chci do e-shopu<\/a><\/p>\r\n\r\n Nenašli jste, co jste hledali? Kontaktujte nás:<\/span><\/strong><\/p>\r\n\r\n FAQ - provozní informace a služby Nenašli jste, co jste hledali? Kontaktujte nás:\r\n\t
Prodej nového zboží
Jaké zboží a služby nabízíme na dálku, jak objednávat, reklamovat a další otázky.
FAQ - fotografické služby
FAQ - bazar a výkup
Ano. Pokud je zboží skladem, připravíme ho pro Vás co nejrychleji a pošleme Vám e-mail a SMS zprávu o stavu vaší objednávky. Pokud zboží na skladě nemáme, budeme vás informovat o jeho dostupnosti.
Při osobním odběru jsou nezaplacené objednávky rezervovány 3 pracovní dny po potvrzení objednávky naším obchodníkem. V případě, že si přejete lhůtu prodloužit, kontaktujte naše kolegy v oddělení výdeje e-shopových objednávek na adrese brasny@fotoskoda.cz či na telefonním čísle 222 929 090.
Uhradit objednávku můžete pomocí online platby kartou, bankovním převodem, dobírkou či hotově nebo kartou přímo na prodejně při osobním vyzvednutí.
Pokud se rozhodnete pro zaslání zboží, můžete si vybrat mezi společnostmi DPD, kde lze také využít síť výdejních míst DPD PickUp, nebo TOPTRANS. Na území hl. města Prahy zajišťujeme ve všední dny také kurýrní službu Sprinter. Úhrada je v tomto případě možná bezhotovostní online platbou, bankovním převodem nebo na dobírku. Kompletní přehled a ceník jednotlivých způsobů dopravy naleznete v obchodních podmínkách.
Ano, takový způsob je pro firmy možný. Zboží je pak odesláno až po připsání částky na náš účet.
Ano, tuto službu nabízíme. Zpracujete objednávku běžným způsobem a poté již na stránkách splátkové společnost (Hello bank!) vyplníte formulář s žádostí o úvěr. O stavu vyřízení žádosti jste následně informováni elektronickou poštou.
V košíku e-shopu nebo fotoboxu zadejte číslo karty do pole "použít slevový kupon nebo zákaznickou kartu". Kód karty zadávejte celý (13 číslic) a bez mezer. Slevu vám odečteme okamžitě v košíku ještě před zaplacením objednávky. Není možné kombinovat slevové kupony a slevu na zákaznické kartě.
Poté, co zpracujeme a potvrdíme objednávku, expedujeme zásilku nejpozději do 2. pracovního dne. V případě úhrady bankovním převodem expedujeme zásilku až po připsání částky na náš účet.
U zboží, které v době zpracování objednávky nemáme na skladě, zjistíme dostupnost a termín dodání u našich obchodních partnerů. Plnění objednávky vám v co nejkratším termínu sdělíme na vámi zadanou kontaktní elektronickou adresu.
Ne, dopravu účtujeme u každé objednávky pouze jednou.
Ano, zasíláme ho do zemí Evropské unie. V takovém případě je vždy nutná platba předem, zboží nelze poslat na dobírku. Výjimkou je Slovensko, kam lze zaslat zásilku i na dobírku. Ceník dopravného platný pro jednotlivé země naleznete při volbě způsobu dopravy pod kolonkou Mezinárodní doprava v průběhu objednávky.
K případné reklamaci vám stačí pouze prodejní doklad (účtenka, faktura-daňový doklad). Záruční list vám na vaši žádost potvrdíme na základě předloženého prodejního dokladu v kamenné prodejně nebo poštou.
V případě, že si přejete zboží z nějakého důvodu reklamovat, můžete se obrátit na oddělení servisu, které je zároveň i oddělením reklamačním. Zboží můžete vrátit osobně v kamenné prodejně nebo zasláním zboží formou cenného balíku, nikoliv dobírkou (v hlavičce prosím adresujte na oddělení servisu). Kompletní informace týkající se reklamací naleznete v obchodních podmínkách.
Od kupní smlouvy můžete odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Jste oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží. Odstoupení od smlouvy zašlete nebo předejte ve 14denní lhůtě. Nemusíte uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupujete. Zásilku směrujte do oddělení eshopu, nebo osobně kontaktujte oddělení našeho servisu. Tímto způsobem není možné řešit případnou reklamaci vadného zboží.
Můžete tisknout fotografie online pomocí aplikací Fotobox a Designer, rezervovat použité a doprodejové nové zboží prostřednictvím aplikace Bazar, rezervovat si fotografování v ateliéru nebo se přihlásit na naše fotokurzy.
Abyste naše online služby mohli využívat pohodlněji a naplno, můžete se na našich stránkách zaregistrovat, nákup je však samozřejmě možný i bez registrace. Existují dvě přihlášení, jedno pro aplikaci Designer, a druhé pro aplikace Fotobox a Bazar, nákupy v eshopu a rezervaci ateliéru či fotokurzu.
Přes tuto aplikaci nabízíme široký výběr použité fototechniky, fotoaparátů. Přes aplikaci si toto zboží zakoupíte stejně jako nové zboží v e-shopu.
Kontaktujte našeho webmastera na elektronické adrese michal.chramosta@fotoskoda.cz.
U každého nákupu zboží v hodnotě minimálně 1000 Kč máte dopravu společností DPD po České republice zdarma. Akce se vztahuje na na standardní hodiny doručení mezi 8. a 17. hodinou, nelze ji využít pro expresní doručení. Informaci o ceně dopravy se vždy dozvíte v nákupním košíku po vložení zboží.