Objektivy s pevným ohniskem Samyang
Nakupte chytře
Dostupnost
Značka
Cena
Bajonet
Objektiv pro formát
Světelnost objektivu
Typ objektivu
Ohnisková vzdálenost (mm)
Filtry (průměr v mm / aplikace)
Odolnost proti povětrnostním vlivům
Optická stabilizace
Zaostřování
Hmotnost objektivu (g)
SAMYANG 50 mm f/1,4 AF II pro Sony E
- Objektiv 50 mm f/1,4 s E-bajonetem/Full-frame
- Přizpůsobitelný ovládací/zaostřovací kroužek
- Autofokus s manuálním ovládáním
SAMYANG 85 mm f/1,4 AF FE II pro Sony E
- Pro Sony E / Full-Frame
- Rozsah clony: f/1,4 až f/16
- Minimální ostřící vzdálenost 85 cm
SAMYANG 35 mm f/1,4 AF II pro Sony E
- Samyang 35mm f/1.4 AF II
- Bajonet E-Mount/full frame
- Rozsah clony: f/1,4 až f/16
SAMYANG 35 mm f/1,8 AF pro Sony E
- Všestranné použití s univerzálním ohniskem
- Lehká a kompaktní konstrukce
- Vynikající kvalita obrazu
SAMYANG 12 mm f/2 AF pro Sony E (APS-C)
- Bajonet Sony E
- Formát APS-C
- Rozsah clony: f / 2,0 až f / 22
SAMYANG 45 mm T1,9 V-AF pro Sony E
- Ohnisková vzdálenost: 45 mm
- Úhel záběru 52,3°
- Clona T1,9 / bajonet Sony E (full frame)
SAMYANG 135 mm f/1,8 AF pro Sony E
- Samyang 135 mm základní pevný teleobjektiv
- Bajonet Sony E / full-frame
- Rozsah clony: f/1,8 až 22
SAMYANG 35 mm f/1,2 XP pro Canon EF
- optická skladba: 12 optických členů v 10 skupinách, najdete tu 2 asférické členy, 3 HR...
- vhodný jak pro FF, tak APS-C zrcadlovky
- 9 listá kruhová clona
SAMYANG 100 mm T2,3 V-AF pro Sony E
- Samyang 100 mm T2,3 s automatickým ostřením
- Podporuje rozlišení videa až do 8K
- Kompaktní a lehký i pro gimbaly/drony
SAMYANG 24 mm T1,5 VDSLR MK2 pro Sony E
- Full frame filmový objektiv s bajonetem Sony E
- Vysoká světelnost T1,5
- 9-lamelová irisová clona
SAMYANG 35 mm T1,9 V-AF pro Sony E
- Ohnisková vzdálenost: 35 mm
- Úhel záběru 63,6° / 43,8° Super35
- Clona T1,9 / bajonet Sony E (full frame)
SAMYANG 24 mm f/1,4 ED AS UMC pro Nikon F AE
- 24 mm ohnisková vzdálenost
- f/1,4 světelnost
- optická soustava objektivu 13 členů v 12 skupinách zahrnuty asférické a ED členy
SAMYANG 50 mm T1,5 VDSLR MK2 pro Sony E
- Samyang 50 mm T1,5 VDSLR MK2 Cine Lens
- Full frame filmový objektiv s bajonetem Sony E
- Vysoká světelnost T1,5
SAMYANG 75 mm f/1,8 AF pro Fujifilm X
- Samyang AF 75 mm F/1.8
- Ohnisko 112,5 mm pro APS-C
- Bajonet pro Fujifilm X
SAMYANG 35 mm f/1,4 AS UMC pro Nikon F AE
- 35 mm ohnisková vzdálenost
- f/1,4 světelnost
- 30 cm minimální zaostřitelná vzdálenost
SAMYANG 24 mm T1,9 V-AF pro Sony E
- Objektiv s bajonetem Sony E / full frame
- Ohnisko 24 mm / úhel záběru 83,7° (full frame)
- Minimální zaostřovací vzdálenost 19 cm
SAMYANG 75 mm T1,9 V-AF pro Sony E
- Samyang 75 mm T1.9 s automatickým ostřením
- Podporuje rozlišení videa až do 8K
- Kompaktní a lehký i pro gimbaly/drony
SAMYANG 24 mm f/1,4 ED AS UMC pro Pentax K
- 24 mm ohnisková vzdálenost
- f/1,4 světelnost
- optická soustava objektivu 13 členů v 12 skupinách zahrnuty asférické a ED členy
SAMYANG 35 mm f/2,8 AF pro Sony E
- Ohnisková vzdálenost: 35 mm
- Ohnisková vzdálenost (ekv. 35 mm): 52,5 mm
- Světelnost pevného objektivu: 2,8
SAMYANG V-AF lens Kit 24/35/75 + MF adaptér
- Sada objektivů na profi video tvorbu
- Obsahuje 24 mm, 35 mm a 75 mm objektiv
- Vysoká světelnost objektivů T1,9
SAMYANG VDSLR 14/24/35/50/85/135 MK2 set pro Canon EF
- Kit VDSLR MK2 pro pro Canon EF
- Speciální sada objektivů + přepravní box
- Samyang 14 mm T3,1 VDSLR MK2 pro Canon EF
SAMYANG VDSLR 14/24/35/50/85/135 MK2 set pro Sony E
- Kit VDSLR MK2 pro Sony E system
- Speciální sada objektivů + přepravní box
- Samyang 14 mm T3,1 VDSLR MK2 pro Sony E
SAMYANG VDSLR 14/24/35/50/85/135 MK2 set pro MFT
- Kit VDSLR MK2 pro MFT system
- Speciální sada objektivů + přepravní box
- Určeno pro fotoaparáty Olympus a Panasonic
SAMYANG VDSLR 14/24/35/50/85 II Shooter set pro Sony E
- Kit VDSLR MK2 pro pro Sony E
- Speciální sada objektivů + přepravní box
- Samyang 14 mm T3,1 VDSLR MK2 pro Sony E
Proč u nás nakupovat
& půjčovna
online
Objektivy s pevným ohniskem Samyang
Objektivy s pevným ohniskem, monofokální objektivy, nebo také prostě pevné objektivy, případně pevná ohniska pro Nikon, Canon, Sony, Fujifilm, Olympus i další značky, mají pevně daný úhel záběru určený ohniskovou vzdáleností. Čím kratší ohnisková vzdálenost, tím širší je úhel záběru (konkrétní úhel záběru závisí na velikosti snímače, na jakém je objektiv použit). Pevná ohniska vynikají vysokou světelností. Světelnost objektivu je důležitá pro focení za špatného světla a pro dosažení malé hloubky ostrosti a příjemně rozostřeného pozadí. Vyznačují se také skvělou kvalitou obrazu.
Objektivy s pevným ohniskem se díky své konstrukci vyznačují vynikající světelností a kresbou obrazu. Pevná ohnisková vzdálenost předurčuje tyto objektivy ke konkrétním účelům. Mezi speciální objektivy patří např. širokoúhlé objektivy (tzv. rybí oko) nebo teleobjektivy pro fotografování v přírodě a při sportu.
Rozdělení podle ohniska
- Širokoúhlé objektivy s krátkými ohnisky zabírají velké zorné úhly. Horní hranice končí zhruba na 35mm. Uplatní se všude tam, kde je v omezených prostorech požadován široký záběr. Specifickou vlastností je dynamické zkreslení perspektivy a velká hloubka ostrosti i při plném odclonění.
- Standardní objektiv zabírá zorný úhel odpovídající úhlopříčce kinofilmového políčka, což je přibližně 44mm. Tyto objektivy jsou všestranně použitelné.
- Teleobjektivy jsou ty objektivy, jejichž ohnisková vzdálenost začíná nad 50mm. Horní hranice není udána, nicméně v současné době nepřesahuje 1000 mm. V praxi se uplatní u sportovních, krajinářských a reportážních fotografů. Ohniskovou vzdálenost polo-profi a profi objektivů lze prodloužit použitím telekonvertoru.
- Portrétní objektivy jsou vlastně krítké teleobjektivy ideální pro focení portrétů. Mívají vysokou světelnost a prvotřídní bokeh (vzhled rozostřeného pozadí)
- Makro objektivy jsou ty, které umožňují zaostření na kratší vzdálenosti a poskytují větší zvětšení obrazu – 1:1 a některé i větší (např.: Canon MP-E65 5:1).
Rozdělení podle potřeby uživatele
Monofokální objektivy základní řady bývají vyráběny z ekonomicky úsporných materiálů, které sice neodolají náročným podmínkám, nicméně v porovnání se setovými zoomovými objektivy nebo kompaktními fotoaparáty poskytují lepší světelnost a lepší obrazové výsledky. Uplatnění naleznou u méně náročných uživatelů či pro méně náročné účely.
Objektivy pokročilé „polo-profesionální“ řady poskytují v porovnání se základními lepší obrazovou kvalitu a pohotovější zaostřování. Uplatnění naleznou v rukou nadšeného fotoamatéra.
Objektivy profesionální řady jsou stavěny tak, aby odolaly tam, kde by méně spolehlivé objektivy selhaly. Nejen, že vynikají vysokou obrazovou kvalitou a poskytují přesné a tiché zaostřování, ale zároveň jsou utěsněny vůči nepříznivým atmosférickým podmínkám.
Objektivy s pevným ohniskem se díky své konstrukci vyznačují vynikající světelností a kresbou obrazu. Pevná ohnisková vzdálenost předurčuje tyto objektivy ke konkrétním účelům. Mezi speciální objektivy patří např. širokoúhlé objektivy (tzv. rybí oko) nebo teleobjektivy pro fotografování v přírodě a při sportu.
Rozdělení podle ohniska
- Širokoúhlé objektivy s krátkými ohnisky zabírají velké zorné úhly. Horní hranice končí zhruba na 35mm. Uplatní se všude tam, kde je v omezených prostorech požadován široký záběr. Specifickou vlastností je dynamické zkreslení perspektivy a velká hloubka ostrosti i při plném odclonění.
- Standardní objektiv zabírá zorný úhel odpovídající úhlopříčce kinofilmového políčka, což je přibližně 44mm. Tyto objektivy jsou všestranně použitelné.
- Teleobjektivy jsou ty objektivy, jejichž ohnisková vzdálenost začíná nad 50mm. Horní hranice není udána, nicméně v současné době nepřesahuje 1000 mm. V praxi se uplatní u sportovních, krajinářských a reportážních fotografů. Ohniskovou vzdálenost polo-profi a profi objektivů lze prodloužit použitím telekonvertoru.
- Portrétní objektivy jsou vlastně krítké teleobjektivy ideální pro focení portrétů. Mívají vysokou světelnost a prvotřídní bokeh (vzhled rozostřeného pozadí)
- Makro objektivy jsou ty, které umožňují zaostření na kratší vzdálenosti a poskytují větší zvětšení obrazu – 1:1 a některé i větší (např.: Canon MP-E65 5:1).
Rozdělení podle potřeby uživatele
Monofokální objektivy základní řady bývají vyráběny z ekonomicky úsporných materiálů, které sice neodolají náročným podmínkám, nicméně v porovnání se setovými zoomovými objektivy nebo kompaktními fotoaparáty poskytují lepší světelnost a lepší obrazové výsledky. Uplatnění naleznou u méně náročných uživatelů či pro méně náročné účely.
Objektivy pokročilé „polo-profesionální“ řady poskytují v porovnání se základními lepší obrazovou kvalitu a pohotovější zaostřování. Uplatnění naleznou v rukou nadšeného fotoamatéra.
Objektivy profesionální řady jsou stavěny tak, aby odolaly tam, kde by méně spolehlivé objektivy selhaly. Nejen, že vynikají vysokou obrazovou kvalitou a poskytují přesné a tiché zaostřování, ale zároveň jsou utěsněny vůči nepříznivým atmosférickým podmínkám.