Zde naleznete odpovědi na nejčastější otázky
FAQ
Musím se někam registrovat?
Jak je to se vstupným na FEST?
Základní vstupné na celý FotoŠkoda FEST je 490 Kč v rámci kterého máte přístup na všechny prezenční aktivity, které jsou v rámci programu zdarma. On-line aktivity na YouTube a Facebooku můžete sledovat také zcela zdarma. Platí se pouze vybrané workshopy nebo přednášky, které mají programu uvedenou cenu. Na všechny prezenční aktivity je třeba se registrovat.
K čemu slouží akreditační karta a potřebuji ji?
Akreditační kartička je naprosto zásadní. Předtím než vyrazíte na první workshop nebo přednášku, zastavte se pro ni v oddělení brašen/výdeje e-shopu v 1. patře. Berte ji jako kouzelnou kartičku bez, které na festivalu neexistujete – bez platné akreditační karty se totiž nedostanete na žádnou z akcí, na které se tak těšíte! Nenechávejte, prosím, vyzvednutí na poslední chvíli, ať vám neuteče začátek první akce. :-)
Kde zjistím, kdy se jednotlivé akce konají a kde je najdu?
Kde najdu místo srazu u externích akcí?
V případě, že se workshop či přednáška nekoná v paláci Langhans, dostanete při registraci rovněž informaci o tom, kde se akce bude konat a případně i kontakt na lektora, kdybyste měli potíže místo srazu najít. Tyto informace uvidíte ve svém e-mailu v sekci "Můj program".
Je možné získat zvýhodněné vstupné nebo použít zákaznickou kartu?
Není. Myslíme si, že vstupné na placené akce je dostatečně přátelské pro každého.
Kolik si mohu zaregistrovat akcí?
Všechny, co stihnete, počet není omezen. Sestavte si program podle chuti a svých zájmů.
Je možná registrace / platba i jinak než přes web?
Ano. Přijďte k nám na prodejnu, vstupné můžete zaplatit přímo u nás ve Vodičkově ulici a s registrací vám kolegové rádi pomohou. Webu se ale nevyhneme :-)
Chci zrušit registraci, jde to?
Ano, jde to, nejdéle 5 pracovních dní před začátkem celého festivalu nám napište na fest@fotoskoda.cz, vaši objednávku stornujeme a peníze vám vrátíme. Pokud se ozvete později, peníze už vám vracet nebudeme.
Workshop, na který jsem chtěl jít, je obsazený, můžu být veden jako náhradník?
Nemůžete, náhradníky by při takovém počtu workshopů bylo náročné evidovat. Je ale poměrně velká šance, že někdo svoji účast zruší, a jakmile se tak stane, na webu se znovu objeví volné místo. Sledujte web, nejrychlejší z vás vyhrávají. :-)
Mohu registrovat i ostatní?
Jasně. Budeme jenom rádi, když budete festival sdílet s dalšími přáteli fotografie. Registraci proveďte pod jejich e-mailem a jménem, zaplacení vstupného si musíte vyřešit mezi sebou. :-)
V objednávce FotoŠkoda Festu jsem si vybral osobní vyzvednutí a platbu na prodejně. Kde můžu objednávku zaplatit?
V oddělení brašen v 1. patře, stejně jako objednávky provedené na eshopu. Pozor, musíte to stihnout do 4 pracovních dnů.
Jak rychle musím dojít svou objednávku zaplatit na prodejnu?
Musíte to zvládnout nejdéle za 4 pracovní dny. Potom vaši objednávku stornujeme a vaše místo na FESTu bude přenecháno dalším zájemcům.
Nestačil jsem zaplatit objednávku a byla mi stornovaná, co mám dělat?
Co nejrychleji se přihlásit znovu a tentokrát zaplatit včas. O tuhle akci prostě nechcete přijít!
Zjistil jsem, že bych chtěl ještě na víc akcí, než mám objednáno, dají se doobjednat?
Jasně, workshopy nebo přednášky si doobjednáte na stejný email, jakým jste se přihlásili na festival při první objednávce. Vstupné samozřejmě podruhé platit nebudete, jenom případnou cenu přiobjednané aktivity.
Jak dlouho mi rezervujete místo k sezení na přednášce, kdybych náhodou přišel pozdě?
Protože je o některé přednášející opravdu velký zájem, prosíme, dodržujte včasné příchody do jednotlivých sálů. Krátce po zahájení akce umožníme vstup účastníkům bez rezervace místa a mohlo by se stát, že o místo přijdete.
Mám si s sebou vzít na workshopy fotoaparát s jeho příslušenstvím?
Rozhodně ano. Doporučené vybavení bude vypsáno v podrobnostech workshopu / přednášky. Spousta workshopů bude praktických a i kdybyste náhodou nefotili na workshopech, určitě zachytíte aspoň skvělou atmosféru festivalu. Když nám své fotky pošlete, třeba je zveřejníme na našich sociálních sítích pod tagem #fotoskodafest #skodatonechytit.
Je možné dodatečně vyměnit registrovanou akci za jinou?
Ano, je třeba to ale provést s dostatečným předstihem. Později než 48 hodin před začátkem akce už to nepůjde. Pište nám na fest@fotoskoda.cz nebo volejte na 222 929 041 a kolegové vám se změnami pomohou.
Nestihl/a jsem stream na Facebooku/YouTube, můžu se na něj podívat později?
Můžu se někde podívat na fotografie a videa z festivalu?
Vzhledem k tomu, že se jedná o fotografický festival, i my pořizujeme foto a video záznamy z jednotlivých akcí k dokumentačním účelům. A zároveň i pro vás, abyste si mohli i později připomenout zážitky z festivalu. Doufáme, že je to tak v pořádku. K tomu abychom vám fotky mohli dát k dispozici, potřebujeme vaše svolení. Poprosíme vás o něj, až si budete vyzvedávat akreditaci.
Fotografie a videa si můžete prohlédnout i sdílet na našem Facebooku a Instagramu.
Chci soutěžit! Kde se dozvím další informace?
Z toho máme velkou radost! Soutěž bude probíhat na Instagramu a veškeré další info najdete na webu FESTu. Těšíme se na vaše soutěžní snímky, radost vám i tentokrát uděláme hodnotnými cenami.
Zaregistroval jsem se, ale stále jsem neobdržel/a e-mail s programem a potvrzením o platbě. Jak mám postupovat?
Zkontrolujte prosím, jestli platba z vašeho účtu opravdu odešla. Pokud ano, zavolejte nám na 222 929 029, potvrdíme vám, zda a na co jste registrovaní.
Můžu na prezentace produktů, i když nejdu na festival?
Produktové prezentace / testování techniky všech renomovaných značek, které v Centru FotoŠkoda probíhají celý týden, jsou přístupné nejen účastníkům festivalu, ale i zákazníkům prodejny. Přijďte, rádi vás uvidíme.
Chci se pochlubit, že jsem na Fotoškoda Festu, jak na to?
Využijte hashtag #fotoskodafest, díky kterému dáte vaše postřehy najevo všem ostatním a zároveň zjistíte, co si myslí další návštěvníci.
Chci být partnerem Fotoškoda Festu, můžu?
Máme radost! Ozvěte se nám na fest@fotoskoda.cz a nějakou formu spolupráce jistě vymyslíme.