Online nákup na splátky

Jak uskutečnit platbu na úvěr v eShopu

Důležité: Ujistěte se prosím, že vaše kontaktní elektronická adresa je funkční a že jste její název zadali správně. Bez této podmínky vám nemohou být doručeny důležité informace o stavu vaší žádosti.

1. krok – podání žádosti o úvěr

  • Výběr zboží a vložení do košíku proveďte běžným způsobem.
  • Pro typ dopravy můžete použít: doprava na dobírku nebo osobní odběr. Pro typ platby zvolte "Na splátky Hello bank". 
  • V košíku si pod odkazem "Vypočítat úvěr" vyberete typ úvěru. Počet splátek i jejich výši je možné následně měnit v aplikaci Hello bank!. Tam si můžete také změnit typ pojištění.
  • Po odeslání objednávky se dostanete na stránku pro výpočet splátek. Vyberte si variantu splácení (počet splátek, výši akontace). V případě, že vám navržené splátky vyhovují, stiskněte „Odeslat k vyřízení“.
  • V dalším kroku vyplňte formulář žádosti o poskytnutí úvěru. Všechny údaje zadáváte přímo na stránkách BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Hello bank! by Cetelem) a jsou považovány za přísně důvěrné.

2. krok - posouzení žádosti o úvěr

  • Do 5 vteřin po vyplnění a odeslání žádosti o poskytnutí úvěru se vám zobrazí předběžné vyjádření k vaší žádosti od Hello bank!
  • Pokud byla vaše žádost o úvěr předběžně schválena a zvolili jste doručení dopravní společností či poštou, vytiskněte si smluvní dokumentaci a seznamte se se smluvními podmínkami. Podepište příslušné dokumenty dle uvedených instrukcí a s kopiemi všech požadovaných dokladů je zašlete poštou na adresu: Úvěrové oddělení (spotřebitelský úvěr), BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod, Špálova 14, 702 00 Ostrava – Přívoz.

TIP! Aby váš nákup byl ještě rychlejší, podepište příslušné dokumenty SMS podpisem: navigátor k podpisu naleznete zde.

  • Po obdržení všech dokumentů a dokladů Vás bude Hello bank! informovat o stavu Vaší žádosti o úvěr a v případě jejího konečného schválení vás budeme informovat o termínu dopravy a předání pořízeného zboží.
  • V případě, že jste zvolili osobní odběr na prodejně a vaše žádost byla předběžně schválena, obdržíte na uvedenou emailovou adresu zprávu nejprve od společnosti Hello bank! a následně od oddělení eShopu, které vám sdělí, zda je zboží skladem a připravené k odběru.

V případě, že nemáte možnost vytištění žádosti / smlouvy, kontaktujte oddělení splátkového prodeje: telefon: 222 929 041, email: splatky@fotoskoda.cz.

Pokud vaše žádost nebyla schválena a pro koupi zboží hodláte využít jinou možnost platby, udělejte novou objednávku s jiným typem platby. Původní objednávku s úvěrem prosím nerušte.

Jak mám postupovat dál?

3.krok – odběr zboží a potřebné dokumenty
a) Zaslání zboží na adresu:

K dokončení žádosti o úvěr budete potřebovat:

  • Kopii platného dokladu totožnosti
  • Kopii druhého platného dokladu totožnosti s fotografií (cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz, průkaz TP, ZTP, ZTP/P)
  • Kopii dokladu potvrzujícího existenci bankovního účtu žadatele (výpis z bankovního účtu nebo smlouva o zřízení bankovního účtu na jméno žadatele)
  • V případě nákupu zboží nad 80 000 Kč včetnědoklad prokazující adresu bydliště a doklad pro ověření příjmu

Podepsané smlouvy spolu s požadovanými doklady zašlete doporučeně na adresu: Úvěrové oddělení (spotřebitelský úvěr), BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod, Špálova 14, 702 00 Ostrava – Přívoz

Dopis bude v závislosti na typu smlouvy obsahovat:

  • 1x rámcovou smlouvu o poskytování bankovních produktů a služeb, nemáte-li s Hello Bank již uzavřenu rámcovou smlouvu v platném znění,
  • 1x formulář pro standardní informace o spotřebitelském úvěru,
  • 1x žádost/smlouvu o revolvingovém úvěru včetně přihlášky k pojištění, bylo-li sjednáno pojištění schopnosti splácet úvěr,
  • 1x kopii platného občanského průkazu z obou stran a čitelně
  • 1x kopii jednoho z těchto platných dokladů z obou stran a čitelně: řidičský průkaz, cestovní pas, rodný list, zbrojní průkaz, dále TP, ZTP anebo ZTP/P,
  • 1x kopii dokladu potvrzující existenci bankovního účtu (výpis z BÚ nebo smlouva o zřízení BÚ). Pokud bude vše v pořádku, můžeme vám zboží obratem expedovat. O tomto kroku budete informováni naším obchodníkem telefonicky nebo prostřednictvím kontaktní elektronické adresy. Akontaci/přímou platbu a poplatek za dopravu uhradíte pracovníkovi přepravní firmy formou dobírky v hotovosti.
  • další informace a případné požadované doklady naleznete v dokumentu, který obdržíte po schválení úvěru.

b) Osobní odběr na prodejně:
O připravenosti objednaného zboží k vyzvednutí budete informováni naším obchodníkem telefonicky nebo prostřednictvím kontaktní elektronické adresy a s ním si domluvíte termín vyzvednutí v našem kamenném obchodě:
Centrum FotoŠkoda
Vodičkova 37
110 00 Praha 1

K převzetí zboží v hodnotě do 79.999 Kč budete potřebovat:

  • platný doklad totožnosti

K převzetí zboží v hodnotě nad 80.000 Kč včetně budete potřebovat:

  • platný doklad totožnosti 
  • doklad prokazující adresu bydliště
  • doklad pro ověření příjmu

(Smlouva i dokument o poskytnutí osobních údajů společnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE bude vytištěna naším obchodníkem)

Servisní knížka plná výhod
  • 4 servisní prohlídky
  • základní kurz ovládání zrcadlovky
  • poukázka na fotoslužby

Kompletní informace »

Čekejte prosím...

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace