Asistent/ka servisního oddělení

Jaká bude Vaše pracovní náplň?

  • Komunikace se zákazníky, spolupracovníky a dodavateli
  • Příjem a výdej servisních a reklamačních zakázek
  • Evidence přijatých a vybavených zakázek
  • Vedení a správa administrativní agendy
  • Zodpovědnost za hlídání termínů a stavů reklamačních procesů
  • Podávání informací zákazníkům o průběhu a vyřízení servisních a reklamačních zakázek
  • Poskytování odborného poradenství, péče o zákazníky

Jaké osobnostní a profesní předpoklady od Vás očekáváme?

  • Pozitivní přístup a vztah k lidem
  • Trpělivost, schopnost zvládat zátěžové situace
  • Spolehlivost, pečlivost, samostatnost
  • Schopnost práce s výpočetní technikou (ovládání textových editorů, práce s internetem, schopnost e-mailové komunikace)
  • Schopnost komunikace ústní i písemnou formou v anglickém jazyce
  • Znalost fotografické techniky je výhodou
  • Chuť pracovat a učit se novým věcem

Jaké podmínky Vám nabízíme?

  • Hlavní pracovní poměr
  • Smluvní měsíční mzdu s pohyblivou složkou
  • Měsíční příspěvek na stravování formou personalizované stravenkové karty v nominální hodnotě 100 Kč
  • Měsíční režijní příspěvek ve výši 600 Kč
  • Zdravotní volno s náhradou mzdy v rozsahu 4 pracovních dnů v kalendářním roce
  • Odborné a profesní vzdělávání

Kontaktujte nás

Veškeré Vámi uvedené osobní údaje budou zpracovány pouze za účelem nabízené pracovní příležitosti a nebudou poskytovány třetím osobám.

Zpracování a likvidace poskytnutých údajů se řídí zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

Servisní knížka plná výhod
  • 4 servisní prohlídky
  • základní kurz ovládání zrcadlovky
  • poukázka na fotoslužby

Kompletní informace »

Čekejte prosím...

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace