Jaké zboží a služby nabízíme na dálku, jak objednávat, reklamovat a další otázky.

FAQ - provozní informace a služby
FAQ - fotografické služby
FAQ - bazar a výkup

  1. Je nutné čekat, až objednávku s osobním odběrem potvrdí obchodník e-shopu?
    Ano. Pokud je zboží skladem, připravíme ho pro vás co nejrychleji a pošleme vám e-mail a SMS zprávu o stavu vaší objednávky. Pokud zboží na skladě nemáme, budeme vás informovat o jeho dostupnosti. 
  2. Jak dlouho je zboží rezervováno v případě osobního odběru?
    Při osobním odběru jsou nezaplacené objednávky rezervovány 3 pracovní dny po potvrzení objednávky naším obchodníkem. V případě, že si přejete lhůtu prodloužit, kontaktujte naše kolegy v oddělení výdeje e-shopových objednávek na adrese brasny@fotoskoda.cz či na telefonním čísle 222 929 090. 
  3. Jak můžu objednávku zaplatit a jak mi objednané zboží dopravíte?
    Uhradit objednávku můžete pomocí online platby kartou, bankovním převodem, dobírkou či hotově nebo kartou přímo na prodejně při osobním vyzvednutí.
    Pokud se rozhodnete pro zaslání zboží, můžete si vybrat mezi společnostmi DPD, kde lze také využít síť výdejních míst DPD PickUp, nebo TOPTRANS. Na území hl. města Prahy zajišťujeme také kurýrní službu Messenger. Kompletní přehled a ceník jednotlivých způsobů dopravy naleznete v obchodních podmínkách.
  4. Můžu zboží uhradit fakturou?
    Ano, takový způsob je pro firmy možný. Zboží je pak odesláno až po připsání částky na náš účet. Nakoupit můžete přes náš e-shop, nebo nás prosím kontaktujte na e-mailu obchod@fotoskoda.cz.
  5. Prodáváte na splátky i přes internet?
    Ano, tuto službu nabízíme. Zpracujete objednávku běžným způsobem a poté již na stránkách splátkové společnosti (Home Credit) vyplníte formulář s žádostí o úvěr. O stavu vyřízení žádosti jste následně informováni elektronickou poštou.
  6. Mám vaši zákaznickou kartu, jak uplatním slevu při online nákupu?
    V košíku e-shopu nebo fotoboxu zadejte číslo karty do pole "použít slevový kupon nebo zákaznickou kartu". Kód karty zadávejte celý (13 číslic) a bez mezer. Slevu vám odečteme okamžitě v košíku ještě před zaplacením objednávky. Není možné kombinovat slevové kupony a slevu na zákaznické kartě. Více o zákaznických kartach a slevách najedte zde.
  7. Za jak dlouho obdržím objednané zboží?
    Poté, co zpracujeme a potvrdíme objednávku, expedujeme zásilku nejpozději do 2. pracovního dne. V případě úhrady bankovním převodem expedujeme zásilku až po připsání částky na náš účet.
    U zboží, které v době zpracování objednávky nemáme na skladě, zjistíme dostupnost a termín dodání u našich obchodních partnerů. Plnění objednávky vám v co nejkratším termínu sdělíme na vámi zadanou kontaktní elektronickou adresu.
  8. Účtujete v případě rozdělení zboží do více zásilek částku za dopravu ještě jednou?
    Ne, dopravu účtujeme u každé objednávky pouze jednou.
  9. Zasíláte zboží i do zahraničí?
    Ano, zasíláme ho do zemí Evropské unie. V takovém případě je vždy nutná platba předem, zboží nelze poslat na dobírku. Výjimkou je Slovensko, kam lze zaslat zásilku i na dobírku. Ceník dopravného platný pro jednotlivé země naleznete při volbě způsobu dopravy pod kolonkou Mezinárodní doprava v průběhu objednávky.
  10. Mám od vás doručené zboží, ale nemám potvrzený záruční list. Jak mám postupovat?
    K případné reklamaci vám stačí pouze prodejní doklad (účtenka, faktura-daňový doklad). Záruční list vám na vaši žádost potvrdíme na základě předloženého prodejního dokladu v kamenné prodejně nebo poštou.
  11. Na koho se mohu obrátit v případě, že zboží vykazuje nějakou vadu?
    V případě, že si přejete zboží z nějakého důvodu reklamovat, můžete se obrátit na oddělení servisu, které je zároveň i oddělením reklamačním. Zboží můžete předat osobně v kamenné prodejně, nebo jej na naši kamennou prodejnu zaslat. Je třeba tak udělat formou cenného balíku, nikoliv dobírkou (v hlavičce prosím adresujte na oddělení servisu). Kompletní informace týkající se reklamací naleznete v obchodních podmínkách
  12. V jaké lhůtě mohu zboží z e-shopu vrátit bez udání důvodu?
    Od kupní smlouvy můžete odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Jste oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. Odstoupení od smlouvy zašlete nebo předejte ve 14denní lhůtě. Nemusíte uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupujete. Zásilku směrujte do oddělení eshopu, nebo osobně kontaktujte oddělení našeho servisu. Tímto způsobem není možné řešit případnou reklamaci vadného zboží.
  13. Jaké další služby přes internet nabízíte?
    Můžete tisknout fotografie online pomocí aplikací na tvorbu fotoproduktů z vlastních fotek, nakupovat či rezervovat použité a doprodejové nové zboží prostřednictvím aplikace Bazar, využít služby výkupu na dálku nebo se přihlásit na naše fotokurzy. Máte-li zájem o fotografování v ateliéru, rádi se s vámi domluvíme telefonicky či přes e-mail.
  14. Jakým způsobem mohu vaše online služby využít?
    Abyste naše online služby mohli využívat pohodlněji a naplno, můžete se na našich stránkách zaregistrovat, nákup je však samozřejmě možný i bez registrace. V rámci jednoho přihlášení si můžete objednat fotoprodukty z vlastních fotografií, zboží z bazaru, nákupy v eshopu či objednání fotokurzu.
  15. Jaké zboží nabízíte v aplikaci Bazar?
    Přes tuto aplikaci nabízíme široký výběr použité fototechniky, fotoaparátů. Přes aplikaci si toto zboží zakoupíte stejně jako nové zboží v e-shopu.
  16. Za jakých podmínek mi doručíte zboží zdarma? 
  • při dopravě po ČR při obsahu košíku v hodnotě minimálně 1 000 Kč
  • při dopravě na Slovensko při obsahu košíku v hodnotě minimálně 10 000 Kč / 390 €
  • akce se týká dopravy společností DPD včetně Výdejních míst DPD PickUp
  • akci nelze využít pro expresní doručení nebo příplatkové služby společnosti Toptrans
  1. Na koho se můžu obrátit v případě chybové hlášky při přihlášení na webu?
    Kontaktujte našeho webmastera na elektronické adrese michal.chramosta@fotoskoda.cz.

Informaci o ceně dopravy se vždy dozvíte v nákupním košíku po vložení zboží, respektive v kroku zadání způsobu dopravy.

chci do e-shopu

Nenašli jste, co jste hledali? Kontaktujte nás:

Instagram feed
Instagram feed
Instagram feed
Instagram feed
I nás baví Instagram.
@fotoskodacz
Servisní knížka plná výhod
  • 4 servisní prohlídky
  • základní kurz ovládání zrcadlovky
  • 300 Kč poukázka na tisk fotografií

Kompletní informace »

Čekejte prosím...