FAQ - zboží

Jaké zboží a služby nabízíme na dálku, jak objednávat, reklamovat a další otázky

  1. Za jak dlouho obdržím objednané zboží?
    Poté, co zpracujeme a potvrdíme objednávku a na náš bankovní účet bude připsána částka, expedujeme zásilku nejpozději do 2. pracovního dne.
    U zboží, které v době zpracování objednávky nemáme na skladě, zjistíme dostupnost a termín dodání u našich obchodních partnerů. Plnění objednávky vám v co nejkratším termínu sdělíme na vámi zadanou kontaktní elektronickou adresu.
  2. Je nutné čekat na potvrzení objednávky obchodníkem e-shopu?
    Ano. Pokud je zboží skladem, připravíme ho pro Vás co nejrychleji a pošleme Vám email a smsku o stavu vaší objednávky. Pokud zboží nemáme na skladě, budeme vás informovat o jeho dostupnosti. 
  3. Jak dlouho je zboží rezervováno v případě osobního odběru?
    Při osobním odběru jsou nezaplacené objednávky rezervovány 3 pracovní dny po potvrzení objednávky naším obchodníkem.
  4. Prodáváte na splátky i přes internet?
    Ano, tuto službu nabízíme. Zpracujete objednávku běžným způsobem a poté vyplníte formulář pro splátkovou společnost, o stavu vyřízení žádosti jste následně informováni elektronickou poštou. 
  5. S jakou dopravní společností spolupracujete?
    Spolupracujeme s přepravními společnostmi DPD, TOPTRANS a Uloženka. Na území hl. města Prahy zajišťujeme ve všední dny také kurýrní službu Sprinter. Úhrada je v tomto případě možná bezhotovostní online platbou nebo na dobírku. 
  6. Účtujete v případě rozdělení zboží do více zásilek částku za dopravu ještě jednou?
    Ne, dopravu účtujeme u každé objednávky pouze jednou.
  7. Mám od vás doručené zboží, ale nemám potvrzený záruční list. Jak mám postupovat?
    K případné reklamaci vám stačí pouze prodejní doklad (účtenka, faktura-daňový doklad). Záruční list vám na vaši žádost potvrdíme na základě předloženého prodejního dokladu v kamenné prodejně nebo poštou.
  8. Kde můžu reklamovat zboží zakoupené přes internet?
    Zboží můžete vrátit osobně v kamenné prodejně nebo zasláním zboží formou cenného balíku, nikoliv dobírkou (adresujte prosíme na oddělení servis).
  9. V jaké lhůtě mohu zboží z e-shopu vrátit bez udání důvodu?
    Odstoupit od kupní smlouvy (bez uvedení důvodu a bez sankce) můžete do 14 dnů od převzetí předmětu objednávky v rámci kupní smlouvy uzavřené na dálku (pomocí internetu). Odstoupení od smlouvy musí být doručeno do 14 dnů od převzetí zboží, nestačí pouze zaslat zboží bez formálního odstoupení od smlouvy. Zásilku směrujte do oddělení eshopu. Upozorňujeme, že takto nelze řešit případnou reklamaci vadného zboží.
  10. Jaké další služby přes internet nabízíte?
    Můžete posílat fotografie online pomocí aplikací Fotobox a Designer, rezervovat použité a doprodejové nové zboží prostřednictvím aplikace bazar, rezervovat si fotografování v ateliéru nebo se přihlásit na naše fotokurzy. 
  11. Jaké zboží nabízíte v aplikaci bazar?
    Přes tuto aplikaci nabízíme široký výběr použité fototechniky, fotoaparátů. Aplikace slouží pouze jako rezervační katalog, u tohoto vybraného zboží je nutná rezervace potvrzená naším obchodníkem.
  12. Na koho se můžu obrátit v případě chybové hlášky při přihlášení na webu?
    Kontaktujte našeho webmastera na elektronické adrese michal.chramosta@fotoskoda.cz.
  13. Mám vaši zákaznickou kartu, jak uplatním slevu při online nákupu?
    V košíku e-shopu nebo fotoboxu zadejte číslo karty do pole "použít slevový kupon nebo zákaznickou kartu". Kód karty zadávejte celý (13 číslic) a bez mezer. Slevu Vám odečteme okamžitě v košíku ještě před zaplacením objednávky. Kombinovat slevové kupony a zákaznickou kartu není možné. 

 

Servisní knížka plná výhod
  • 4 servisní prohlídky
  • základní kurz ovládání zrcadlovky
  • poukázka na fotoslužby

Kompletní informace »

Čekejte prosím...

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace