FAQ - prodej nového zboží

Jaké zboží a služby nabízíme na dálku, jak objednávat, reklamovat a další otázky.

FAQ - provozní informace a služby
FAQ - fotografické služby
FAQ - bazar a výkup

  1. Je nutné čekat na potvrzení objednávky obchodníkem e-shopu?
    Ano. Pokud je zboží skladem, připravíme ho pro Vás co nejrychleji a pošleme Vám email a SMS zprávu o stavu vaší objednávky. Pokud zboží na skladě nemáme, budeme vás informovat o jeho dostupnosti. 
  2. Jak dlouho je zboží rezervováno v případě osobního odběru?
    Při osobním odběru jsou nezaplacené objednávky rezervovány 3 pracovní dny po potvrzení objednávky naším obchodníkem. V případě, že si přejete lhůtu prodloužit, kontaktujte naše kolegy v oddělení výdeje e-shopových objednávek na adrese brasny@fotoskoda.cz či na telefonním čísle 222 929 090. 
  3. Jak můžu objednávku zaplatit a jak mi objednané zboží dopravíte?
    Uhradit objednávku můžete pomocí online platby kartou, bankovním převodem, dobírkou či hotově nebo kartou přímo na prodejně při osobním vyzvednutí.
    Pokud se rozhodnete pro zaslání zboží, můžete si vybrat mezi společnostmi DPD, TOPTRANS a Česká pošta, případně si můžete zboží vyzvednout na některé z poboček společnosti Uloženka. Na území hl. města Prahy zajišťujeme ve všední dny také kurýrní službu Sprinter. Úhrada je v tomto případě možná bezhotovostní online platbou nebo na dobírku. Kompletní ceník naleznete v obchodních podmínkách.
  4. Můžu zboží uhradit fakturou?
    Ano, takový způsob je pro firmy možný. Zboží je pak odesláno až po jejím uhrazení.
  5. Prodáváte na splátky i přes internet?
    Ano, tuto službu nabízíme. Zpracujete objednávku běžným způsobem a poté vyplníte formulář pro splátkovou společnost, o stavu vyřízení žádosti jste následně informováni elektronickou poštou.
  6. Mám vaši zákaznickou kartu, jak uplatním slevu při online nákupu?
    V košíku e-shopu nebo fotoboxu zadejte číslo karty do pole "použít slevový kupon nebo zákaznickou kartu". Kód karty zadávejte celý (13 číslic) a bez mezer. Slevu vám odečteme okamžitě v košíku ještě před zaplacením objednávky. Není možné kombinovat slevové kupony a slevu na zákaznické kartě.
  7. Za jak dlouho obdržím objednané zboží?
    Poté, co zpracujeme a potvrdíme objednávku a na náš bankovní účet bude připsána částka, expedujeme zásilku nejpozději do 2. pracovního dne.
    U zboží, které v době zpracování objednávky nemáme na skladě, zjistíme dostupnost a termín dodání u našich obchodních partnerů. Plnění objednávky vám v co nejkratším termínu sdělíme na vámi zadanou kontaktní elektronickou adresu.
  8. Účtujete v případě rozdělení zboží do více zásilek částku za dopravu ještě jednou?
    Ne, dopravu účtujeme u každé objednávky pouze jednou.
  9. Zasíláte zboží i do zahraničí?
    Ano, zasíláme ho do zemí Evropské unie. V takovém případě je vždy nutná platba předem, zboží nelze poslat na dobírku. Ceník dopravného platný pro jednotlivé země naleznete pod kolonkou Mezinárodní doprava v průběhu objednávky.
  10. Mám od vás doručené zboží, ale nemám potvrzený záruční list. Jak mám postupovat?
    K případné reklamaci vám stačí pouze prodejní doklad (účtenka, faktura-daňový doklad). Záruční list vám na vaši žádost potvrdíme na základě předloženého prodejního dokladu v kamenné prodejně nebo poštou.
  11. Nejsem spokojený se zbožím koupeným přes internet, na koho se můžu obrátit?
    V případě, že si přejete zboží z nějakého důvodu reklamovat, můžete se obrátit na oddělení servisu, které je zároveň i oddělením reklamačním. Zboží můžete vrátit osobně v kamenné prodejně nebo zasláním zboží formou cenného balíku, nikoliv dobírkou (v hlavičce prosím adresujte na oddělení servisu). Kompletní informace týkající se reklamací naleznete v obchodních podmínkách
  12. V jaké lhůtě mohu zboží z e-shopu vrátit bez udání důvodu?
    Odstoupit od kupní smlouvy (bez uvedení důvodu a bez sankce) můžete do 14 dnů od převzetí předmětu objednávky v rámci kupní smlouvy uzavřené na dálku (pomocí internetu). Odstoupení od smlouvy musí být doručeno do 14 dnů od převzetí zboží, nestačí pouze zaslat zboží bez formálního odstoupení od smlouvy. Zásilku směrujte do oddělení eshopu. Tímto způsobem není možné řešit případnou reklamaci vadného zboží.
  13. Jaké další služby přes internet nabízíte?
    Můžete tisknout fotografie online pomocí aplikací Fotobox a Designer, rezervovat použité a doprodejové nové zboží prostřednictvím aplikace Bazar, rezervovat si fotografování v ateliéru nebo se přihlásit na naše fotokurzy.
  14. Jakým způsobem mohu vaše online služby využít?
    Abyste naše online služby mohli využívat pohodlněji, můžete se na našich stránkách zaregistrovat, nákup je však samozřejmě možný i bez registrace. Existují dvě přihlášení, jedno pro aplikaci Designer, a druhé pro aplikace Fotobox a Bazar, nákupy v eshopu a rezervaci ateliéru či fotokurzu.
  15. Jaké zboží nabízíte v aplikaci Bazar?
    Přes tuto aplikaci nabízíme široký výběr použité fototechniky, fotoaparátů. Aplikace slouží pouze jako rezervační katalog, u takto vybraného zboží je proto nutné počkat na potvrzení rezervace naším obchodníkem.
  16. Na koho se můžu obrátit v případě chybové hlášky při přihlášení na webu?
    Kontaktujte našeho webmastera na elektronické adrese michal.chramosta@fotoskoda.cz.


Nenašli jste, co jste hledali? Kontaktujte nás:

  • info@fotoskoda.cz
  • 222 929 029
Servisní knížka plná výhod
  • 4 servisní prohlídky
  • základní kurz ovládání zrcadlovky
  • poukázka na fotoslužby

Kompletní informace »

Čekejte prosím...

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace