

Uživatelské recenze

avatar
100%*****
27.05.2014 19:36:01

      avatar
      80%*****
      12.05.2014 10:58:35

          avatar
          100%*****
          11.12.2013 16:28:30

              avatar
              80%*****
              02.03.2012 09:49:11

                  Příslušenství k produktu CANON PowerShot G1 X

                  LEXAR SDXC 64GB UHS-II 2000x Professional

                  LEXAR SDXC 64GB UHS-II 2000x Professional

                  LEXAR SDXC 64GB UHS-II 2000x Professional
                  Doprava zdarma
                  • Ultra rychlá paměťová karta typu SDXC UHS-II (U3)
                  • kapacita 64GB
                  • rychlost s podporou standardu UHS-II (U3) až 300 MB/s
                  2 690,-
                  Skladem > 5 ks
                  LEXAR SDXC 128GB UHS-II 2000x Professional

                  LEXAR SDXC 128GB UHS-II 2000x Professional

                  LEXAR SDXC 128GB UHS-II 2000x Professional
                  Doprava zdarma
                  • Ultra rychlá paměťová karta typu SDXC UHS-II (U3)
                  • kapacita 128GB
                  • rychlost s podporou standardu UHS-II (U3) až 300 MB/s
                  4 990,-
                  Skladem > 5 ks
                  SANDISK SDXC 128GB EXTREME PRO 300MB/s UHS-II

                  SANDISK SDXC 128GB EXTREME PRO 300MB/s UHS-II

                  *****
                  (1 recenze)
                  SANDISK SDXC 128GB EXTREME PRO 300MB/s UHS-II
                  Doprava zdarma
                  • SDXC karta s kapacitou 128 GB
                  • Maximální rychlost čtení: 300 MB/s
                  • Maximální rychlost zápisu: 250 MB/s
                  4 390,-
                  Skladem > 5 ks
                  SANDISK SDXC 64GB EXTREME PRO 300MB/s UHS-II

                  SANDISK SDXC 64GB EXTREME PRO 300MB/s UHS-II

                  *****
                  (7 recenzí)
                  SANDISK SDXC 64GB EXTREME PRO 300MB/s UHS-II
                  Doprava zdarma
                  • UHS-II / V90 / U3 / Třída 10
                  • Kapacita karty 64 GB
                  • Max. rychlost čtení: 300 MB/s
                  3 290,-
                  Skladem > 5 ks
                  AVACOM Canon NB-10L 950mAh

                  AVACOM Canon NB-10L 950mAh

                  *****
                  (3 recenze)
                  AVACOM Canon NB-10L 950mAh

                  Baterie Avacom Canon NB-10L je vyrobena ze špičkových článků, které jí zaručují dlouhou životnost a vysokou spolehlivost. Dokáže plně nahradit originální typy baterií....

                  520,-
                  Skladem 2 - 3 ks
                  JUPIO Canon NB-10L

                  JUPIO Canon NB-10L

                  JUPIO Canon NB-10L
                  3 roky záruka
                  • 7.4 V a 920mAh
                  • 100% kompatibilní s originální baterií Canon NB-10L
                  • Ochrana proti přebití a přehřátí
                  790,-
                  Poslední kus
                  HOYA filtr UV HMC 58 mm

                  HOYA filtr UV HMC 58 mm

                  *****
                  (1 recenze)
                  HOYA filtr UV HMC 58 mm

                  Filtry Hoya řady HMC jsou mezi fotografy pověstné svou kvalitou za rozumnou cenu a není se čemu divit. Tyto filtry jsou po obou stranách opatřeny HMC vrstvou -...

                  680,-
                  Skladem > 5 ks
                  HOYA filtr CIR-PL UV HRT 58 mm

                  HOYA filtr CIR-PL UV HRT 58 mm

                  *****
                  (2 recenze)
                  HOYA filtr CIR-PL UV HRT 58 mm
                  Doprava zdarma
                  • Polarizační filtr + UV filtr
                  • Polarizační vrstva HRT
                  • Univerzální filtr pro denní fotografování
                  1 235,-
                  Skladem > 5 ks
                  CANON FA-DC58C adaptér na filtry pro PS G1X

                  CANON FA-DC58C adaptér na filtry pro PS G1X

                  CANON FA-DC58C adaptér na filtry pro PS G1X
                  Doprava zdarma

                  Adaptér na filtry pro fotoaparát Canon PowerShot G1 X.

                  1 090,-
                  Skladem 2 - 3 ks
                  JJC clona LH-DC70 pro Canon PS G1 X

                  JJC clona LH-DC70 pro Canon PS G1 X

                  *****
                  (2 recenze)
                  JJC clona LH-DC70 pro Canon PS G1 X

                  Sluneční clona JJC PH-DC70 je určena pro digitální fotoaparát Canon PowerShot G1 X.

                  390,-
                  PIXEL spoušť rádiová Oppilas RW-221/E3 pro Canon E3, Olympus CB2, Fujifilm RR-100, Pentax CS-205

                  PIXEL spoušť rádiová Oppilas RW-221/E3 pro Canon E3, Olympus CB2, Fujifilm RR-100, Pentax CS-205

                  *****
                  (3 recenze)
                  PIXEL spoušť rádiová Oppilas RW-221/E3 pro Canon E3, Olympus CB2, Fujifilm RR-100, Pentax CS-205
                  Doprava zdarma
                  • rádiová spoušť
                  • dosah 100 metrů / 2,4 GHz
                  • délka kabelu 120 cm
                  1 090,-
                  Skladem > 5 ks
                  PIXEL spoušť kabelová RC-201/E3 pro Canon E3, Olympus CB2, Fujifilm RR-100, Pentax CS-205

                  PIXEL spoušť kabelová RC-201/E3 pro Canon E3, Olympus CB2, Fujifilm RR-100, Pentax CS-205

                  *****
                  (4 recenze)
                  PIXEL spoušť kabelová RC-201/E3 pro Canon E3, Olympus CB2, Fujifilm RR-100, Pentax CS-205
                  • kabelová spoušť s možností aretace
                  • délka 110 cm
                  • rozměry a hmotnost: 95,5x29,4x20,3mm a 55 g
                  390,-
                  Skladem > 5 ks
                  LARMOR ochranné sklo na LCD pro Canon G1X/II, G5X, G9X/II

                  LARMOR ochranné sklo na LCD pro Canon G1X/II, G5X, G9X/II

                  *****
                  (1 recenze)
                  LARMOR ochranné sklo na LCD pro Canon G1X/II, G5X, G9X/II
                  • Optické sklo s 90% propustností
                  • Ultra tenké – šířka rámečku 0,5 mm
                  • Velmi silná elektrostatická přitažlivost 100 g / cm2
                  340,-

                  Poradna k produktu

                  CANON PowerShot G1 X

                  Přidat příspěvek
                  • Daniela
                    Odpovědět

                    otázka

                    Daniela 26.01.2015 20:04:16
                    Dobrý deň prajem, chcem sa opýtať, či máte CANON PowerShot G1 X na sklade a koľko by stalo poštovné do SR. Ďakujem Daniela
                    • Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE:otázka

                      Jakub Valdivia 27.01.2015 12:28:58
                      Dobrý den,

                      fotoaparát máme skladem a poštovné činí necelých 10 Eur.
                  • Jiří Starý
                    Odpovědět

                    Menu G1X

                    Jiří Starý 28.12.2014 16:58:06
                    Má Canon G1X menu v češtině ?
                    • Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE:Menu G1X

                      Jakub Valdivia 29.12.2014 12:50:31
                      Dobrý den,

                      fotoaparát má menu v češtině.
                  • Petr Bábek
                    Odpovědět

                    Vestavěný ND filtr

                    Petr Bábek 09.12.2014 23:43:04
                    V recenzi je jedním z kladných bodů "vestavěný ND filtr". Co to přesně znamená? Dále bych se chtěl zeptat, zda je možné na objektiv nasadit nějaký ochranný filtr přímo bez adaptéru. Děkuji.
                    • Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE:Vestavěný ND filtr

                      Jakub Valdivia 11.12.2014 21:23:22
                      Dobrý den,

                      fotoaparát umí softwarově ztmavit scénu pro kreativní práci s časem závěrky. Na použití filtrů potřebujete tuto redukci: http://www.fotoskoda.cz/canon-fa-dc58e-adapter-na-filtry-pro-ps-g1x-mark-ii/ .
                  • Zdeněk Vondra
                    Odpovědět

                    Canon g1x

                    Zdeněk Vondra 10.09.2014 16:10:05
                    Dobrý den.
                    Když si u Vás objednám tento fotoaparát, přijde mi originál zabalený (zapečetěný) od výrobce ?
                    Děkuji Vondra
                    • Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE:Canon g1x

                      Jakub Valdivia 10.09.2014 21:23:15
                      Dobrý den,

                      balení vám přijde kompletní od výrobce. Firma Canon ale nepoužívá u svých produktů pečeť.
                  • František Baráček
                    Odpovědět

                    dotaz

                    František Baráček 28.04.2014 21:55:58
                    Chci si koupit kvalitní kompakt. Canon G1X mám ve výběru. Trošku mi u něho chyběl elektronický hledáček, na který jsem již zvyklý a údajně nejde makro. Před nedávnem se objevil Olympus stylus 1,
                    který by mi vyhovoval patrně ve všech parametrech, ale má "malý" snímač. Dovedete poradit jak až velký je rozdíl v kvalitě obrazu? Fotím hlavně přírodu. Výjimečně ve špatných světelných podmínkách.
                    Děkuji.
                    • Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE:dotaz

                      Jakub Valdivia 29.04.2014 09:52:53
                      Dobrý den,

                      Rozdíl ve velikosti Canonu G1X a Olympusu Stylus 1 je výrazný a viditelně to ovlivňuje výslednou obrazovou kvalitu.
                      dovolil bych si vám nabídnout ještě hodně zajímavou alternativu v podobě Sony RX100: http://obchod.fotoskoda.cz/sony-cybershot-dscrx100/ .
                  • Jan Nováček
                    Odpovědět

                    neplánuje se nástupce G1-X

                    Jan Nováček 29.09.2013 13:07:35
                    Dobrý den,
                    zajámalo by mě, zda výrobce neplánuje nějakého nástupce Canonu G1 X. Je to již rok a půl starý model a Canon v původní G-čkové řadě již představil modely 15 a nově i 16. Předpokládám, že se stále vyplatí upřesnostnit model G1 X před novým modelem G-16. Rozdíl v ceně je zanedbatelný a kvalita fotografií na vyšší ISO mi dle ukázkových snímků přišla mnohem lepší. Vyyplatí se ještě čekat na skutečného nástupce G1-X?
                    Děkuji
                    • Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE:neplánuje se nástupce G1-X

                      Jakub Valdivia 02.10.2013 20:18:31
                      Dobrý den,

                      v tuto chvíli nejsou známy žádné ověřené informace o nástupci Canonu G1 X. S vaším názorem souhlasím. V obrazové kvalitě je díky výrazně většímu snímači Canon G1 X opravdu lepší. Osobně bych si pořídil fotoaparát rovnou, protože chci fotit a nechci čekat neurčitou dobu na nový fotoaparát o kterém ani nevím co mi přinese navíc.
                    • Jan Nováček
                      Odpovědět

                      Re: neplánuje se nástupce G1-X

                      Jan Nováček 30.09.2013 12:27:22
                      Ještě jsem se chtěl zeptat k předchozímu. Co přesně znamená 1000 kč dostanete zpět. Uvedená cena je už s tímto bonusem nebo se peníze vrátí formou nějaké popukázky.
                      Děkuji
                      • Jakub Valdivia
                        Odpovědět

                        RE:Re: neplánuje se nástupce G1-X

                        Jakub Valdivia 02.10.2013 20:31:20
                        Dobrý den,

                        platba bude provedena bankovním převodem na bankovní účet uvedený ve formuláři který vyplníte a naleznete jej zde: http://www.canon.cz/cashback/dsc-cashback/
                  • Martin Vachata
                    Odpovědět

                    čip

                    Martin Vachata 24.09.2013 11:20:25
                    DObrý den, jak velký je čip v tomto fotoaparátu?
                    • Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE:čip

                      Jakub Valdivia 24.09.2013 11:41:06
                      Dobrý den,

                      rozměr snímače u Canonu G1X je 18,7 mm x 14 mm. Velikostně je mírně větší oproti 4/3 snímačům.
                  • Milan Výprachtický
                    Odpovědět

                    blesk METZ

                    Milan Výprachtický 23.09.2013 10:17:49
                    Dobrý den, bude fungovat blesk METZ MB 50 AF-1 s fotoaparátem PowerShot CANON G1 X ?
                    Děkuji za opověď.
                    • Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE:blesk METZ

                      Jakub Valdivia 24.09.2013 11:21:41
                      Dobrý den,

                      ano tento blesk plně spolupracuje s Canonem G1X.
                  • Jiří Janura
                    Odpovědět

                    Makro

                    Jiří Janura 23.08.2013 08:57:15
                    Dobrý den. Mám nově G1X. Vůči G12 je makro jen 20cm. Jakou makročočku mám použít , aby byl výsledek co nejnepší a přiměřen slušné ceně.
                    A ještě dotaz. Existuje předsádka pro normální vzdálenost,třeba na focení letadel při vzletu,abych si objekt jěšte trochu přiblížil a přitom byl slušný výsledek ?
                    Pro focení pod vodou-jeké by jste dal nastavení pro nejleší výsledek při fotografování a natáčení.
                    Děkuji moc za odpověď. Janura
                  • Petr Brož
                    Odpovědět

                    Jak překomponovat?

                    Petr Brož 18.08.2013 19:21:04
                    Ahoj
                    Koupil jsem u Vás G1x, super fotoaparát, o to nic, ale trošku mě zarazilo, že s ním nejde na první polohu namáčknutí spouště zaostřit, potom překomponovat snímek a domáčknutím pořídit foto.
                    Po změně kompozice v režimu FlexiZone se fotoaparát automaticky přeostří na nový bod, kde je čtverec místa ostření a místo bodu který by měl být v paměti přeostří na aktuální bod, tedy nový střed snímku (vis náhled foto kde je ostřící bod zvětšen)
                    Je sice možnost "AF sledování" kde se dá přímo zaaretovat ostřící bod, ale ta je nepřesná a přeskakuje jak ji napadne po okolních bode "na které se ji zrovna dobře ostří" Trošku mě to zarazilo a připadá mi divné, že to co umí můj stařičký kompakt Olympus, neumí G1x ? Po pravdě, celou dobu co fotím, jsem se domníval, že je to standartní způsob základního ostření a s tímto Canon zlepšovákem mi dělá dost problém se kamarádit (No prostě, nevyfotím s tím ani prd... ) Takže k dotazu, jen to neumím nastavit, nebo je to vada přístroje, nebo se Canon zbláznil a opravdu to tak funguje?
                    • Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE:Jak překomponovat?

                      Pavel Galler 20.08.2013 13:11:42
                      Dobrý den,
                      v režimu Flexi zone přeostřování funguje. Musíte vypnout AF servo. A zaostřovací čtvereček musí být zelený, ne modrý.
                  • Jiří Janura
                    Odpovědět

                    Makro u G1X

                    Jiří Janura 12.08.2013 22:13:12
                    Dobrý den. Měl jsem Canon G12 a nyní mám G1X.Je tam sice větší čip a prý lepší objektiv,ale chybí mi to makro od 1 cm co měl G12. Dá se to nějak alespoň trochu vychytat? Předem děkuji za odpověď . Janura
                    • Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE:Makro u G1X

                      Jakub Valdivia 13.08.2013 15:02:01
                      Dobrý den,

                      bohužel slabina fotoaparátu Canon G1X tkví právě v horším makru. Co může relativně pomoci je přepnou fotoaparát do režimu makra ale nikdy se kvůli velkému snímači nedostanete na tak blízkou vzdálenost jako u Canonu G12.
                  • josef1josef
                    Odpovědět

                    Dilema při výběru

                    josef1josef 02.04.2013 10:50:03
                    Dobrý den,váhám mezi [b]Canon G1X a Olympusem Xz2[b].První má větší snímač, druhý jmenovaný lepší světelnost objektivu.Chci fotit v interiéru květiny, pokud možno bez blesku. Hloubka ostrosti kolem 200 mm. Zrcadlovka Olympus E620 toto nezvládá a je příliš těžkopádná. A nebo to s ní neumím.Vykompenzuje větší snímač horší světelnost objektivu?Děkuji.
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: Dilema při výběru

                      Pavel Galler 02.04.2013 16:45:13
                      Dobrý den,pro vaše účely je vhodnější Olympus XZ2, pro jeho lepší světelnost a bližší zaostřovací vzdálenost.
                  • Vašek J.
                    Odpovědět

                    Výběr a ISO

                    Vašek J. 24.03.2013 22:55:55
                    Dobrý den,zvažuji koupi fotoaparátu. Volba padla na Canon EOS D60 (nejdříve C 600D). Známý, který fotí, mi ale poradil, z hlediska praktičnosti (váha aparátu při cestování) typ Canon PowerShot G1X. Chci fotit s minimálním použitím blesku a proto potřebuji vědět, při jaké velikosti ISO už začíná zrnit.Fotit chci na cestách, při dovolených, ale dělat i pokusy a zlepšovat se ve focení. Je tento kompakt kvalitní náhradou zrcadlovky? I přes možné nepohodlí na cestách upřednostňuji kvalitu fotek.Děkuji za radu.
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: Výběr a ISO

                      Pavel Galler 26.03.2013 14:00:16
                      Dobrý den,ano, tento model je ideální náhradou za zrcadlovku. Má velký snímač v malém a lehkém těle.
                      • V.J.
                        Odpovědět

                        RE: RE: Výběr a ISO

                        V.J. 27.03.2013 17:54:37
                        Děkuji za Vaši odpověď. Poraďte mi prosím ještě s tou světelností (ISO a zrnění).Děkuji
                        •  Pavel Galler
                          Odpovědět

                          RE: RE: RE: Výběr a ISO

                          Pavel Galler 28.03.2013 10:29:11
                          Dobrý den,je na Vás co je ještě přijatelné. Od 1600ISO je to znatelné.
                  • jasmian
                    Odpovědět

                    dotaz k výběru

                    jasmian 01.03.2013 16:59:16
                    Přeji hezký den.Můžete mi alespoň trochu usnadnit mé rozhodování ve výběru DF (využití zejména při cestování). Vaše volba mezi CANONem G15 a G1X by dopadla jak? Díky a jsem s pozdravem
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: dotaz k výběru

                      Pavel Galler 04.03.2013 15:09:09
                      Dobrý den,G15 je menší a kompaktnější. G1X více kreativní, výklopný displej, ale hlavně velký snímač což se pozitivně projevuje na kvalitě snímků a to hlavně za horších světelných podmínek.
                  • RendaS
                    Odpovědět

                    porovnání

                    RendaS 10.01.2013 23:40:53
                    Dobrý den,mám dilema,vlastním zrcadlovku Nikon D90 a uvažuji o koupi dalšího fotoaparátu pro manželku.Rozmýšlím mezi Nikon D5200 se seťákem 18-105 a Canon G1X.S největší pravděpodobností nebude má žena používat jiné objektivy a ani není technický tip.Přesto by ráda foťák s dobrou kvalitou fotek.Můžete mi prosím poradit,zda je lepší zrcadlovka nižší třídy se seťákem nebo lepší kompakt?Děkuji za odpověď
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: porovnání

                      Pavel Galler 11.01.2013 11:27:57
                      Dobrý den,pokud se jedná pouze o kvalitu, tak ze zrcadlovky bude lepší. Lepší kresba a lepší výstup za špatných světelných podmínek. Druhá stránka věci je velikost a váha u kompaktu.
                  • VojtaN
                    Odpovědět

                    remote control

                    VojtaN 08.01.2013 11:57:10
                    Dobrý den,chtěl bych se zeptat, jestli je G1 X potporován nějákým programem typu EOS Utility pro ovládání přes počítač.Děkuji
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: remote control

                      Pavel Galler 08.01.2013 12:12:40
                      Dobrý den,programu EOS Utility lze využít.
                      • VojtaN
                        Odpovědět

                        RE: RE: remote control

                        VojtaN 10.01.2013 23:26:27
                        Dobrý den,ať se snažím, jak se snažím, nedaří se mi G1X s EOS Utility spojit. Po připojení a zapnutí fotoaparátu zabliká kontrolka u hledáčku a nic se nestane, všechny volby v EOS Utility jsou neaktivní. Verze programu je 2.9.0, máte nějákou radu prosím?Děkuji
                        •  Pavel Galler
                          Odpovědět

                          RE: RE: RE: remote control

                          Pavel Galler 11.01.2013 15:13:25
                          Dobrý den,mělo by to spolu komunikovat, avšak takhle těžko posoudit kde je problém.
                          • VojtaN
                            Odpovědět

                            RE: RE: RE: RE: remote control

                            VojtaN 11.01.2013 20:41:29
                            Dobrý den,stáhl jsem si novější verzi 2.12.3 ale je to stejné.na stránkách Canon je o EOS Utility 2.12.3 : 5. Podporované modely EOS 6D, EOS M, EOS 60Da, EOS Kiss X6i / EOS REBEL T4i / EOS 650D, EOS 5D Mark III, EOS-1D X, EOS Kiss X5 / EOS REBEL T3i / EOS 600D, EOS Kiss X50 / EOS REBEL T3 / EOS 1100D, EOS 60D, EOS Kiss X4 / EOS REBEL T2i / EOS 550D, EOS 7D, EOS-1D Mark IV, EOS Kiss X3 / EOS REBEL T1i / EOS 500D, EOS 5D Mark II, EOS 50D, EOS 40D, EOS Kiss F / EOS REBEL XS / EOS 1000D, EOS Kiss X2 / EOS REBEL XSi / EOS 450D, EOS-1Ds Mark III, EOS-1D Mark III Nikde na internetu jsem nenašel zmínku o tom, že by EOS Utility podporoval POWERSHOT G1 X. Je nějáká novější verze která G1 X podporuje? Nejnovější jsem našel právě tu 2.12.3, kde je nově podpora EOS 6D. www.the-digital-picture.com/News/Default.aspx?Cat=Canon-EOS-Utility
                            •  Pavel Galler
                              Odpovědět

                              RE: RE: RE: RE: RE: remote control

                              Pavel Galler 14.01.2013 14:08:50
                              Dobrý den,zde jsou ke stažení sofweary, přímo s podpory Canon:www.canon.cz/Support/Consumer_Products/products/cameras/Digital_Compact/Powershot_G_series/PowerShot_G1_X.aspx?type=download&page=1. Případně zkuste kontaktovat přímo technickou podporu telefonicky: (+420) 296 335 619
                              • VojtaN
                                Odpovědět

                                RE: RE: RE: RE: RE: RE: remote control

                                VojtaN 22.01.2013 17:01:36
                                Dobrý den,ano, když se podíváte na odkaz, který jste mi poslal, uvidíte, že G1 x není podporován programem EOS Utility. Myslel jsem, že po mé odpovědi z 11.1.2013 20:41:29, si všimnete, že jste se zmýlil. Abych to potvrdil i z jiného zdroje, z AWH servisu mi přišla odpověď, cituji: "EOS utility s G1X nefunguji". Je toto "diskuse s odborníkem"?
                                •  Pavel Galler
                                  Odpovědět

                                  RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: remote control

                                  Pavel Galler 22.01.2013 17:05:06
                                  Dobrý den,ano je to tak, zmýlil jsem se.
                  • Pavel Černý
                    Odpovědět

                    porovnání

                    Pavel Černý 04.01.2013 17:32:15
                    Dobrý den,rozmýšlím se mezi Canon G1X a Olympus XZ 2. Jde mi především o kvalitní foto pod vodou včetně makro snímků. Mají oba aparáty nastavitelný UW režim nebo je třeba provádět manuální nastavení bílé? Děkuji Černý
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: porovnání

                      Pavel Galler 09.01.2013 15:21:48
                      Dobrý den,osobně se přikláním spíše k Olympusu z důvodu mnohem lepší světelnosti objektivu. Vyvážení bílé lze nastavit jak automaticky , tak manuálně.
                  • lucija.m
                    Odpovědět

                    Zrcadlovka vs. Canon G1 X

                    lucija.m 04.01.2013 11:30:57
                    Dobry den, nejsem zacatecnik a proto jsem se rozhodla koupit si zrcadlovku Nikon D5100 se objektivem 18 - 105. Kamarad me ale od teto koupe zrazuje a doporucil mi kompakt Canon G1X.Kvalitou fotografii a pokrocilymi funkcemi se pry jiz zcela vyrovna zrcadlovce a jeho hlavni vyhoda je v kompaktnosti a nizsi hmotnosti.Parametry G1X me velice zaujaly, ale stale neverim, ze by se kvalitou fotografii zrcadlovce mohl vyrovnat. G1X ma pomerne velky snimac, ktery je ale v porovnani se zrcadlovkou stale maly, a navic ma na tento snimac vysoke rozliseni. Obavam se tedy vetsiho sumu. Objektiv G1X je v porovnani s objektivem D5100 lepsi co se tyce svetelnosti, zoom ma o trochu mensi rozsah. Fotit bych chtela krome portretu a krajiny take makro a jak jsem se docetla v diskuzi, neni G1X na makro vhodny. V tomto ohledu Nikon D5100 take prilis nevynika diky vzdalenosti, ze ktere lze makro porizovat, tak by me zajimalo, zda je G1X v tomto porovnani na tom jeste hur nebo naopak lepe.Chci delat pokusy s ruznou hloubkou ostrosti, s ruznym rozostrenim a pod. Je na toto G1 X vhodny?Zobrazuji se pri fotografovani v optickem hledacku G1X udaje o aktualnim nastaveni pristroje (clona, cas, hloubka ostrosti a pod.)? Fotit budu prevazne na manual a tyto udaje jsou tedy dulezite.Dekuji za radu.
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: Zrcadlovka vs. Canon G1 X

                      Pavel Galler 04.01.2013 11:34:58
                      Dobrý den,pokud Vám nevadí váha a velikost zrcadlovky je evidentní že Vašim požadavkům bude Nikon D5100 vyhovovat lépe. Kvalita fotografií a práce s hloubkou ostrosti je u zrcadlovky zatím stále o dost lepší.
                  • Petr Czinner
                    Odpovědět

                    seriové asnímání a zaostřování

                    Petr Czinner 16.12.2012 17:08:50
                    Dobrý den, rád bych se zeptal, zda v popisu uvedená rychlost rychlost kontinuálního snímání 4,5 obr/s je myšlená se zaostřováním jednotlivých snímků.Děkuji Czinner
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: seriové asnímání a zaostřování

                      Pavel Galler 17.12.2012 14:04:43
                      Dobrý den,ano přesně tak.
                  • Tomáš Lorenz
                    Odpovědět

                    Volná čočka ?

                    Tomáš Lorenz 09.12.2012 12:45:59
                    Dobrý den, zakoupil jsem u vás tento fotoaparát a teď, po 3 měsících jsem zjistil, že pokud se fotoaparát vypne a optika se zasune do těla, ta malá prostřední čočka co je vidět skrze objektiv malinko "upadne" a to vždy dolů ať je fotoaparát v jakékoliv pozici. Možná ta volnost souvisí se stabilizací, nevím..ale moc se mi to nelíbí, tak se raději ptám, určitě máte možnost to vyzkoušet na jiném kusu. Děkuji za ochotu, s pozdravem T. Lorenz
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: Volná čočka ?

                      Pavel Galler 10.12.2012 15:58:05
                      Dobrý den,ano to je naprosto v pořádku. Jde o stabilizátor.
                  • filipova.marie@atlas.cz
                    Odpovědět

                    Který foťák vybrat ? G15, G1X, nebo EOS M?

                    filipova.marie@atlas.cz 19.11.2012 16:25:07
                    Dobrý den,již pár let mám G11. Uvažuji o výměně za jeden z výše uvedených 3 typů.U G11 mi hlavně vadila horší kvalita snímků při focení za horších světlených podmínek.Nemohu se mezi nimi ale nějak rozhodnout. Porovnáním parametrů na Internetu se mi zdá, že každý z nich vyniká něčím, ale je obtížné vybrat z nich jednoznačného favorita.Překvapilo mne, že EOS M nemá vestavěný bleskHledám univerzální foťák na dovolené, na koncerty apod..Do budoucna uvažuji o koupi "velké" digitální zrcadlovky od CANONu.Předem děkuji za radu.
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: Který foťák vybrat ? G15, G1X, nebo EOS M?

                      Pavel Galler 23.11.2012 15:11:49
                      Dobrý den,G15 je nejmenší z nich, G1X má největší snímač v ještě kompaktním těle a EOS M znamená měnit případně objektivy, další investice a musíte ho nosit již sólo v brašně. Ideální je si přijít modely sám vyzkoušet, pro představu, který Vám bude nejvíce vyhovovat.
                  • Jan Vrana
                    Odpovědět

                    Kompakt

                    Jan Vrana 13.11.2012 09:38:31
                    Dobrý den, přemýšlím a kompaktním fotoaparátu. Jedná se mi o přístroj, který bude schopen zachytit mé děti v pohybu i za zhoršených světelných podmínek. V minulosti jsem pořídil Panasonic Lumix DMC-TZ12 (jestli si dobře vzpomínám) a ten tedy opravdu nestíhá. Z Vánoc mám leda záznam končetin mých dětí ve špatné kvalitě. Proto bych potřeboval radu, kterým směrem se ubírat či Canon G1X či třeba opět Panasonic (DMC-LX7), který má lepší svetelnost. Díky. JV
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: Kompakt

                      Pavel Galler 14.11.2012 16:25:46
                      Dobrý den,osobně bych se přiklonil na stranu Canonu G1 X a to hlavně kvůli mnohem většímu snímači který vyváží lehce horší objektiv. Díky němu pak fotoaparát zvládá focení za horších světelných podmínek a můžete si dovolit nastavit větší citlivost při snímání rychlého pohybu.
                      • Jan Vrana
                        Odpovědět

                        RE: RE: Kompakt

                        Jan Vrana 14.11.2012 22:30:54
                        Dobrý den, děkuji. S rychlostí mezi namáčknutím a expozicí tedy nebude problém? Toho se obávám nejvíce. JV
                        •  Pavel Galler
                          Odpovědět

                          RE: RE: RE: Kompakt

                          Pavel Galler 15.11.2012 11:12:56
                          Dobrý den,nebude, fotaparát reaguje velmi rychle.
                  • Miloš Vorel
                    Odpovědět

                    Elements 10 nebo 11?

                    Miloš Vorel 06.11.2012 19:54:12
                    Prosím, nerozumím tomu, že u Vás je akce Photoshop Elements 10 ke koupi tohoto modelu a na webu Canonu k této akci uvádějí, že se jedná o Elements 11.ecanon.cz/akce/adobe/Mohu vědět, kde je pravda?O koupi této "hračky" už delší dobu uvažuji, jen si ještě musím přečíst znova důkladně manuál, a tato akce by to asi urychlilia . ;-)
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: Elements 10 nebo 11?

                      Pavel Galler 07.11.2012 12:05:52
                      Dobrý den,produkty a tento fotoaparát s Photoshop Elements 11 je nová vánoční akce, která bude teprve spuštěna. Pro bližší info zašlete email.
                  • Blus Eugeniusz
                    Odpovědět

                    stabilizátor

                    Blus Eugeniusz 17.10.2012 10:31:50
                    Dobrý den,nevíte prosím Vás, zda G1x při užití stativu automaticky vypína stabilizator nebo je nutné jej v menu vypnout ?Děkuji Blus E.
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: stabilizátor

                      Pavel Galler 17.10.2012 11:54:52
                      Dobrý den,musíte stabilizaci vypnout ve fotoaparátu sám.
                  • Zapletal
                    Odpovědět

                    sloučení expozic

                    Zapletal 02.10.2012 15:30:14
                    Dobrý den,nevím, jak se "odborně" nazve ta funkce, že foťák vyfotí dvě fotky po sobě - s různou clonou - a sloučí do jedné, čímž vyrovná kontrasty. Umí to i tento model?Díky.
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: sloučení expozic

                      Pavel Galler 05.10.2012 13:56:41
                      Dobrý den,máte na mysli tzv. bracketing. Ano, tento model to umí.
                  • David Dvořák
                    Odpovědět

                    Zlatá karta

                    David Dvořák 15.09.2012 15:47:32
                    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je na tento fotoaparát poskytnuta sleva na vaši zlatou kartu. Děkuji
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: Zlatá karta

                      Pavel Galler 17.09.2012 10:34:12
                      Dobrý den,na akční zboží (poukázka 500kč zdarma), se nevztahují další slevy.
                  • vas
                    Odpovědět

                    problém s G1X

                    vas 23.08.2012 16:35:28
                    Dobrý den.Před 3 týdny jsem si u Vás pro manželku zakoupil tento fotoaparát.Mám tento problém,pokud nastaví na C1 nebo C2 vlastní nastavení tak po přepnutí na auto režim nebo po vypnutí fotoaparátu se obnoví tovární nastavení a pokaždé musí vlastní obnovovat.Děkuji za radu.
                    •  Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE: problém s G1X

                      Jakub Valdivia 28.08.2012 17:59:57
                      Dobrý den,doporučuji vám obrátit se na autorizovaný servis nebo jej zanést do naší prodejny na servis.
                      • vas
                        Odpovědět

                        RE: RE: problém s G1X

                        vas 28.08.2012 20:42:08
                        znamená to že se jedná o závadu?Na jak dlouho vypadá odstranění?v polovině září chceme jet na dovolenou.Jinak přeji hezký den.
                  • M. Nosková
                    Odpovědět

                    Makropředsádka

                    M. Nosková 20.08.2012 22:37:00
                    Koupila jsem si u vás Canon PS G1 X a ráda bych jej ještě dovybavila sluneční clonou a makropředsádkou( FA-DC58C jsem si v prodejně zakoupila současně s foťákem).Prosím o informaci, jaká makropředsádka k tomuto typu je doporučována. Děkuji za odpověď.
                    •  Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE: Makropředsádka

                      Jakub Valdivia 24.08.2012 06:04:16
                      Dobrý den,zde je sluneční clona: www.fotoskoda.cz/eobchod/p2001223-cz-canon-lhdc70 a výběr makropředsádky je zcela na vás, jediné co je třeba tak aby měla 58mm závit.
                  • Karel
                    Odpovědět

                    Canon PowerShot G1X, SX40 nebo jiný?

                    Karel 13.08.2012 23:46:50
                    Dobrý den, hledám nový fotoaparát pro focení na cestách, preferuji Canon kvůli zvyku na ovládání (mám starý PowerShot S50). Chci si pořídit kvalitní foťák a jsem ochoten si připlatit. Jelikož jsem ale amatér, nemám "umělecké" ambice a přece jen váha foťáku také dělá na cestách svoje, domnívám se, že pro mne je vhodnější kompakt než zrcadlovka. Nemusí ale být do kapsy. Ještě k použití - různé, jak to tak na cestách bývá, ale rozhodně včetně širokoúhlých záběrů krajiny (ty můj stávající foťák neumí) a focení za horších světelných podmínek. Makro jen občasně. Většinu fotek budu dělat na automatický režim, méně na manuál. Video - "nice to have", ale nerozhoduje.Zaujal mne PowerShot G1X (není ale zbytečně moc "profi"?) a PowerShot SX40 (využiju ale vůbec ten ultrazoom?). Anebo se mám poohlédnout ještě po jiném modelu?Děkuji za radu.
                    •  Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE: Canon PowerShot G1X, SX40 nebo jiný?

                      Jakub Valdivia 16.08.2012 08:18:49
                      Dobrý den,v tom případě bych volil střední cestu a vybral bych: www.fotoskoda.cz/eobchod/canon-powershot-g12 dle mého je to pro vás ideální přístroj nabízející skvělou kvalitu za rozumnou cenu.
                  • Josef
                    Odpovědět

                    Několik dotazů

                    Josef 06.08.2012 15:29:02
                    Dobrý den,pořídil jsem si tento fotoaparát a jsem s ním velice spokojen. Jako začátečník bych se jen rád zeptal na pár věcí.Při pohledu do hledáčku z odstupu pár centimetrů je patrná horizontální čárka vypadající jako prasklinka. Zajímalo by mne, jestli to tak má být nebo to je vážně prasklina.Dále bych chtěl poprosit o radu jak správně udržovat displej čistý a neuškodit mu při tom. Třeba jestli existuje nějaký speciální hadřík, nebo případně nějaká doplňková folie, která by zabránila poškrábání.Posledním dotazem bych se rád zeptal, jestli už máte v Praze skladem sluneční clonu od canonu LH-DC70 určenou pro G1X, nebo jaké jsou rozdíly oproti clony od JJC a jakou byste volil vy.Předem moc děkuji za Vaše odpovědi a rady.S přáním krásného dneJosef
                    •  Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE: Několik dotazů

                      Jakub Valdivia 08.08.2012 21:27:06
                      Dobrý den,s hledáčkem vám bohužel neporadím, to je otázka spíše na servis.Na údržbu displaye je vhodná třeba: www.fotoskoda.cz/eobchod/p2121825-cz-b+w-uterka-photo-clearPokud chcete ochranou fólii kterou také doporučuji tak je vhodné zastavit se na prodejnu a vybrat přesně padnoucí kus.Pro mě osobně je rozdíl pouze v nápisu na sluneční cloně, funkčnost je stejná.
                  • kk
                    Odpovědět

                    Maximalni cas zaverky

                    kk 01.08.2012 16:29:17
                    Dobry den,primo na strankach Canonu se pise:60 až 1/4000 s (celkový rozsah, závisí na režimu fotografování)Mam tomu rozumet tak,ze rezim B neni podporovany a maximalni nastavitelny cas je opravdu 60s?Zdravikk
                    •  Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE: Maximalni cas zaverky

                      Jakub Valdivia 02.08.2012 19:37:04
                      Dobrý den,fotoaparát Canon G1X nedisponuje funkcí "bulb time" a maximální délka expozice je 60 sekund.
                  • Karel Tejkal
                    Odpovědět

                    Macro

                    Karel Tejkal 10.07.2012 12:17:47
                    Dobrý den,zajímalo by mě, zda minimální zaostřovací vzdálenost v makro režimu 20 cm platí pro celý rozsah zoomu. Starší model G7, který vlastním, toto nesplňoval. Děkuji.Karel
                    •  Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE: Macro

                      Jakub Valdivia 10.07.2012 12:32:06
                      Dobrý den Karle,uvedených 20cm platí pouze u nejširšího ohniska, tento fotoaparát není pro makro příliš vhodný.
                  • Pavel Horák
                    Odpovědět

                    ?

                    Pavel Horák 27.06.2012 21:49:27
                    Dobrý den,chtěl bych se zeptat. Je v balení cz manuál. Slyšel jsem, že tam není. Je možné ho někde stáhnout ?
                    •  Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE: ?

                      Jakub Valdivia 29.06.2012 12:40:36
                      Dobrý den Pavle,v balení manuál je, nemusíte se ničeho obávat.
                  • Martin S.
                    Odpovědět

                    600D

                    Martin S. 14.06.2012 21:53:40
                    Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli je lepší na focení Canon powershot G1x nebo jestli je lepší canon eos 600D s objektivem 18-55mm děkuji P.s.: na velikosti fotoaparátu nezáleží.
                    •  Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE: 600D

                      Jakub Valdivia 15.06.2012 05:30:13
                      Dobrý den Martine,Na focení bude lepší Canon 600D, má o trochu kvalitnější snímač, lepší tělo a do budoucna nabízí mnohem větší variabilitu co se příslušenství týče.
                  • Martin
                    Odpovědět

                    Předsádka

                    Martin 09.06.2012 16:25:01
                    Dobrý den,je možné na tento fotoaparát koupit nějako širokoúhlou předsádku?
                    •  Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE: Předsádka

                      Jakub Valdivia 10.06.2012 09:32:42
                      Dobrý den Martine,přímo na Canon G1X prozatím širokoúhlá předsádka není.Zatím jediné řešení je zakoupení www.fotoskoda.cz/eobchod/p4081424-cz-canon-wcdc58b-sirokouhla-predsadkaBude ovšem docházet k vinětaci.
                  • Tomáš Bernard
                    Odpovědět

                    dálková spoušť

                    Tomáš Bernard 01.06.2012 17:15:55
                    Dobrý den, možná jsem jen špatně četl technické parametry, ale je možné k tomuto přístroji CANON PowerShot G1 X připojení bezdrátové spouště, případně drátové? Předem děkuji za odpověď. TB
                    •  Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE: dálková spoušť

                      Jakub Valdivia 02.06.2012 15:34:26
                      Dobrý den Tomáši,k tomuto fotoaparátu je možné použít obě dálkové spouště.
                  • Tomáš Bernard
                    Odpovědět

                    dálková spoušť

                    Tomáš Bernard 01.06.2012 17:04:16
                    Dobrý den, možná jsem jen špatně četl technické parametry, ale je možné k tomuto přístroji CANON PowerShot G1 X připojení bezdrátové spouště, případně drátové? Předem děkuji za odpověď. TB
                  • LM
                    Odpovědět

                    G1X nebo Leica D-Lux 5?

                    LM 13.05.2012 01:02:54
                    Dobrý den, řeším dilema, jaký kompakt vhodný pro každodení fotografování si koupit. Po pěti letech věrné služby mě "opustil" Canon G9. Nejprve zlobila roletka objektivu a nakonec objektiv zůstal v otevřené poloze. Oprava za několik tisíc se už nevyplatí. Řeším nyní otázku nástupce. Láká mě tento nový Canon (hlavně velikostí čipu). Za stejné peníze je ovšem k dostání Leica D-Lux 5. Nevím, pro který přístroj se rozhodnout. Leica má lepší objektiv, Canon větší čip - jak to vidíte? Děkuji za Váš názor.
                    •  Jakub Valdivia
                      Odpovědět

                      RE: G1X nebo Leica D-Lux 5?

                      Jakub Valdivia 14.05.2012 17:50:43
                      Dobrý den,osobně bych se přiklonil na stranu Canonu G1 X a to hlavně kvůli mnohem většímu snímači který vyváží lehce horší objektiv. A také jestli jste měl Canon přetím tak budete jako doma co se ovládání týče.
                  • Věra
                    Odpovědět

                    nejkratší zaostřitelná vzdálenost

                    Věra 05.04.2012 09:06:04
                    Dobrý den, zajímala by mne nejkratší zaostřitelná vzdálenost a poměr zvětšení v macro režimu. Máte fotoaparát skladem?Je k němu dálková spoušť (infra nebo rádiová - bez kabelu)Jak dlouhý je maximální čas pro samospoušť.To podvodní pouzdro - kolik bude stát a kdy by bylo ke koupi.Děkuji.
                    •  Jaroslav Šimek
                      Odpovědět

                      RE: nejkratší zaostřitelná vzdálenost

                      Jaroslav Šimek 05.04.2012 12:23:42
                      Dobrý den,nejkratší ostřitelná vzdálenost je u GX1 od 20cm v nejširším záběru ohniska objektivu, poměr zvětšení bohužel výrobce neuvádí, ale odeslali jsme dotaz na tech. podporu Canonu. Fotoaparát máme k dnešnímu dni tj. 5.4. 2012 skladem. S G1X je kompatibilní jen kabelovýá dálková spoušť:www.fotoskoda.cz/eobchod/p2040103-cz-canon-rs60-e3-kabelova-spoust-minijackU samospouště lze nastavit prodlevu v délce 2-10sec., dále vlastní délku.Předběžná cena podvodního pouzdra WP-DC44 byla stanovena na 5990Kč vč. DPH.
                  • Pavel
                    Odpovědět

                    hledacek

                    Pavel 21.03.2012 15:29:24
                    A muzete mi jeste rict ktery ma lepsi hledacek? X10 nebo G1X? A jaka je rychlost ostreni v porovnani s X10 a EP3? Je to pro me dulezite pri foceni tech deti :-) Dekuji.
                    •  Jaroslav Šimek
                      Odpovědět

                      RE: hledacek

                      Jaroslav Šimek 21.03.2012 15:34:56
                      Dobrý den,oba modely mají přibližně stejný optický průhledový hledáček, osobně je považuji za srovnatelné, prodleva v ostření je u obou modelů měřena v řádu desetin vteřiny, ale je závislé na světelných podmínkách, v tomto parametru jsou také srovnatelné. Pokud budete mít tu možnost, doporučuji Vám osobní návštěvu a následné vyzkoušení, což by Vám mohlo pomoci.
                  • Pavel
                    Odpovědět

                    Barevne podani

                    Pavel 20.03.2012 10:27:12
                    Dobry den, porovnaval jsem ukazkove snimky z tohoto fotoaparatu s jinymi znackami, konkretne Nikon1, Fujifilm x10 a Olympus PEN E P3 a mel jsem dojem ze Canon ma oproti temto trem barevne podani vyrazne do cervena. Je to jen muj dojem nebo je to fakt? Porovnaval jsem to na dpreview.com. Ktery z techto tri fotaku byste doporucil pro fotografovani prevazne na cestach, dovolena, vylety, rodina a obcas nejake pokusy o umeni s moznosti zhotovit zvetseniny v dobre kvalite formatu 30*45cm? Dekuji za Vas nazor.
                    •  Jaroslav Šimek
                      Odpovědět

                      RE: Barevne podani

                      Jaroslav Šimek 20.03.2012 15:58:12
                      Dobrý den,dle mého názoru je G1X z uvedených nejlepší volbou, konkrétně s podáním červené barvy mají problém snad všechny digitální fotoaparáty, ale neměl by být problém s korekcí barev dle potřeb v menu fotoaparátu.
                  • Oyster
                    Odpovědět

                    Lze použít redukci MLA-DC1 i s G11

                    Oyster 18.03.2012 20:56:43
                    Dobrý den,lze použít redukci MLA-DC1 (Macro Ring Lite), určenou pro G1X i pro G11, aby mi umožnila používat kruhový blesk určený pro sérii EOS i s G11?
                    •  Jaroslav Šimek
                      Odpovědět

                      RE: Lze použít redukci MLA-DC1 i s G11

                      Jaroslav Šimek 19.03.2012 16:12:34
                      Dobrý den,uvedenou redukci bohužel použít nelze, je určena výhradně pro G1X, ale nevidím důvod proč byste nemohl použít systémové macro blesky i pro G11, tento model je vybaven sáňkami pro blesk se systémovými konektory, kruhové blesky lze použit s redukcí LA-DC58K(průměr 58mm).
                  • Norbert
                    Odpovědět

                    GX1X

                    Norbert 14.03.2012 11:36:56
                    Dobrý den.Hledám slušný kompakt na makrofotografii do práce. Jsem lékař- chirurg a potřebuji občas zdokumentovat kožní změny, změny na očích, drobné detaily. Klasická zrcadlovka se mi jeví nepraktická, proto uvažuji o tomto fotoaparátu nebo o G12, nebo o Nikonu P700. Důležitý parametr je makro od 2-3 cm, dobré podání pleťové barvy a samozřejmě výborná kvalita fotografie. Pokud víte o lepším kandidátovi na tyto parametry tak budu vděčný za tip. Za odpověď předem děkuji.
                    •  Jaroslav Šimek
                      Odpovědět

                      RE: GX1X

                      Jaroslav Šimek 14.03.2012 11:47:40
                      Dobrý den,severénně nejlepší volbou po obrazové stránce je G1X, jedná se o poměrně revoluční fotoaparát s ohledem na velikost snímače, kvalitu objektivu i množství uživatelských funkcí, v tom všem se prakticky vyrovná zrcadlovce, navíc je v kompaktnějším provedení. Nelze opomenout možnost přidání např. kruhového blesku, který Vám u fotografování detailů zprostředkuje rovnoměrné nasvícení.
                      • pavel
                        Odpovědět

                        RE: RE: GX1X

                        pavel 14.03.2012 21:16:09
                        Dobrý den, bohužel jste zapomněl, že G1X je na makro velmi špatně použitelný - Norbert psal, že je nutný parametr ostření od 2cm, což u tohoto fotoaparátu nehrozí.
                        •  Jaroslav Šimek
                          Odpovědět

                          RE: RE: RE: GX1X

                          Jaroslav Šimek 15.03.2012 11:06:52
                          Dobrý den, máte pravdu a děkuji Vám za napomenutí. G1X na macro ostří z desetinásobné vzdálenosti, ale pro vyšší přiblížení umožňuje použití macro předsádek, 250D nebo 500D, které tento parametr značně vylepší. Pokud bude striktně požadována vzdálenost 2cm, mohu doporučit s ohledem na výše uvedené Canon Powershot G12, jedná se v podstatě o předchůdce tohoto modelu, který disponuje nižším rozlišením a menším snímačem, je však po obrazové stránce dobře prověřen a kvalitní, pro uvedená témata tedy dobrou volbou.
                  • mirek
                    Odpovědět

                    g1x

                    mirek 11.03.2012 17:33:10
                    Dobrý den. Pěkný přístroj. Na kompat i když z větším snímačem, dost drahý.Za tu cenu se dá již pořídít pěkná zrcadlovka.
                    •  Jaroslav Šimek
                      Odpovědět

                      RE: g1x

                      Jaroslav Šimek 12.03.2012 12:00:33
                      Dobrý den,máte sice pravdu, že za stejnou cenu lze pořídit i zrcadlovku, tu ale do kapsy nedáte a za světelnější objektivy budete muset připlatit, výhody G1X jsou v tomto směru poměrně zásadní.
                  • Marek
                    Odpovědět

                    G12, nebo G1x

                    Marek 04.03.2012 11:14:42
                    Dobrý denUž týdny hledám po internetu foťák, který by vyhovoval mým potřebám. Tj. velikost a kvalita obrazu. Po dlouhém váhání jsem se rozhodl pro G12. Teď jsem ale objevil G1x a jsem opět tam, kde jsem byl a to na rozpacích. Jsem začátečník, ale věřím tomu, že co si koupím dnes budu mít určitě pár let. Mám připlatit a jít do G1x, nebo mě G12 uspokojí? Chci fotit portréty, architekturu i snímky s malou světelností. Moc děkuji za odpověď.
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: G12, nebo G1x

                      Pavel Galler 05.03.2012 15:05:24
                      Dobrý den,nový fotoaparát Canon G1X je určitě od G12 veliký posun, hlavně co se velikosti snímače týká. To se projeví zejména při focení v iteriérech a za horších světelných podmínek, když navýšíte citlivost. Na vámi výše zadané požadavky, by jste tento fotoaparát ocenil zřejmě něco více.
                  • Opekarová
                    Odpovědět

                    Adaptér

                    Opekarová 28.02.2012 11:09:24
                    Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda se dá k tomuto fotoaparátu použít adaptér předsádek Canon LA-DC58C, který byl původně určen pro Canon PS Pro1. Děkuji.
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: Adaptér

                      Pavel Galler 01.03.2012 10:07:17
                      Dobrý den,k fotoaparátu G1X je určený tento adaptér předsádek a filtrů: www.fotoskoda.cz/eobchod/p2001224-cz-canon-fadc58c-adapter-na-filtry-pro-ps-g1x
                  • Haškovec
                    Odpovědět

                    hloubka ostrosti

                    Haškovec 13.02.2012 10:43:12
                    Dobrý den,váhám mezi Fuji x10 a tímto aparátem. ještě, jak je to s hloubkou ostrostí při cloně 5.6 vzhledem k velikosti čipu. Lze očekávat rozostřené pozadí pro focení na blízko?C.H.
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: hloubka ostrosti

                      Pavel Galler 13.02.2012 10:58:32
                      Dobrý den,Canon G1X sem bohužel ještě neměl šanci si vyzkoušet. Zatím ho nemáme skladem.
                      • Haškovec
                        Odpovědět

                        makro

                        Haškovec 23.02.2012 20:47:54
                        dobrý den,tak jsem ho ve středu koupil. Obraz výborný, rychlejší než G11, ale nemá makro. Nejspíš dokoupím makro předsádku. Raw zvládne Zoner 13.
                  • Mirek
                    Odpovědět

                    Podobný, ale menší

                    Mirek 21.01.2012 10:34:55
                    Dobrý den. Prosím o radu. Líbí se mi Canon G1 X, pro nošení v kapse se mi zdá ale veliký. Poraďte o jiném s podobnými parametry ale bez optického hledáčku. Dnad bude menší. Děkuji.
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: Podobný, ale menší

                      Pavel Galler 23.01.2012 08:15:04
                      Dobrý den,podívejte se například na tento Canon: www.fotoskoda.cz/eobchod/canon-powershot-s100
                  • DE
                    Odpovědět

                    RAW a poměr stran fotgrafie 3:2

                    DE 14.01.2012 08:07:17
                    Dobrý den,fotí tento fotoaparát do formátu RAW, ikdyž nastavím poměr stran fotografie 3:2?Děkuji,DE
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: RAW a poměr stran fotgrafie 3:2

                      Pavel Galler 16.01.2012 10:10:38
                      tento fotoaparát očekáváme okolo měsíce dubna. Až budeme moci, ověříme.
                  • Pavel
                    Odpovědět

                    cena

                    Pavel 10.01.2012 11:45:47
                    Dobrý den, na Dpreview uvadeji cenu 799 dolaru, jakou prosím - zhruba - očekáváte cenu v ČR?
                    •  Pavel Galler
                      Odpovědět

                      RE: cena

                      Pavel Galler 10.01.2012 11:53:25
                      Dobrý den,Cena nebyla ještě stanovena.
                      • Michal
                        Odpovědět

                        RE: RE: cena

                        Michal 12.01.2012 21:11:36
                        Dobrý den,máte již nějakou představu kdy bude fotoaparát u vás dostupný a kdy bude určena cena?Děkuji
                        • Petr P.
                          Odpovědět

                          RE: RE: RE: cena

                          Petr P. 19.01.2012 14:09:03
                          Jen pro zajímavost, internetový obchod MALL.cz, který není na tuto techniku žádným specialistou, nabízí horkou novinku Canon PowerShot G1 X za 16 990,- Kč. Že by předeběhl Fotoškoda...? Alespoň v určování cen je rychlejší.
                          •  Pavel Galler
                            Odpovědět

                            RE: RE: RE: RE: cena

                            Pavel Galler 19.01.2012 17:21:16
                            Dobrý den,cena nebyla oficiálně stanovena přímo firmou Canon. Jako profesionálové si nemůžeme dovolit cenu odhadovat a posléze měnit.
                        •  Pavel Galler
                          Odpovědět

                          RE: RE: RE: cena

                          Pavel Galler 16.01.2012 10:09:46
                          Dobrý den,tento fotoaparát očekáváme okolo měsíce dubna. Cena nebyla zatím stanovena.
                  Instagram feed
                  Instagram feed
                  Instagram feed
                  Instagram feed
                  I nás baví Instagram.
                  @fotoskodacz
                  Servisní knížka plná výhod
                  • 4 servisní prohlídky
                  • základní kurz ovládání zrcadlovky
                  • 300 Kč poukázka na tisk fotografií

                  Kompletní informace »

                  Čekejte prosím...