Průměr
Povrchové antireflexní vrstvy
Ovlivnění expozice
Objímka
Šedý přechodový filtr Cokin Gradual Grey 121L (ND2) podtrhne mraky a vytvoří tak malebnou atmosféru krajinářských snímků. Přechodové filtry jsou vyráběny v...
Přechodový filtr B+W colour gradual gray 50% 701 podtrhne mraky a vytvoří tak malebnou atmosféru krajinářských snímků. Filtr je vyroben ze speciálního optického skla...
Šedý přechodový filtr Cokin Gradual Grey 121M (ND4) podtrhne mraky a vytvoří tak malebnou atmosféru krajinářských snímků. Přechodové filtry jsou vyráběny v...
Přechodový filtr B+W colour gradual gray 50% 701 podtrhne mraky a vytvoří tak malebnou atmosféru krajinářských snímků. Filtr je vyroben ze speciálního optického skla...
Přechodový filtr B+W colour gradual gray 50% 701 podtrhne mraky a vytvoří tak malebnou atmosféru krajinářských snímků. Filtr je vyroben ze speciálního optického skla...
Přechodový filtr B+W colour gradual gray 25% 702 podtrhne mraky a vytvoří tak malebnou atmosféru krajinářských snímků. Filtr je vyroben ze speciálního optického skla...
Přechodový filtr B+W colour gradual gray 25% 702 podtrhne mraky a vytvoří tak malebnou atmosféru krajinářských snímků. Filtr je vyroben ze speciálního optického skla...
Přechodový filtr COKIN P124 Gradual Tobacco T1 je přesně tím filtrem, který udělá z nezáživného lánu země apokalyptickou krajinu.
Šedý přechodový filtr Cokin Gradual Grey G1 podtrhne mraky a vytvoří tak malebnou atmosféru krajinářských snímků.
Podle klasických pravidel stavby krajinářských snímků, zabírá nebe 3/5 výšky která leží nad skutečným nebo představovaným obzorem. U fotografie se tímto vytváří velké...
Přechodové filtry LEE, které lze používat s analogovými i digitálními fotoaparáty, jsou určeny pro všestranné využití. S úspěchem je použijete u krajinářských snímků,...
Přechodové filtry jsou velmi oblíbeným nástrojem zvláště pro focení krajiny. Bez jejich pomoci se ani některé záběry udělat nedají. Zkusíme-li se vypořádat s klasickým neduhem, který vzniká při focení proti světlu. Nejčastěji například při focení západu či východu slunce. Při těchto snímcích se stává, že máte buďto přeexponované nebe nebo podexponovanou krajinou, právě toto řeší přechodové filtry. Tyto filtry ubírají světlo, je tedy nutno počítat např.: -1 nebo -2 clonová čísla. Nejpoužívanější jsou šedé neutrální kruhové filtry s propustností 25 % (vhodné např.: pro architekturu) a 50 % (vhodné např.: pro krajinu) v nejtmavějším místě.
Základní dělení přechodových filtrů je na:
Vlastnosti a funkce šedých přechodových filtrů:
Tyto stránky používají k poskytování služeb cookies. Pokračováním v prohlížení vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací
Rozumím