FAQ - Bazar a výkup | FotoŠkoda

Jak nakupovat na bazaru

Jak funguje výkup a bazar

FAQ - prodej nového zboží
FAQ - provozní informace a služby
FAQ - fotografické služby

Jak probíhá výkup

  1. Jaké zboží vykupujete?
    Můžete k nám do bazaru prodat digitální i analogové fotoaparáty, objektivy, stativy, sběratelské kusy a další podobné fotografické vybavení. Přístroje s elektronikou by měly být funkční. Pokud chcete něco prodat, využijte proto vždy náš výkupní formulář, kde se s vámi domluvíme individuálně podle konkrétního kusu vybavení a jeho stavu.
  2. Můžu vám poslat zboží k odhadu?
    Jistě. Pokud jsme se s vámi po vyplnění formuláře domluvili na předběžném vykoupení zboží, můžete kromě osobní návštěvy výkupu v prodejně využít také možnost poslání zboží k nám. K tomu zajistíme vlastního dopravce, takže se nemusíte o nic starat. Následně stanovíme konkrétní cenovou nabídku.
  3. Jak rychle mi sdělíte výkupní cenu?
    Předběžnou cenu určíme v pracovní den nejpozději do 24 hodin. Finální cenu pak po technické kontrole produktu po doručení na prodejnu.
  4. Co všechno musím mít při výkupu zboží u sebe?
    Z osobních dokladů stačí průkaz totožnosti. U zboží je třeba dodat veškeré originální příslušenství, bez něhož by produkt nefungoval (např. u fotoaparátu nabíječka), případně záruční list, je-li zboží ještě v záruce.
  5. Můžu dát zboží do komise?
    Ano. V tom případě je ale nutné osobní doručení produktu.
  6. Dostanu slevu na protiúčet?
    Ano. Pokud si u nás vyberete jiné zboží místo toho, které prodáváte, vytvoříme pro vás výhodnou cenovou nabídku.
  7. Jak se s vámi můžu spojit ohledně výkupu zboží?
    Ideálně přes webový formulář, kde popíšete konkrétní produkt a jeho stav a doplníte ho fotografiemi. Pokud máte jiný dotaz, napište nám prosím na e-mail vykup@fotoskoda.cz, odpovíme vám co nejdříve.

Jak nakupovat na bazaru

  1. Jaké zboží máte v nabídce?
    Aktuální nabídku najdete na našich stránkách a některé další produkty také přímo v prodejně.
  2. Jak můžu zboží objednat?
    Při online nákupu zboží v bazaru postupujete stejně jako při nákupu na e-shopu. Můžete si tak vybrat mezi osobním odběrem či odesláním zboží na konkrétní adresu, zaplatit zboží můžete buď při osobním odběru, nebo rovnou online. Pokud jste si vybrali produkt z nabídky bazaru i mezi novým zbožím na e-shopu, budou společně v jedné objednávce.
    Některé produkty lze pouze rezervovat a osobně vyzvednout - takové produkty nelze vložit do běžného košíku, proto je snadno poznáte.
  3. Jak dlouho mi zboží rezervujete?
    Pokud jste si zvolili osobní odběr a platbu na prodejně, zboží pro vás rezervujeme po dobu tří dnů. Chcete-li rezervaci prodloužit, kontaktujte nás prosím na telefonním čísle 222 929 055, nebo na e-mailu bazar@fotoskoda.cz. Pokud si zboží během standardní ani prodloužené lhůty nevyzvednete, bude objednávka zrušena.
  4. Jak hodnotíte stav zboží?
nový se zárukou rozbalený nebo vystavený produkt s plnou zárukou
jako nový produkt v perfektním stavu či ve stavu s kosmetickou vadou
velmi dobrý produkt plně funkční nebo s vadami majícími vliv pouze na komfort používání, jevící mírné známky používání
dobrý funkční produkt s vadami majícími vliv pouze na komfort používání a jevící mírné až zřetelné známky používání
používaný funkční produkt s vadami majícími vliv pouze na komfort používání a jevící zřetelné známky používání; případně velmi opotřebený produkt
opotřebený produkt s vadami majícími vliv na funkčnost či částečně nefunkční; případně funkční, ale silně opotřebený
nefunkční nefunkční produkt, určeno ke sběratelství či opravě

Kódy hodnocení zboží ve sloupci STAV

Vzhled zboží

A - zcela nové se záručním listem
B - jako nové
C - jevící známky používání
D - jevící zřetelné známky používání
E - velmi opotřebované, nesoucí stopy po nárazu
F - velmi opotřebované, chybějící části apod. 

Funkčnost zboží

1 - zcela funkční
2 - funkční s vadami majícími vliv pouze na komfort používání
3 - s vadami majícími vliv na funkci či částečně nefunkční
4 - nefunkční

  1. Jaká je záruční doba na zboží nakoupené v bazaru?
    U použitého zboží poskytujeme ode dne prodeje 14denní záruku na jakékoliv projevené vady. Následně poskytujeme zákonnou 12měsíční záruku, na niž se vztahují následující podmínky:
  • Záruka se vztahuje na vady (především se jedná o skryté vady), které mělo zboží v době prodeje, na které nebylo upozorněno a na které nebyla určena adekvátní cena.
  • Záruka se nevztahuje na vady vzniklé opotřebením věci jejím obvyklým užíváním.
  • Záruka se nevztahuje na vady, pro které byla sjednána nižší cena.
  • Záruka se nevztahuje na závady a škody způsobené vyteklými bateriemi nebo vniknutím cizích látek do výrobku (písek, voda, jiná tekutina, apod.), na vady, které spotřebitel způsobil neodbornou opravou, demontáží, přestavbou, čištěním či jinými zásahy do výrobku, nevhodným umístěním nebo skladováním ve vlhkém, prašném, chemicky a jinak nevhodném prostředí.
  • Záruční doba se prodlužuje o délku trvání záruční opravy.
  • Poskytnutím záruky nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke koupi váží podle zvláštních právních předpisů.
  1. Lze z bazarového zboží odečíst DPH?
    Bohužel ne, tato možnost se vztahuje pouze na nové zboží.
  2. Rozbila se mi fototechnika, na koho se mohu obrátit?
    S opravou vám rádi pomůžeme. Záruční a pozáruční servis zajišťují kolegové v příslušném oddělení. Kontaktujte nás prosím na e-mailu servis@fotoskoda.cz nebo na telefonním čísle 222 929 046, kde se s vámi domluvíme.

Nenašli jste, co jste hledali? Kontaktujte nás!

Servisní knížka plná výhod
  • 4 servisní prohlídky
  • základní kurz ovládání zrcadlovky
  • 300 Kč poukázka na tisk fotografií

Kompletní informace »

Čekejte prosím...