Objektivy s pevným ohniskem Samyang
Nakupte chytře
Dostupnost
Značka
Cena
Bajonet
Objektiv pro formát
Světelnost objektivu
Typ objektivu
Ohnisková vzdálenost (mm)
Filtry (průměr v mm / aplikace)
Odolnost proti povětrnostním vlivům
Optická stabilizace
Zaostřování
Hmotnost objektivu (g)
SAMYANG 12 mm f/2 NCS CS pro MFT stříbrný
- Široké ohnisko 12 mm / zorný úhel 98,9 °
- Světelnost f/2.0
- Optická konstrukce 12/10 včetně 1× asférický člen, 1× hybridní asférický člen a 3×ED...
SAMYANG 100 mm T3,1 VDSLR ED UMC Macro pro MFT
- Makro teleobjektiv s manuálním zaostřováním
- Ohnisková vzdálenost 100 mm
- Transmise T3,1
SAMYANG 12 mm T3,1 VDSLR ED AS NCS Fisheye pro MFT
- Plnoformátový Fisheye objektiv s 12 mm ohn. vzdáleností
- Zorný úhel 180°
- Světelnost T3,1 (min. clona T22)
SAMYANG 16 mm T2,2 VDSLR ED AS UMC CS pro MFT
- video objektiv s 8 lamelovou kruhovou clonou
- 16 mm ohnisková vzdálenost
- T2,2 světelnost
SAMYANG 50 mm f/1,2 AS UMC CS pro MFT
- 50 mm ohnisková vzdálenost (zorný úhel cca 30 °)
- f/1,2 světelnost
- manuální zaostřování od 50 cm
SAMYANG 12 mm f/2,8 ED AS NCS Fish-eye pro MFT
- Objektiv Samyang 12 mm f/2,8 s MFT bajonetem
- Pro fotoaparáty Olympus a Panasonic
- Ohnisko 24 ekv. (35 mm kinofilm)
SAMYANG 85 mm T1,5 VDSLR MK2 pro MFT
- Objektiv Samyang 85 mm T1.5
- Bajonet Micro 4/3 (Micro Four Thirds)
- Pro fotoaparáty Olympus a Panasonic
SAMYANG 35 mm f/1,4 AS UMC pro MFT
- 35 mm ohnisková vzdálenost
- f/1,4 světelnost
- 30 cm minimální zaostřitelná vzdálenost
SAMYANG 7,5 mm f/3,5 UMC Fish-eye pro MFT černý
- Fisheye objektiv s 180° zorným úhlem
- 7,5 mm ohnisková vzdálenost
- f/3,5 světelnost
SAMYANG 14 mm f/2,8 ED AS IF UMC pro MFT
- ohnisková vzdálenost 14 mm
- světelnost f/2,8
- optická soustava objektivu 14 členů v 10 skupinách včetně dvou ED členů.
SAMYANG 14 mm T3,1 VDSLR ED AS IF UMC pro MFT
- 14 mm ohnisková vzdálenost
- T3,1 světelnost
- optická soustava objektivu 14 členů v 12 skupinách včetně dvou asférických a dvou ED...
SAMYANG 7,5 mm T3,8 Cine UMC Fish-eye pro MFT
- Pro Micro 4/3 systém
- 7,5 mm ohnisko (180 ? zorný úhel)
- Minimální vzdálenost zaostření 9 cm
SAMYANG 10 mm f/2,8 ED AS NCS CS pro MFT
- Široké ohnisko 10 mm
- Světelnost f/2,8
- Pevně vestavěná clona
SAMYANG VDSLR 14/24/35/50/85/135 MK2 set pro MFT
- Kit VDSLR MK2 pro MFT system
- Speciální sada objektivů + přepravní box
- Určeno pro fotoaparáty Olympus a Panasonic
SAMYANG VDSLR 24/35/50/85 MK2 set pro MFT
- Kit VDSLR MK2 – speciální sada objektivů + přepravní box
- Bajonet pro MTF (Olympus, Panasonic)
- Samyang 24 mm T1,5 VDSLR MK2 MTF
SAMYANG VDSLR 14/24/35/85 II Basic set pro MFT
- SAMYANG Kit VDSLR sada 4 video objektivů
- Bajonet pro MFT (micro Four/Thirds)
- Pro Olympus a Panasonic
SAMYANG 24 mm f/3,5 Tilt-Shift ED AS UMC pro MFT
- Tilt a Shift (TS) funkce
- 24 mm ohnisková vzdálenost
- f/3,5 světelnost
SAMYANG 135 mm T2,2 VDSLR MK2 pro MFT
- S bajonetem MFT / Micro FourThirds
- Pro fotoaparáty Olympus a Panasonic
- Ohnisko 270 mm / ekvivalent 35 mm
SAMYANG 24 mm T1,5 VDSLR ED AS IF UMC II pro MFT
- video objektiv
- 24 mm ohnisková vzdálenost
- T1,5 světelnost
SAMYANG 135 mm T2,2 VDSLR ED UMC pro MFT
- Video teleobjektiv Samyang 135 mm T2,2
- Vysoká propustnost světla T2,2
- Nízkodisperzní ED členy
SAMYANG 24 mm f/1,4 ED AS UMC pro MFT
- 24 mm ohnisková vzdálenost
- f/1,4 světelnost
- optická soustava objektivu 13 členů v 12 skupinách zahrnuty asférické a ED členy
SAMYANG 35 mm T1,5 VDSLR MK2 pro MFT
- 35mm kinofilmový objektiv
- Clona T1,5
- MFT bajonet
SAMYANG 20 mm T1,9 ED AS UMC pro MFT
- širokoúhlý (20 mm na Full Frame) světelný f/1,9 objektiv vhodný na natáčení videa -...
- minimální zaostřovací vzdálenost: 20 cm
- UMC - povrchová úprava čoček
SAMYANG 14 mm T3,1 VDSLR MK2 pro MFT
- Extrémně široký záběr 14mm
- Maximální clona T3,1
- Sjednocené polohy ovládání s ostatními MK2
Proč u nás nakupovat
& půjčovna
online
Objektivy s pevným ohniskem Samyang
Objektivy s pevným ohniskem, monofokální objektivy, nebo také prostě pevné objektivy, případně pevná ohniska pro Nikon, Canon, Sony, Fujifilm, Olympus i další značky, mají pevně daný úhel záběru určený ohniskovou vzdáleností. Čím kratší ohnisková vzdálenost, tím širší je úhel záběru (konkrétní úhel záběru závisí na velikosti snímače, na jakém je objektiv použit). Pevná ohniska vynikají vysokou světelností. Světelnost objektivu je důležitá pro focení za špatného světla a pro dosažení malé hloubky ostrosti a příjemně rozostřeného pozadí. Vyznačují se také skvělou kvalitou obrazu.
Objektivy s pevným ohniskem se díky své konstrukci vyznačují vynikající světelností a kresbou obrazu. Pevná ohnisková vzdálenost předurčuje tyto objektivy ke konkrétním účelům. Mezi speciální objektivy patří např. širokoúhlé objektivy (tzv. rybí oko) nebo teleobjektivy pro fotografování v přírodě a při sportu.
Rozdělení podle ohniska
- Širokoúhlé objektivy s krátkými ohnisky zabírají velké zorné úhly. Horní hranice končí zhruba na 35mm. Uplatní se všude tam, kde je v omezených prostorech požadován široký záběr. Specifickou vlastností je dynamické zkreslení perspektivy a velká hloubka ostrosti i při plném odclonění.
- Standardní objektiv zabírá zorný úhel odpovídající úhlopříčce kinofilmového políčka, což je přibližně 44mm. Tyto objektivy jsou všestranně použitelné.
- Teleobjektivy jsou ty objektivy, jejichž ohnisková vzdálenost začíná nad 50mm. Horní hranice není udána, nicméně v současné době nepřesahuje 1000 mm. V praxi se uplatní u sportovních, krajinářských a reportážních fotografů. Ohniskovou vzdálenost polo-profi a profi objektivů lze prodloužit použitím telekonvertoru.
- Portrétní objektivy jsou vlastně krítké teleobjektivy ideální pro focení portrétů. Mívají vysokou světelnost a prvotřídní bokeh (vzhled rozostřeného pozadí)
- Makro objektivy jsou ty, které umožňují zaostření na kratší vzdálenosti a poskytují větší zvětšení obrazu – 1:1 a některé i větší (např.: Canon MP-E65 5:1).
Rozdělení podle potřeby uživatele
Monofokální objektivy základní řady bývají vyráběny z ekonomicky úsporných materiálů, které sice neodolají náročným podmínkám, nicméně v porovnání se setovými zoomovými objektivy nebo kompaktními fotoaparáty poskytují lepší světelnost a lepší obrazové výsledky. Uplatnění naleznou u méně náročných uživatelů či pro méně náročné účely.
Objektivy pokročilé „polo-profesionální“ řady poskytují v porovnání se základními lepší obrazovou kvalitu a pohotovější zaostřování. Uplatnění naleznou v rukou nadšeného fotoamatéra.
Objektivy profesionální řady jsou stavěny tak, aby odolaly tam, kde by méně spolehlivé objektivy selhaly. Nejen, že vynikají vysokou obrazovou kvalitou a poskytují přesné a tiché zaostřování, ale zároveň jsou utěsněny vůči nepříznivým atmosférickým podmínkám.
Objektivy s pevným ohniskem se díky své konstrukci vyznačují vynikající světelností a kresbou obrazu. Pevná ohnisková vzdálenost předurčuje tyto objektivy ke konkrétním účelům. Mezi speciální objektivy patří např. širokoúhlé objektivy (tzv. rybí oko) nebo teleobjektivy pro fotografování v přírodě a při sportu.
Rozdělení podle ohniska
- Širokoúhlé objektivy s krátkými ohnisky zabírají velké zorné úhly. Horní hranice končí zhruba na 35mm. Uplatní se všude tam, kde je v omezených prostorech požadován široký záběr. Specifickou vlastností je dynamické zkreslení perspektivy a velká hloubka ostrosti i při plném odclonění.
- Standardní objektiv zabírá zorný úhel odpovídající úhlopříčce kinofilmového políčka, což je přibližně 44mm. Tyto objektivy jsou všestranně použitelné.
- Teleobjektivy jsou ty objektivy, jejichž ohnisková vzdálenost začíná nad 50mm. Horní hranice není udána, nicméně v současné době nepřesahuje 1000 mm. V praxi se uplatní u sportovních, krajinářských a reportážních fotografů. Ohniskovou vzdálenost polo-profi a profi objektivů lze prodloužit použitím telekonvertoru.
- Portrétní objektivy jsou vlastně krítké teleobjektivy ideální pro focení portrétů. Mívají vysokou světelnost a prvotřídní bokeh (vzhled rozostřeného pozadí)
- Makro objektivy jsou ty, které umožňují zaostření na kratší vzdálenosti a poskytují větší zvětšení obrazu – 1:1 a některé i větší (např.: Canon MP-E65 5:1).
Rozdělení podle potřeby uživatele
Monofokální objektivy základní řady bývají vyráběny z ekonomicky úsporných materiálů, které sice neodolají náročným podmínkám, nicméně v porovnání se setovými zoomovými objektivy nebo kompaktními fotoaparáty poskytují lepší světelnost a lepší obrazové výsledky. Uplatnění naleznou u méně náročných uživatelů či pro méně náročné účely.
Objektivy pokročilé „polo-profesionální“ řady poskytují v porovnání se základními lepší obrazovou kvalitu a pohotovější zaostřování. Uplatnění naleznou v rukou nadšeného fotoamatéra.
Objektivy profesionální řady jsou stavěny tak, aby odolaly tam, kde by méně spolehlivé objektivy selhaly. Nejen, že vynikají vysokou obrazovou kvalitou a poskytují přesné a tiché zaostřování, ale zároveň jsou utěsněny vůči nepříznivým atmosférickým podmínkám.