Listopad 2010 - První evropský showroom, systém Touch'n'Try

Listopad 2010 - První evropský showroom, systém Touch'n'Try

Listopad 2010 - První evropský showroom, systém Touch'n'Try

Praha, 24.11.2010 - Centrum FotoŠkoda otevírá první showroom s kompletní nabídkou fotoaparátů a prezentací systémem Touch & Try ve střední Evropě.

Největší fotoprodejna ve střední Evropě, Centrum FotoŠkoda, umožňuje svým zákazníkům vyzkoušet si fotoaparát ještě před koupí. V novém showroomu je vystaveno dvě stě digitálních fotoaparátů, které jsou k dispozici pro systém touch & try – každý fotoaparát si může zákazník vzít do ruky a zkusit ho použít. Před koupí tak pozná, který z vystavených fotoaparátů mu více vyhovuje ovládáním nebo který se mu bude lépe držet a používat.

"Přestože porovnat parametry fotoaparátů dnes můžete snadno na internetu, to, jak se vybrané modely používají a drží v ruce tam, zatím nezjistíte. Připravili jsme proto pro naše zákazníky nový showroom, kde si mohou doslova osahat na dvě stovky fotoaparátů,“ říká Milan Škoda, majitel Centra FotoŠkoda. „Navštívil jsem snad všechny významné fotoobchody v celé Evropě a můžu zodpovědně říct, že ve střední Evropě jsme první a jediní a náš showroom je naprosto srovnatelný s vyhlášenými fotoprodejnami v New Yorku nebo Tokiu,“ dodává Milan Škoda.

Zákazníci mají v showroomu k dispozici fotoapráty od 11 nejvýznamějších výrobců. Vystaveny jsou i modely značky Ricoh, kterou zastupuje Centrum FotoŠkoda v České republice exkluzivně. Jde tak o jediné místo, kde si mohou nároční hobby fotografové tyto fotoaparáty skutečně vyzkoušet. Mimo fotoaparáty si mohou zájemci porovnat i profesionální monitory EIZO s běžnými monitory.

„Systém touch & try funguje velmi jednoduše. Zákazník se stojánku zvedne fotoaparát, který chce vyzkoušet. Nepotřebuje žádat prodavače, aby jej vyndal ze zamčené vitríny a vybalil je z krabice. Na nejbližší obrazovce se ihned objeví informace o fotoaparátu, který drží zákazník v ruce. Může vyzkoušet, jak se drží, jak se ovládá, jestli má pochopitelné menu, zkrátka vše, co se obvykle dozvíte až doma poté, co si fotoaparát koupíte. Můžete porovnat několik fotoaparátů – jejich parametry pro srovnání se ihned objeví na obrazovce,“ vysvětluje výhody nového showroomu Milan Škoda.

V novém showroomu ale zákazník není odkázaný pouze na elektroniku, informace na obrazovce a vlastní dojmy. K dispozici je stále několik specialistů, kteří pomohou zákazníkovi s výběrem a poskytnou další kvalifikované informace o všech vystavených fotoaparátech.

Součástí modernizace prodejny, se rekontruovalo také oddělení služeb. Součástí nabídky jsou také unikátní fotografické produkty. V loňském roce byla plně vybavena nová dílna pro výrobu fotoknih, velkoformátového tisku fotografií a tzv. fotoobrazů, a nyní je oficiálně pro tyto produkty otevřen nový showroom. "Chceme, aby si zákazník udělal představu, jak by daný produkt mohl vypadat u něj doma. Lze se například podívat, jak vypadá zvětšenina 100 × 200 cm zalaminovaná pod akrylovým sklem. Dalším logickým krokem, který nás čeká příští rok, bude rozšířit nabídku těchto formátů pro jednoduché objednání také přes internet. ", doplňuje Martin Škoda.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej!

Podobné články

Není Sigma jako Sigma aneb Šedý dovoz vs. oficiální distribuce
Není Sigma jako Sigma aneb Šedý dovoz vs. oficiální...

17. 10. - Chcete si pořídit objektiv Sigma a najdete ho za výrazně nižší cenu, než ho nabízejí ostatní. Kde je háček? Může se...

Více jak 30 téměř nových objektivů Zeiss s výraznými slevami!
Více jak 30 téměř nových objektivů Zeiss s výraznými...

16. 10. - Právě se vám naskytla jedinečná příležitost jak si koupit vysněný Zeiss objektiv, který nese drobné známky používání,...

Novinky z e-shopu

NIKON Z7
NIKON Z7
88 490,- Koupit
Servisní knížka plná výhod
  • 4 servisní prohlídky
  • základní kurz ovládání zrcadlovky
  • poukázka na fotoslužby

Kompletní informace »

Čekejte prosím...

Tyto stránky používají k poskytování služeb cookies. Pokračováním v prohlížení vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací