Objektivy s pevným ohniskem Samyang
Nakupte chytře
Dostupnost
Značka
Cena
Bajonet
Objektiv pro formát
Světelnost objektivu
Typ objektivu
Ohnisková vzdálenost (mm)
Filtry (průměr v mm / aplikace)
Odolnost proti povětrnostním vlivům
Optická stabilizace
Zaostřování
Hmotnost objektivu (g)
SAMYANG 135 mm f/2 ED UMC pro Nikon F AE
- Teleobjektiv Samyang 135 mm f/2 pro fotografování žurnalistiky, krajinných detailů i...
- Nízkodisperzní ED členy
- Vysoká světelnost f/2,0
SAMYANG 50 mm f/1,4 AS UMC pro Sony E
- 50 mm ohnisková vzdálenost
- f/1,4 světelnost
- manuální zaostřování od 45 cm
SAMYANG 16 mm T2,6 ED AS UMC pro Sony E
- Široké ohnisko 16 mm
- Světelnost T2,6
- Optická konstrukce 14/11 včetně 2× asférický člen, 2× HR člen a 2× ED člen
SAMYANG 12 mm f/2 NCS CS pro MFT stříbrný
- Široké ohnisko 12 mm / zorný úhel 98,9 °
- Světelnost f/2.0
- Optická konstrukce 12/10 včetně 1× asférický člen, 1× hybridní asférický člen a 3×ED...
SAMYANG 35 mm f/1,2 XP pro Canon EF
- optická skladba: 12 optických členů v 10 skupinách, najdete tu 2 asférické členy, 3 HR...
- vhodný jak pro FF, tak APS-C zrcadlovky
- 9 listá kruhová clona
SAMYANG 24 mm T1,5 VDSLR MK2 pro Sony E
- Full frame filmový objektiv s bajonetem Sony E
- Vysoká světelnost T1,5
- 9-lamelová irisová clona
SAMYANG 20 mm T1,9 ED AS UMC pro Sony E
- širokoúhlý (20 mm na Full Frame) světelný f/1,9 objektiv vhodný na natáčení videa -...
- minimální zaostřovací vzdálenost: 20 cm
- UMC - povrchová úprava čoček
SAMYANG 100 mm T3,1 VDSLR ED UMC Macro pro MFT
- Makro teleobjektiv s manuálním zaostřováním
- Ohnisková vzdálenost 100 mm
- Transmise T3,1
SAMYANG 24 mm f/1,4 ED AS UMC pro Nikon F AE
- 24 mm ohnisková vzdálenost
- f/1,4 světelnost
- optická soustava objektivu 13 členů v 12 skupinách zahrnuty asférické a ED členy
SAMYANG 50 mm T1,5 VDSLR MK2 pro Sony E
- Samyang 50 mm T1,5 VDSLR MK2 Cine Lens
- Full frame filmový objektiv s bajonetem Sony E
- Vysoká světelnost T1,5
SAMYANG 85 mm T1,5 VDSLR MK2 pro Sony E
- video objektiv se zorným úhlem 28,3 °
- 85 mm ohnisková vzdálenost
- T1,5 světelnost
SAMYANG 12 mm T3,1 VDSLR ED AS NCS Fisheye pro MFT
- Plnoformátový Fisheye objektiv s 12 mm ohn. vzdáleností
- Zorný úhel 180°
- Světelnost T3,1 (min. clona T22)
SAMYANG 35 mm f/1,4 AS UMC pro Nikon F AE
- 35 mm ohnisková vzdálenost
- f/1,4 světelnost
- 30 cm minimální zaostřitelná vzdálenost
SAMYANG 16 mm T2,2 VDSLR ED AS UMC CS pro MFT
- video objektiv s 8 lamelovou kruhovou clonou
- 16 mm ohnisková vzdálenost
- T2,2 světelnost
SAMYANG 16 mm T2,2 VDSLR ED AS UMC CS pro Sony E (APS-C)
- video objektiv s 8 lamelovou kruhovou clonou
- 16 mm ohnisková vzdálenost
- T2,2 světelnost
SAMYANG 21 mm f/1,4 ED AS UMC CS pro Sony E (APS-C)
- Širokoúhlý objektiv s 21 mm ohniskovou vzdáleností
- Světelnost f/1,4 mm
- ED a asférické členy
SAMYANG 100 mm T3,1 VDSLR ED UMC Macro pro Nikon F
- Makro teleobjektiv s manuálním zaostřováním
- Ohnisková vzdálenost 100 mm
- Transmise T3,1
SAMYANG 8 mm T3,8 VDSLR UMC Fish-eye CS II pro Sony E (APS-C)
- video objektiv s 180 ° zorným úhlem
- 8 mm ohnisková vzdálenost
- T3,8 maximální clona
SAMYANG 10 mm f/3,5 XP pro Nikon F
- Úhel záběru 130? je ideální na krajinu
- Rektilineární konstrukce s minimálním zkreslením
- Plný přenos dat s manuálním ostřením
SAMYANG 24 mm f/3,5 Tilt-Shift ED AS UMC pro Sony E
- Tilt a Shift (TS) funkce
- 24 mm ohnisková vzdálenost
- f/3,5 světelnost
SAMYANG 85 mm f/1,2 XP pro Canon EF
- Povrchová úprava Ultra Multi Coating (UMC)
- Asférické členy
- Nebývalé rozlišovací schopnosti 50MP pro fotografii a 8K pro video
SAMYANG 24 mm f/3,5 Tilt-Shift ED AS UMC pro Canon EF
- Tilt a Shift (TS) funkce
- 24 mm ohnisková vzdálenost
- f/3,5 světelnost
SAMYANG 50 mm f/1,2 XP pro Canon EF
- Světelný objektiv: f/1,2
- Maximální clona: f/16
- Konstrukce objektivu: 11 členů / 8 skupin
SAMYANG 35 mm T1,5 VDSLR MK2 pro Sony E
- 35mm kinofilmový objektiv
- Clona T1,5
- Sony E Bajonet
Proč u nás nakupovat
& půjčovna
online
Objektivy s pevným ohniskem Samyang
Objektivy s pevným ohniskem, monofokální objektivy, nebo také prostě pevné objektivy, případně pevná ohniska pro Nikon, Canon, Sony, Fujifilm, Olympus i další značky, mají pevně daný úhel záběru určený ohniskovou vzdáleností. Čím kratší ohnisková vzdálenost, tím širší je úhel záběru (konkrétní úhel záběru závisí na velikosti snímače, na jakém je objektiv použit). Pevná ohniska vynikají vysokou světelností. Světelnost objektivu je důležitá pro focení za špatného světla a pro dosažení malé hloubky ostrosti a příjemně rozostřeného pozadí. Vyznačují se také skvělou kvalitou obrazu.
Objektivy s pevným ohniskem se díky své konstrukci vyznačují vynikající světelností a kresbou obrazu. Pevná ohnisková vzdálenost předurčuje tyto objektivy ke konkrétním účelům. Mezi speciální objektivy patří např. širokoúhlé objektivy (tzv. rybí oko) nebo teleobjektivy pro fotografování v přírodě a při sportu.
Rozdělení podle ohniska
- Širokoúhlé objektivy s krátkými ohnisky zabírají velké zorné úhly. Horní hranice končí zhruba na 35mm. Uplatní se všude tam, kde je v omezených prostorech požadován široký záběr. Specifickou vlastností je dynamické zkreslení perspektivy a velká hloubka ostrosti i při plném odclonění.
- Standardní objektiv zabírá zorný úhel odpovídající úhlopříčce kinofilmového políčka, což je přibližně 44mm. Tyto objektivy jsou všestranně použitelné.
- Teleobjektivy jsou ty objektivy, jejichž ohnisková vzdálenost začíná nad 50mm. Horní hranice není udána, nicméně v současné době nepřesahuje 1000 mm. V praxi se uplatní u sportovních, krajinářských a reportážních fotografů. Ohniskovou vzdálenost polo-profi a profi objektivů lze prodloužit použitím telekonvertoru.
- Portrétní objektivy jsou vlastně krítké teleobjektivy ideální pro focení portrétů. Mívají vysokou světelnost a prvotřídní bokeh (vzhled rozostřeného pozadí)
- Makro objektivy jsou ty, které umožňují zaostření na kratší vzdálenosti a poskytují větší zvětšení obrazu – 1:1 a některé i větší (např.: Canon MP-E65 5:1).
Rozdělení podle potřeby uživatele
Monofokální objektivy základní řady bývají vyráběny z ekonomicky úsporných materiálů, které sice neodolají náročným podmínkám, nicméně v porovnání se setovými zoomovými objektivy nebo kompaktními fotoaparáty poskytují lepší světelnost a lepší obrazové výsledky. Uplatnění naleznou u méně náročných uživatelů či pro méně náročné účely.
Objektivy pokročilé „polo-profesionální“ řady poskytují v porovnání se základními lepší obrazovou kvalitu a pohotovější zaostřování. Uplatnění naleznou v rukou nadšeného fotoamatéra.
Objektivy profesionální řady jsou stavěny tak, aby odolaly tam, kde by méně spolehlivé objektivy selhaly. Nejen, že vynikají vysokou obrazovou kvalitou a poskytují přesné a tiché zaostřování, ale zároveň jsou utěsněny vůči nepříznivým atmosférickým podmínkám.
Objektivy s pevným ohniskem se díky své konstrukci vyznačují vynikající světelností a kresbou obrazu. Pevná ohnisková vzdálenost předurčuje tyto objektivy ke konkrétním účelům. Mezi speciální objektivy patří např. širokoúhlé objektivy (tzv. rybí oko) nebo teleobjektivy pro fotografování v přírodě a při sportu.
Rozdělení podle ohniska
- Širokoúhlé objektivy s krátkými ohnisky zabírají velké zorné úhly. Horní hranice končí zhruba na 35mm. Uplatní se všude tam, kde je v omezených prostorech požadován široký záběr. Specifickou vlastností je dynamické zkreslení perspektivy a velká hloubka ostrosti i při plném odclonění.
- Standardní objektiv zabírá zorný úhel odpovídající úhlopříčce kinofilmového políčka, což je přibližně 44mm. Tyto objektivy jsou všestranně použitelné.
- Teleobjektivy jsou ty objektivy, jejichž ohnisková vzdálenost začíná nad 50mm. Horní hranice není udána, nicméně v současné době nepřesahuje 1000 mm. V praxi se uplatní u sportovních, krajinářských a reportážních fotografů. Ohniskovou vzdálenost polo-profi a profi objektivů lze prodloužit použitím telekonvertoru.
- Portrétní objektivy jsou vlastně krítké teleobjektivy ideální pro focení portrétů. Mívají vysokou světelnost a prvotřídní bokeh (vzhled rozostřeného pozadí)
- Makro objektivy jsou ty, které umožňují zaostření na kratší vzdálenosti a poskytují větší zvětšení obrazu – 1:1 a některé i větší (např.: Canon MP-E65 5:1).
Rozdělení podle potřeby uživatele
Monofokální objektivy základní řady bývají vyráběny z ekonomicky úsporných materiálů, které sice neodolají náročným podmínkám, nicméně v porovnání se setovými zoomovými objektivy nebo kompaktními fotoaparáty poskytují lepší světelnost a lepší obrazové výsledky. Uplatnění naleznou u méně náročných uživatelů či pro méně náročné účely.
Objektivy pokročilé „polo-profesionální“ řady poskytují v porovnání se základními lepší obrazovou kvalitu a pohotovější zaostřování. Uplatnění naleznou v rukou nadšeného fotoamatéra.
Objektivy profesionální řady jsou stavěny tak, aby odolaly tam, kde by méně spolehlivé objektivy selhaly. Nejen, že vynikají vysokou obrazovou kvalitou a poskytují přesné a tiché zaostřování, ale zároveň jsou utěsněny vůči nepříznivým atmosférickým podmínkám.