Blesky, příslušenství Sony
Nakupte chytře
Dostupnost
Značka
Cena
Typ blesku
Směrné číslo (při 100ISO)
Kompatibilita
Příslušenství k blesku
Podpora TTL komunikace
Dosah radiové komunikace (m)
Délka kabelu (m)
SONY blesk HVL-F60RM2
- Kompatibilní blesk se Sony ADI / P-TTL
- Ovládání blesku P-TTL po jednotlivých snímcích
- Blesk a transceiver ve fotoaparátu
- −10 %
SONY ADP-AMA adaptér patice blesku
SONY ADP-AMA – adaptér patice pro fotoaparát s paticí pro příslušenství s automatickým zámkem pro použití s příslušenstvím s univerzální paticí.
SONY blesk HVL-F32M
- výkonný blesk se směrným číslem GN 32 pro Sony fotoaparáty
- vysoce přesné měření blesku ADI kombinující v sobě měření TTL a ovládání směrného čísla
- inteligentní úprava WB s informacemi o teplotě chromatičnosti
SONY blesk HVL-F20M
- Minimalisticky řešený elektronický blesk SONY HVL-F20M
- Určený pro digitální fotoaparáty SONY NEX
- Výklopný reflektor se směrným číslem GN 20
SONY FA-WRC1 bezdrátový ovladač blesků
- Bezdrátový radiový ovladač pro fotoaparáty Sony a blesk HVL-F45RM
- Frekvence 2,4 GHz
- Kompatibilita s bezzrcadlovkami Sony se sáňkami pro blesk
SONY blesk HVL-F28RM
- Kompatibilní se Sony ADI / P-TTL
- Rádiový vysílač a přijímač 2,4 GHz, dosah 35 m
- Směrné číslo: 28 při ISO 100 a 50 mm
SONY ADP-MAA adaptér blesku MINOLTA
Sony ADP-MAA – adaptér patice pro fotoaparáty s univerzální paticí pro použití s příslušenstvím s paticí s automatickým zámkem
SONY blesk HVL-F46RM
- Kompatibilní blesk se Sony ADI / P-TTL
- Ovládání blesku P-TTL po jednotlivých snímcích
- Blesk a transceiver ve fotoaparátu
SONY FA-CS1AM přechodová patice pro blesk HVL-F36AM
Hot shoe patice SONY FA-CS1AM je v kombinaci s synchronizačním kabelem FA-MC1AM určena pro použití s externím bleskem HVL-F36AM (mohou nahradit, případně být nahrazeny...
SONY krytka sáněk blesku FA-SHC1M
- Vhodné pro hot-shoe patice Multi Interface
- Pro fotoaparáty Sony
- Chrání držák (sáňky) blesku a kontakty
Proč u nás nakupovat
& půjčovna
online
Blesky, příslušenství Sony
Fotografický blesk je pro mnohé fotografy nenahraditelným příslušenstvím. Podobně, jako trvalá a záblesková světla slouží k dodání světla do fotografické scény a může působit jako jeho hlavní, nebo vedlejší zdroj. Fotografické blesky pomáhají s vyváženou expozicí scény v denních podmínkách, mohou pomoci zmrazit fotografovaný objekt ve scéně, nasvítit modela v šeru, nebo pomoci v světelné modelaci dané scény. Hlavní výhodou externího fotografického blesku na fotoaparátu oproti blesku vestavěnému je jeho výkon a možnost světlo dále modifikovat pomocí příslušenství blesků. S výběrem vám rádi poradíme v online chatu, nebo osobně na prodejně.
Prvním fotografem, který ke své práci využil světla vydaného umělým zdrojem, přesněji obloukovou lampou, byl francouz Gaspard-Félix Tournachon, přezdívaný „Nadar“ (6. dubna 1820 – 21. března 1910 Paříž). Odehrálo se to v katakombách města Paříž. Od těch dob se umělé zdroje osvětlení posunuly notný kus kupředu a my se proto můžeme těšit z fotografií pořízených i v takových prostředích a situacích, v jakých by jinak neměly možnost vzniknout.
Blesky je možné rozlišovat podle několika kritérií. Podle velikosti: kompaktní × rukojeťové, účelu použití: standardní × kruhové makroblesky, vybavenosti a podpory režimů: jednoduché × pokročilé či podle kompatibility: univerzální × systémové. Tyto vlastnosti se u jednotlivých blesků míchají dle data výroby, potřeby a požadavků fotografů a proto není problém setkat se například s kompaktním kruhovým makrobleskem, jehož výkon je třeba nastavit manuálně, tak i s velkým rukojeťovým bleskem plně podporujícím TTL režimy.
Současné elektronické blesky dokáží během velice krátké doby vydat přesný a opakovatelný záblesk, čemuž napomáhá i inteligentní záblesková automatika využívající a podporující TTL komunikaci a měření. Kromě toho mohou být elektronické blesky bezdrátově ovládány, aniž by bylo třeba manuálně volit výkon blesku a při práci s více blesky je možné určit poměr výkonu při zachování TTL měření. Některé blesky navíc umožňují i strobo a vysokorychlostní synchronizaci.
Prvním fotografem, který ke své práci využil světla vydaného umělým zdrojem, přesněji obloukovou lampou, byl francouz Gaspard-Félix Tournachon, přezdívaný „Nadar“ (6. dubna 1820 – 21. března 1910 Paříž). Odehrálo se to v katakombách města Paříž. Od těch dob se umělé zdroje osvětlení posunuly notný kus kupředu a my se proto můžeme těšit z fotografií pořízených i v takových prostředích a situacích, v jakých by jinak neměly možnost vzniknout.
Blesky je možné rozlišovat podle několika kritérií. Podle velikosti: kompaktní × rukojeťové, účelu použití: standardní × kruhové makroblesky, vybavenosti a podpory režimů: jednoduché × pokročilé či podle kompatibility: univerzální × systémové. Tyto vlastnosti se u jednotlivých blesků míchají dle data výroby, potřeby a požadavků fotografů a proto není problém setkat se například s kompaktním kruhovým makrobleskem, jehož výkon je třeba nastavit manuálně, tak i s velkým rukojeťovým bleskem plně podporujícím TTL režimy.
Současné elektronické blesky dokáží během velice krátké doby vydat přesný a opakovatelný záblesk, čemuž napomáhá i inteligentní záblesková automatika využívající a podporující TTL komunikaci a měření. Kromě toho mohou být elektronické blesky bezdrátově ovládány, aniž by bylo třeba manuálně volit výkon blesku a při práci s více blesky je možné určit poměr výkonu při zachování TTL měření. Některé blesky navíc umožňují i strobo a vysokorychlostní synchronizaci.