Fotogalerie (7)

GoPro VIP záruka All Inclusive - pro všechny zdarma!

GoPro VIP záruka All Inclusive - pro všechny zdarma! Zobrazit fotografie v galerii (7)

Velmi oblíbenou službou spojovanou s nákupem elektroniky je její dodatečné pojištění, proti případnému rozbití, závadám elektronické povahy apod. GoPro se vydalo naproti svým zákazníkům s All Inclusive nabídkou. Nabízí jim totiž VIP záruku na všechny nově prodané kamery GoPro. To zní zajímavě, ne? A navíc podmínky akce jsou více než "user friendly".

GOPRO HERO4 SESSIONTato exkluzivní záruka běžně stojí 2 500,- Kč, ale celý květen jí může získat každý, kdo si pořídí libovolnou novou kameru z široké nabídky GoPro.Opravdu atraktivní se nyní stávají všechny verze GoPro kamer, ke kterým budete mít servis s přímo královskými podmínkami. 

Bližší podmínky a specifikace nabídky:

  • reklamace uplatněná v záruční době (2roky) bude vyřízena expresně do 3 pracovních dnů od obdržení kamery servisním střediskem oficiálního dovozce kamer
  • reklamace bude kladně vyřízena i pro případ mechanického poškození, vč. poškrábané či zničené čočky, promáčknuté kamery, rozbitého displeje, natečení vody do pouzdra kamery apod. (jedná se o kladné vyřízení reklamace, která by v jiných případech byla zamítnuta)
  • ať už je kamera nefunkční díky výrobní vadě nebo vaším zaviněním, odchází od nás do 3 pracovních dnů k vám zcela nová kamera
  • GoPro VIP záruka All Inclusiveje-li reklamace uplatněná řádně v záruční době, bude vyřízena nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy bylo reklamované zboží doručeno servisnímu středisku oficiálního distributora, tj. na adresu Advanced Web Technologies, ​spol. ​s r.o., ​IČ: 25615785, provozovna ​Voborského 1356/19, 143 00, Praha - Modřany
  • reklamace zboží z důvodu jeho mechanického poškození bude automaticky vyřízena kladně pouze v případě první reklamace​ a pouze v případě uplatnění takové reklamace do 9 měsíců od zakoupení zboží​
  • další případné reklamace se řídí standardními obchodními podmínkami​ a zákonnou úpravou

Jak uplatnit VIP záruku

  • kameru zašlete jako klasickou reklamaci svému prodejci, u kterého jste kameru zakoupili
  • v odůvodnění kromě popisu závady uveďte "VIP záruka", nezapomeňte přiložit doklad o zakoupení, který bude obsahovat datum nákupu
  • prodejce odešle kameru dodavateli (AWT), ten ověří, zda je záruka platná a do 3 dnů od doručení odešle novou kameru zpět prodejci 

GoPro kamery v eshopu

Galerie

Líbil se vám článek? Sdílejte jej!

Podobné články

K novince Fujifilm X-E3 kožené pouzdro zdarma!
K novince Fujifilm X-E3 kožené pouzdro zdarma!

15. 9. - Využijte jedinečnou nabídku, díky které budete vlastnit Fujifilm X-E3 mezi prvními v ČR a navíc získáte luxusní,...

Splátky Cetelem bez navýšení!
Splátky Cetelem bez navýšení!

15. 9. - Připravili jsme pro vás splátky bez navýšení v oblíbené formě 1/10. Akce se společností Cetelem se vztahuje na...

Servisní knížka plná výhod
  • 4 servisní prohlídky
  • základní kurz ovládání zrcadlovky
  • poukázka na fotoslužby

Kompletní informace »

Čekejte prosím...

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace