Asistent/ka servisního oddělení

Jaká bude Vaše pracovní náplň?

  • Komunikace a péče o zákazníky
  • Obsluha zákazníků, poskytování odborného poradenství
  • Příjem a výdej servisních a reklamačních zakázek
  • Zodpovědnost za hlídání termínů a stavů reklamačních procesů
  • Podávání informací zákazníkům o průběhu a vyřízení servisních a reklamačních zakázek
  • Správa a vedení související administrativní agendy

Jaké osobnostní a profesní předpoklady od Vás očekáváme?

  • Komunikační schopnosti a dobrý vztah k lidem
  • Schopnost zvládat zátěžové situace, trpělivost
  • Spolehlivost, pečlivost, samostatnost
  • Prodejní či obchodní zkušenosti a znalost oboru jsou výhodou
  • Flexibilitu a ochotu pracovat ve směnném provozu
  • Chuť pracovat a učit se novým věcem

Jaké podmínky Vám nabízíme?

  • Hlavní pracovní poměr
  • Smluvní měsíční mzdu s pohyblivou složkou
  • Příspěvek na stravování ve výši 70 Kč za každý odpracovaný den.
  • Měsíční režijní příspěvek ve výši 600 Kč
  • Zdravotní volno s náhradou mzdy v rozsahu 4 pracovních dnů v kalendářním roce
  • Odborné a profesní vzdělávání

Kontaktujte nás

Zpracovatel, společnost Milan Škoda – FOTO, prohlašuje, že osobní údaje uvedené ve Vašem životopisu budou použity a zpracovány výhradně za účelem výběrového řízení pro obsazení pracovní pozice a nebudou poskytovány třetím osobám.

Servisní knížka plná výhod
  • 4 servisní prohlídky
  • základní kurz ovládání zrcadlovky
  • 300 Kč poukázka na tisk fotografií

Kompletní informace »

Čekejte prosím...

Tyto stránky používají k poskytování služeb cookies. Pokračováním v prohlížení vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací

Rozumím