• Musím se někam registrovat?

    • Registrace je nutná na všechny prezenční aktivity - workshopy i přednášky (na placené i na ty zdarma). Všechny on-line streamy budou volně přístupné u nás na YouTube) v daný čas i později, na ně se registrovat nemusíte.

  • Jak je to se vstupným na FEST?

    • Základní vstupné na celý FotoŠkoda FEST je 690 Kč; v rámci něj máte přístup na všechny prezenční aktivity, které jsou v rámci programu označené jako "zdarma". On-line streamy na YouTube můžete sledovat také zcela zdarma. Platí se pouze vybrané workshopy nebo přednášky, které mají programu uvedenou cenu. Na všechny prezenční aktivity je třeba se registrovat.

  • K čemu slouží akreditační karta a potřebuji ji?

    • Akreditační kartička je naprosto zásadní. Předtím, než vyrazíte na první workshop nebo přednášku, zastavte se  pro ni v oddělení brašen/výdeje e-shopu v 1. patře. Berte ji jako kouzelnou kartičku, bez které na festivalu neexistujete – bez platné akreditační karty se totiž nedostanete na žádnou z akcí, na které se tak těšíte! Nenechávejte, prosím, vyzvednutí na poslední chvíli, ať vám neuteče začátek první akce. :-)

  • Kde zjistím, kdy se jednotlivé akce konají a kde je najdu?

    • programu najdete všechny přednášky, workshopy, produktové prezentace i on-line streamy. U každé akce je uveden čas konání i lokalita, kde bude probíhat. Pokud se registrujete na "externí kurz", najdete přesnou lokalitu v e-mailu v sekci "Můj program". 

  • Kde najdu místo srazu u externích akcí?

    • V případě, že se workshop či přednáška nekoná v paláci Langhans, dostanete při registraci rovněž informaci o tom, kde se akce bude konat a případně i kontakt na lektora, kdybyste měli potíže místo srazu najít. Tyto informace uvidíte ve svém e-mailu v sekci "Můj program".

  • Je možné získat zvýhodněné vstupné nebo použít zákaznickou kartu?

    • Není. Myslíme si, že vstupné na placené akce je dostatečně přátelské pro každého.

  • Kolik si mohu zaregistrovat akcí?

    • Všechny, co stihnete, počet není omezen. :-) Sestavte si program podle chuti a svých zájmů. Nepůjdou vám objednat pouze akce, které se časově překrývají. 

  • Je možná registrace / platba i jinak než přes web?

    • Ano. Přijďte k nám na prodejnu, vstupné můžete zaplatit přímo u nás ve Vodičkově ulici a s registrací vám kolegové rádi pomohou. Webu se ale nevyhneme. :-)

  • Chci zrušit registraci, jde to?

    • Ano, jde to, nejdéle 5 pracovních dní před začátkem celého festivalu nám napište na fest@fotoskoda.cz, vaši objednávku stornujeme a peníze vám vrátíme. Pokud se ozvete později, peníze už vám vracet nebudeme.

  • Workshop, na který jsem chtěl jít, je obsazený, můžu být veden jako náhradník?

    • Náhradníky bychom při festivalovém počtu workshopů evidovat nezvládli. Je ale poměrně velká šance, že někdo svoji účast zruší, a jakmile se tak stane, na webu se znovu objeví volné místo. Sledujte web, nejrychlejší z vás vyhrávají. :-) Pokud se místo na webu neobjeví, můžete zkusit štěstí ještě těsně před začátkem akce - pokud třeba někdo z přihlášených nedorazí, rádi vás na workshop pustíme.

  • Mohu registrovat i ostatní?

    • Jasně. Budeme jenom rádi, když budete festival sdílet s dalšími přáteli fotografie. Registraci proveďte pod jejich e-mailem a jménem, zaplacení vstupného si musíte vyřešit mezi sebou. :-)

  • V objednávce FotoŠkoda Festu jsem si vybral osobní vyzvednutí a platbu na prodejně. Kde můžu objednávku zaplatit?

    • V oddělení brašen v 1. patře, stejně jako objednávky provedené na eshopu. Pozor, musíte to stihnout do 4 pracovních dnů.

  • Jak rychle musím dojít svou objednávku zaplatit na prodejnu?

    • Musíte to zvládnout nejdéle za 4 pracovní dny. Potom vaši objednávku stornujeme a vaše místo na FESTu bude přenecháno dalším zájemcům.

  • Nestačil jsem zaplatit objednávku a byla mi stornovaná, co mám dělat?

    • Co nejrychleji se přihlásit znovu a tentokrát zaplatit včas. O tuhle akci prostě nechcete přijít!

  • Zjistil jsem, že bych chtěl ještě na víc akcí, než mám objednáno, dají se doobjednat?

    • Jasně, workshopy nebo přednášky si doobjednáte na stejný email, jakým jste se přihlásili na festival při první objednávce. Základní vstupné samozřejmě podruhé platit nebudete, automaticky se vám odečte v dalším kroku objednávky; doplatíte pouze případný rozdíl doobjednaných aktivit. 

  • Jak dlouho mi rezervujete místo k sezení na přednášce, kdybych náhodou přišel pozdě?

    • Protože je o některé přednášející opravdu velký zájem, prosíme, dodržujte včasné příchody do jednotlivých sálů. Krátce před zahájením akce umožníme vstup účastníkům bez rezervace místa a mohlo by se stát, že o místo přijdete. 

  • Mám si s sebou vzít na workshopy fotoaparát s jeho příslušenstvím?

    • Rozhodně ano. Doporučené vybavení bude vypsáno v podrobnostech workshopu / přednášky. Spousta workshopů bude praktických, a i kdybyste náhodou nefotili na workshopech, určitě zachytíte aspoň skvělou atmosféru festivalu. Když nám své fotky pošlete, třeba je zveřejníme na našich sociálních sítích pod tagem #fotoskodafest #skodatonechytit. 

  • Je možné dodatečně vyměnit registrovanou akci za jinou?

    • Ano, je třeba to ale provést s dostatečným předstihem. Později než 48 hodin před začátkem akce už to nepůjde. Pište nám na fest@fotoskoda.cz nebo volejte na 222 929 029 a kolegové vám se změnami pomohou.

  • Nestihl/a jsem stream YouTube, můžu se na něj podívat později?

    • Všechny streamy i videa najdete v našem videoarchivu na YouTube), kde si je můžete kdykoliv přehrát zpětně. 

  • Můžu se někde podívat na fotografie a videa z festivalu?

    • Na festivalu fotíme i my! Během celého fotografického svátku pořizujeme foto a video záznamy z jednotlivých akcí k dokumentačním účelům. I pro vás, abyste si mohli i později připomenout zážitky z festivalu. :) Doufáme, že je to tak v pořádku. Pokud si z jakéhokoliv důvodu nepřejete být na fotografiích zachyceni, neváhejte se ozvat přímo fotografovi. Vaše rozhodnutí samozřejmě bude respektovat. Fotografie a videa si můžete prohlédnout v galerii na našem Facebooku a průběžně i na Instagramu.

  • Chci soutěžit! Kde se dozvím další informace?

    • Z toho máme velkou radost! Soutěž bude probíhat na Instagramu a veškeré další info najdete na webu FESTu. Těšíme se na vaše soutěžní snímky, radost vám i tentokrát uděláme hodnotnými cenami.

  • Zaregistroval jsem se, ale stále jsem neobdržel/a e-mail s programem a potvrzením o platbě. Jak mám postupovat?

    • Zkontrolujte prosím, jestli platba z vašeho účtu opravdu odešla. Pokud ano, zavolejte nám na 222 929 029, potvrdíme vám, zda a na co jste registrovaní.

  • Můžu na prezentace produktů, i když nejdu na festival?

    • Produktové prezentace / testování techniky všech renomovaných značek, které ve FotoŠkoda probíhají celý týden, jsou přístupné nejen účastníkům festivalu, ale i zákazníkům prodejny. Přijďte, rádi vás uvidíme.

  • Chci se pochlubit, že jsem na Fotoškoda Festu, jak na to?

    • Využijte hashtag #fotoskodafest, díky kterému dáte vaše postřehy najevo všem ostatním a zároveň zjistíte, co si myslí další návštěvníci. 

  • Chci být partnerem Fotoškoda Festu, můžu?

    • Máme radost! Ozvěte se nám na fest@fotoskoda.cz a nějakou formu spolupráce jistě vymyslíme.

  • Mohu si u vás někde nechat batoh / osobní věci, abych je nemusel(a) nosit s sebou na workshop?

    • Přímo u nás na to bohužel nemáme vhodné prostory, ale jako registrovaní účastníci festivalu můžete využít 10% slevu, kterou jsme pro vás domluvili u našich sousedů v Luggage Storage Prague. Slevový kód najdete v potvrzení objednávky a platí pro pobočky na Václavském náměstí a ve Voršilské ulici.

Nenašli jste, co jste hledali?

Kontaktujte nás
Čekejte prosím...