Objektivy s pevným ohniskem Laowa
Nakupte chytře
Dostupnost
Značka
Cena
Bajonet
Objektiv pro formát
Světelnost objektivu
Typ objektivu
Ohnisková vzdálenost (mm)
Filtry (průměr v mm / aplikace)
Odolnost proti povětrnostním vlivům
Optická stabilizace
Zaostřování
Hmotnost objektivu (g)
LAOWA 85 mm f/5,6 2x Ultra Macro APO pro Sony E
- Bajonet pro Sony E / full frame senzor
- Ohnisko 85mm s úhlem záběru 28,55°
- Clona f/5,6 – f/22
LAOWA 9 mm f/2,8 Zero-D pro Sony E (APS-C)
- Bajonet: Sony E / APS-C senzory
- Ohnisko 9 mm / 13,5 mm ekv. 35 mm
- Úhel záběru 113°
LAOWA 25 mm f/2,8 2,5-5x Ultra Macro pro Sony E
- Plně manuální a bez ostřícího kroužku
- Rozsah clony f/2,8 - f/16
- Zvětšení 2,5x až 5x
LAOWA Argus 35 mm f/0,95 FF pro Sony E
- Bajonet Sony-E / formát full-frame
- Světelnost f/0,95 a rozsah clony: F0,95 až F16
- 4 UHR, 1 ED, 1 ASPH prvek
LAOWA 15 mm f/2 Zero-D pro Sony E
- Bajonet pro Sony E
- Ultraširokoúhlý záběr 110°
- Špičková světelnost f/2
LAOWA 58 mm f/2,8 2x Ultra Macro APO pro Sony E
- Makroobjektiv, který je schopný až dvojnásobného zvětšení
- Optická kvalita na výborné úrovni
- Mimo makra se hodí i pro focení portrétu a produktů
LAOWA 15 mm f/4,5R Zero-D Shift pro Sony E
- Pro full frame i středoformát / Bajonet Sony E
- Objektiv s nejširším posuvem pro full frame
- 17 prvků v 11 skupinách
LAOWA 15 mm f/4,5 Zero-D Shift pro Sony E
- Pro formát FF / bajonet Sony E
- Rozsah clony: f / 4,5 až f / 22
- Posun +/- 11 mm
LAOWA 12 mm f/2,8 Zero-D pro Sony E
- Ultra-širokoúhlý frog-eye objektiv
- ohnisková vzdálenost 12 mm / zorný úhel 122°
- určeno pro plnoformátové fotoaparáty
LAOWA Argus 45 mm f/0,95 FF pro Sony E
- Bajonet Sony E / full-frame senzor
- Vysoká světelnost f/0,95 až f/16
- Ohnisko 45 mm / úhel záběru 51,3°
LAOWA 9 mm f/5,6 FF RL pro Sony E
- Objektiv s bajonetem Sony E
- Rozsah clony: f/5,6 až f/22
- 2 členy s nízkým rozptylem
LAOWA Argus 28 mm f/1,2 FF pro Sony E
- Bajonet Sony E / full frame
- Úhel záběru cca 75° (28 mm)
- Rozsah clon: f/1,2 až f/16
LAOWA 90 mm f/2,8 2x Ultra Macro APO pro Sony E
- 2x Ultra Macro APO / bajonet Sony E
- Pro full-frame senzory
- Rozsah clon: f/2,8 až f/22
LAOWA 14 mm f/4 FF RL Zero-D pro Sony E
- Nulový soudkový projev zkreslení
- 2 asférických prvky
- 3 prvky s extrémně nízkým rozptylem
LAOWA Argus 33 mm f/0,95 CF APO pro Sony E (APS-C)
- Bajonet Sony E / APS-C senzor
- Ohnisko 49,5 mm (ekvivalent 35 mm / full frame)
- Rozsah clony f / 0,95 až f / 11
LAOWA 10 mm f/4 Cookie pro Sony E (APS-C) černý
- Velmi kompaktní objektiv pro focení krajiny a architektury
- Optická soustava 12 členů v 8 skupinách (4 ED)
- Objektiv pro APS-C má úhel záběru 109,3°
LAOWA 4 mm f/2,8 Fisheye Circular pro Sony E (APS-C)
- Extrémně široká perspektiva - rybí oko
- Maximální světelnost f2,8
- Vhodné pro vytvoření 360 stupňových záběrů
LAOWA 100 mm f/2,8 2x Ultra Macro APO pro Sony E
- Zvětšení 2:1
- Minimální zaostřovací vzdálenost 24,7 cm
- Perfektní pro detaily z přirody i industriální fotografii
LAOWA 10 mm f/2,8 AF Zero-D FF pro Sony E
- Extrémně široký úhel záběru 130°
- První ultraširoký objektiv 10 mm se světelností f/2,8 s automatickým zaostřováním
- Skvělý pro panoramatickou fotografii, astrofotografii i architekturu
LAOWA 24 mm f/14 2x PeriProbe pro Sony E
- S bajonetem Sony E
- Pokrývá formát full frame
- Rozsah clony f/14-40
LAOWA 24 mm f/14 2x Macro Probe Cine pro Sony E
- Objektiv s bajonetem Sony E
- Formát Full-Frame
- Rozsah clony: f / 14 až f / 40
LAOWA 24 mm f/14 2x Macro Probe pro Sony E
- Širokoúhlý makro objektiv
- Pro full frame snímač Sony E
- Možnost unikátního zachycení světa
LAOWA 12 mm T2,9 Zero-D Cine pro Sony E
- Bajonet Sony E / full frame
- Úhel záběru 122°
- Velmi kompaktní tělo
LAOWA 15 mm T2,1 Zero-D Cine pro Sony E
- Pro Sony E bajonet / full frame
- Světelnost T2.1 až T22 clona
- Zorný úhel 110° (full frame)
Proč u nás nakupovat
& půjčovna
online
Objektivy s pevným ohniskem Laowa
Objektivy s pevným ohniskem, monofokální objektivy, nebo také prostě pevné objektivy, případně pevná ohniska pro Nikon, Canon, Sony, Fujifilm, Olympus i další značky, mají pevně daný úhel záběru určený ohniskovou vzdáleností. Čím kratší ohnisková vzdálenost, tím širší je úhel záběru (konkrétní úhel záběru závisí na velikosti snímače, na jakém je objektiv použit). Pevná ohniska vynikají vysokou světelností. Světelnost objektivu je důležitá pro focení za špatného světla a pro dosažení malé hloubky ostrosti a příjemně rozostřeného pozadí. Vyznačují se také skvělou kvalitou obrazu.
Objektivy s pevným ohniskem se díky své konstrukci vyznačují vynikající světelností a kresbou obrazu. Pevná ohnisková vzdálenost předurčuje tyto objektivy ke konkrétním účelům. Mezi speciální objektivy patří např. širokoúhlé objektivy (tzv. rybí oko) nebo teleobjektivy pro fotografování v přírodě a při sportu.
Rozdělení podle ohniska
- Širokoúhlé objektivy s krátkými ohnisky zabírají velké zorné úhly. Horní hranice končí zhruba na 35mm. Uplatní se všude tam, kde je v omezených prostorech požadován široký záběr. Specifickou vlastností je dynamické zkreslení perspektivy a velká hloubka ostrosti i při plném odclonění.
- Standardní objektiv zabírá zorný úhel odpovídající úhlopříčce kinofilmového políčka, což je přibližně 44mm. Tyto objektivy jsou všestranně použitelné.
- Teleobjektivy jsou ty objektivy, jejichž ohnisková vzdálenost začíná nad 50mm. Horní hranice není udána, nicméně v současné době nepřesahuje 1000 mm. V praxi se uplatní u sportovních, krajinářských a reportážních fotografů. Ohniskovou vzdálenost polo-profi a profi objektivů lze prodloužit použitím telekonvertoru.
- Portrétní objektivy jsou vlastně krítké teleobjektivy ideální pro focení portrétů. Mívají vysokou světelnost a prvotřídní bokeh (vzhled rozostřeného pozadí)
- Makro objektivy jsou ty, které umožňují zaostření na kratší vzdálenosti a poskytují větší zvětšení obrazu – 1:1 a některé i větší (např.: Canon MP-E65 5:1).
Rozdělení podle potřeby uživatele
Monofokální objektivy základní řady bývají vyráběny z ekonomicky úsporných materiálů, které sice neodolají náročným podmínkám, nicméně v porovnání se setovými zoomovými objektivy nebo kompaktními fotoaparáty poskytují lepší světelnost a lepší obrazové výsledky. Uplatnění naleznou u méně náročných uživatelů či pro méně náročné účely.
Objektivy pokročilé „polo-profesionální“ řady poskytují v porovnání se základními lepší obrazovou kvalitu a pohotovější zaostřování. Uplatnění naleznou v rukou nadšeného fotoamatéra.
Objektivy profesionální řady jsou stavěny tak, aby odolaly tam, kde by méně spolehlivé objektivy selhaly. Nejen, že vynikají vysokou obrazovou kvalitou a poskytují přesné a tiché zaostřování, ale zároveň jsou utěsněny vůči nepříznivým atmosférickým podmínkám.
Objektivy s pevným ohniskem se díky své konstrukci vyznačují vynikající světelností a kresbou obrazu. Pevná ohnisková vzdálenost předurčuje tyto objektivy ke konkrétním účelům. Mezi speciální objektivy patří např. širokoúhlé objektivy (tzv. rybí oko) nebo teleobjektivy pro fotografování v přírodě a při sportu.
Rozdělení podle ohniska
- Širokoúhlé objektivy s krátkými ohnisky zabírají velké zorné úhly. Horní hranice končí zhruba na 35mm. Uplatní se všude tam, kde je v omezených prostorech požadován široký záběr. Specifickou vlastností je dynamické zkreslení perspektivy a velká hloubka ostrosti i při plném odclonění.
- Standardní objektiv zabírá zorný úhel odpovídající úhlopříčce kinofilmového políčka, což je přibližně 44mm. Tyto objektivy jsou všestranně použitelné.
- Teleobjektivy jsou ty objektivy, jejichž ohnisková vzdálenost začíná nad 50mm. Horní hranice není udána, nicméně v současné době nepřesahuje 1000 mm. V praxi se uplatní u sportovních, krajinářských a reportážních fotografů. Ohniskovou vzdálenost polo-profi a profi objektivů lze prodloužit použitím telekonvertoru.
- Portrétní objektivy jsou vlastně krítké teleobjektivy ideální pro focení portrétů. Mívají vysokou světelnost a prvotřídní bokeh (vzhled rozostřeného pozadí)
- Makro objektivy jsou ty, které umožňují zaostření na kratší vzdálenosti a poskytují větší zvětšení obrazu – 1:1 a některé i větší (např.: Canon MP-E65 5:1).
Rozdělení podle potřeby uživatele
Monofokální objektivy základní řady bývají vyráběny z ekonomicky úsporných materiálů, které sice neodolají náročným podmínkám, nicméně v porovnání se setovými zoomovými objektivy nebo kompaktními fotoaparáty poskytují lepší světelnost a lepší obrazové výsledky. Uplatnění naleznou u méně náročných uživatelů či pro méně náročné účely.
Objektivy pokročilé „polo-profesionální“ řady poskytují v porovnání se základními lepší obrazovou kvalitu a pohotovější zaostřování. Uplatnění naleznou v rukou nadšeného fotoamatéra.
Objektivy profesionální řady jsou stavěny tak, aby odolaly tam, kde by méně spolehlivé objektivy selhaly. Nejen, že vynikají vysokou obrazovou kvalitou a poskytují přesné a tiché zaostřování, ale zároveň jsou utěsněny vůči nepříznivým atmosférickým podmínkám.