REKLAMNÍ A PRODUKTOVÁ FOTOGRAFIE

Kód produktu: 1120320

Zajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s produktovou fotografií, nebo jen hledáte nové přístupy, techniky a inspiraci pro další práci? Profesionální fotograf a pedagog pro vás vybral několik desítek svých realizovaných zakázek, na kterých vám popíše celý proces jejich vzniku. Nechte se inspirovat a osvojte si neobvyklé fotografické postupy, abyste dokázali pořídit výjimečný snímek pro každé zadání.
Více o produktu »

  • Naplánovat práci na reklamní zakázce od zadání po prezentaci výsledků
  • Probíhá tvůrčí proces, kde hledat inspiraci a nápady na samotné provedení
  • Připravit scénu, vybrat a nastavit světla, nezbytné kulisy a další pomůcky
399,- 399,- bez DPH
222 929 032 V případě dotazů se můžete obrátit na naše specialisty

Základní popis

  • Naplánovat práci na reklamní zakázce od zadání po prezentaci výsledků
  • Probíhá tvůrčí proces, kde hledat inspiraci a nápady na samotné provedení
  • Připravit scénu, vybrat a nastavit světla, nezbytné kulisy a další pomůcky
  • Využít vlastnosti objektivů k nejrůznějším formám zobrazení objektů
  • Vhodně zvolit stylizační prostředky, efekty nebo manipulaci s obrazem
  • Pořídit neobvyklý snímek ať už budete fotit ve studiu nebo exteriéru

Parametry

AutorOstatní
NakladatelstvíComputer press
Rok vydání2011
Hlavní témareklamní a produktová fotografie

Popis produktu REKLAMNÍ A PRODUKTOVÁ FOTOGRAFIE

 

Otištěné ukázky doplňují detailní informace o pozadí jejich vzniku, podrobné nákresy rozmístění světel na scéně nebo autorovy pracovní skici, na jejichž základě se dobral výsledného záběru. Seznámíte se s průběhem fotografování nejrůznějších zadání od table-top snímků až po automobil v exteriéru a autor se s vámi rozdělí i o tipy na nejrůznější efekty a iluze, které pomohou vaše snímky ozvláštnit

O autorovi:
Jan Jindra získal fotografické vzdělání na pražské AMU a od roku 1989 se profesionálně věnuje užité fotografii. Je držitelem řady významných ocenění a jeho snímky se objevily v několika výstavních katalozích a knižních publikacích. V současnosti přednáší na Fakultě multimediálních komunikací, kde v Ateliéru reklamní fotografie vede semináře např. o Strategii prezentace, Fotografických trikových technikách nebo Lightdesignu.

 

Parametry produktu

AutorOstatní
NakladatelstvíComputer press
Rok vydání2011
Hlavní témareklamní a produktová fotografie

Poradna k produktu

REKLAMNÍ A PRODUKTOVÁ FOTOGRAFIE

Přidat příspěvek

Zatím nebyl přidán žádný příspěvek.

Kam dále

Instagram feed
Instagram feed
Instagram feed
Instagram feed
I nás baví Instagram.
@fotoskodacz
Servisní knížka plná výhod
  • 4 servisní prohlídky
  • základní kurz ovládání zrcadlovky
  • 300 Kč poukázka na tisk fotografií

Kompletní informace »

Čekejte prosím...