Objektivy s pevným ohniskem Laowa
Nakupte chytře
Dostupnost
Značka
Cena
Bajonet
Objektiv pro formát
Světelnost objektivu
Typ objektivu
Ohnisková vzdálenost (mm)
Filtry (průměr v mm / aplikace)
LAOWA 19 mm f/2,8 Zero-D pro Fujifilm GFX
- Objektiv s bajonenet GFX
- Pro středoformát Fujifilm
- Ohnisko 15 mm (ekv. 35 mm / full frame)
LAOWA 15 mm f/4,5 Zero-D Shift pro Canon EF
- Bajonet Canon EF / formát full frame
- Rozsah clony f/4,5 až f/22
- Shift +/- 11 mm
LAOWA 15 mm f/4,5R Zero-D Shift pro Nikon Z
- Pro full frame i středoformát / Bajonet Nikon Z
- Objektiv s nejširším posuvem pro full frame
- 17 prvků v 11 skupinách
LAOWA 15 mm f/4,5 Zero-D Shift pro Canon RF
- Bajonet Canon RF
- Formát Full-Frame
- Rozsah clony f/4,5 až f/22
LAOWA 15 mm f/4,5R Zero-D Shift pro Sony E
- Pro full frame i středoformát / Bajonet Sony E
- Objektiv s nejširším posuvem pro full frame
- 17 prvků v 11 skupinách
LAOWA 15 mm f/4,5R Zero-D Shift pro Nikon F
- Určený pro full frame i středoformát / Bajonet Nikon F
- Objektiv s nejširším posuvem pro full frame
- 17 prvků v 11 skupinách
LAOWA 15 mm f/4,5R Zero-D Shift pro L-mount
- Pro full frame i středoformát / Bajonet Leica L
- Objektiv s nejširším posuvem pro full frame
- 17 prvků v 11 skupinách
LAOWA 15 mm f/4,5R Zero-D Shift pro Canon RF
- Bajonet Canon RF / full frame
- Objektiv s nejširším posuvem pro full frame
- 17 prvků v 11 skupinách
LAOWA 15 mm f/4,5R Zero-D Shift pro Canon EF
- Bajonet Canon EF / full frame
- Objektiv s nejširším posuvem pro full frame
- 17 prvků v 11 skupinách
LAOWA 20 mm f/4 Zero-D Shift pro Fujifilm GFX
- Bajonet Fujifilm GFX
- Ohnisko 20 mm / středoformát, ekv. 10 mm
- Clona nastavitelná v rozsahu f/4 – f/22
LAOWA 15 mm f/4,5R Zero-D Shift pro Fujifilm GFX
- Shiftový objektiv pro střední formát
- Ohnisko 15 mm a rozsah clon: F4,5 až F22
- Posun předního členu +/- 8 mm a 360° rotace
LAOWA 15 mm f/4,5R Zero-D Shift pro Pentax K
- Pro full frame i středoformát / Bajonet Pentax K
- Objektiv s nejširším posuvem pro full frame
- 17 prvků v 11 skupinách
LAOWA 15 mm f/4,5 Zero-D Shift pro Pentax K
- Bajonet pro Pentax K
- Formát Full-Frame
- Rozsah clony f / 4,5 až f / 22
LAOWA 17 mm f/4 Zero-D pro Fujifilm GFX
- Bajonet Fujifilm GFX / středoformát
- Pro focení krajiny, interiérů a architektury
- Prakticky nulová distorze
Proč u nás nakupovat
& půjčovna
online
Objektivy s pevným ohniskem Laowa
Objektivy s pevným ohniskem, monofokální objektivy, nebo také prostě pevné objektivy, případně pevná ohniska pro Nikon, Canon, Sony, Fujifilm, Olympus i další značky, mají pevně daný úhel záběru určený ohniskovou vzdáleností. Čím kratší ohnisková vzdálenost, tím širší je úhel záběru (konkrétní úhel záběru závisí na velikosti snímače, na jakém je objektiv použit). Pevná ohniska vynikají vysokou světelností. Světelnost objektivu je důležitá pro focení za špatného světla a pro dosažení malé hloubky ostrosti a příjemně rozostřeného pozadí. Vyznačují se také skvělou kvalitou obrazu.
Objektivy s pevným ohniskem se díky své konstrukci vyznačují vynikající světelností a kresbou obrazu. Pevná ohnisková vzdálenost předurčuje tyto objektivy ke konkrétním účelům. Mezi speciální objektivy patří např. širokoúhlé objektivy (tzv. rybí oko) nebo teleobjektivy pro fotografování v přírodě a při sportu.
Rozdělení podle ohniska
- Širokoúhlé objektivy s krátkými ohnisky zabírají velké zorné úhly. Horní hranice končí zhruba na 35mm. Uplatní se všude tam, kde je v omezených prostorech požadován široký záběr. Specifickou vlastností je dynamické zkreslení perspektivy a velká hloubka ostrosti i při plném odclonění.
- Standardní objektiv zabírá zorný úhel odpovídající úhlopříčce kinofilmového políčka, což je přibližně 44mm. Tyto objektivy jsou všestranně použitelné.
- Teleobjektivy jsou ty objektivy, jejichž ohnisková vzdálenost začíná nad 50mm. Horní hranice není udána, nicméně v současné době nepřesahuje 1000 mm. V praxi se uplatní u sportovních, krajinářských a reportážních fotografů. Ohniskovou vzdálenost polo-profi a profi objektivů lze prodloužit použitím telekonvertoru.
- Portrétní objektivy jsou vlastně krítké teleobjektivy ideální pro focení portrétů. Mívají vysokou světelnost a prvotřídní bokeh (vzhled rozostřeného pozadí)
- Makro objektivy jsou ty, které umožňují zaostření na kratší vzdálenosti a poskytují větší zvětšení obrazu – 1:1 a některé i větší (např.: Canon MP-E65 5:1).
Rozdělení podle potřeby uživatele
Monofokální objektivy základní řady bývají vyráběny z ekonomicky úsporných materiálů, které sice neodolají náročným podmínkám, nicméně v porovnání se setovými zoomovými objektivy nebo kompaktními fotoaparáty poskytují lepší světelnost a lepší obrazové výsledky. Uplatnění naleznou u méně náročných uživatelů či pro méně náročné účely.
Objektivy pokročilé „polo-profesionální“ řady poskytují v porovnání se základními lepší obrazovou kvalitu a pohotovější zaostřování. Uplatnění naleznou v rukou nadšeného fotoamatéra.
Objektivy profesionální řady jsou stavěny tak, aby odolaly tam, kde by méně spolehlivé objektivy selhaly. Nejen, že vynikají vysokou obrazovou kvalitou a poskytují přesné a tiché zaostřování, ale zároveň jsou utěsněny vůči nepříznivým atmosférickým podmínkám.
Objektivy s pevným ohniskem se díky své konstrukci vyznačují vynikající světelností a kresbou obrazu. Pevná ohnisková vzdálenost předurčuje tyto objektivy ke konkrétním účelům. Mezi speciální objektivy patří např. širokoúhlé objektivy (tzv. rybí oko) nebo teleobjektivy pro fotografování v přírodě a při sportu.
Rozdělení podle ohniska
- Širokoúhlé objektivy s krátkými ohnisky zabírají velké zorné úhly. Horní hranice končí zhruba na 35mm. Uplatní se všude tam, kde je v omezených prostorech požadován široký záběr. Specifickou vlastností je dynamické zkreslení perspektivy a velká hloubka ostrosti i při plném odclonění.
- Standardní objektiv zabírá zorný úhel odpovídající úhlopříčce kinofilmového políčka, což je přibližně 44mm. Tyto objektivy jsou všestranně použitelné.
- Teleobjektivy jsou ty objektivy, jejichž ohnisková vzdálenost začíná nad 50mm. Horní hranice není udána, nicméně v současné době nepřesahuje 1000 mm. V praxi se uplatní u sportovních, krajinářských a reportážních fotografů. Ohniskovou vzdálenost polo-profi a profi objektivů lze prodloužit použitím telekonvertoru.
- Portrétní objektivy jsou vlastně krítké teleobjektivy ideální pro focení portrétů. Mívají vysokou světelnost a prvotřídní bokeh (vzhled rozostřeného pozadí)
- Makro objektivy jsou ty, které umožňují zaostření na kratší vzdálenosti a poskytují větší zvětšení obrazu – 1:1 a některé i větší (např.: Canon MP-E65 5:1).
Rozdělení podle potřeby uživatele
Monofokální objektivy základní řady bývají vyráběny z ekonomicky úsporných materiálů, které sice neodolají náročným podmínkám, nicméně v porovnání se setovými zoomovými objektivy nebo kompaktními fotoaparáty poskytují lepší světelnost a lepší obrazové výsledky. Uplatnění naleznou u méně náročných uživatelů či pro méně náročné účely.
Objektivy pokročilé „polo-profesionální“ řady poskytují v porovnání se základními lepší obrazovou kvalitu a pohotovější zaostřování. Uplatnění naleznou v rukou nadšeného fotoamatéra.
Objektivy profesionální řady jsou stavěny tak, aby odolaly tam, kde by méně spolehlivé objektivy selhaly. Nejen, že vynikají vysokou obrazovou kvalitou a poskytují přesné a tiché zaostřování, ale zároveň jsou utěsněny vůči nepříznivým atmosférickým podmínkám.