Dostupnost
Značka
Cena
Typ/rozměr (rozměry v cm / inch)
Citlivost ISO
Snímky/listy
KODAK Gold 200/135-36 3-balení
Barevný negativní film Kodak Gold Ultra 200 disponuje standardním zrnem a přirozeným barevným podáním. Film je ideální pro fotografování za denních světelných podmínek.
KODAK ColorPlus 200/135-36
KODAK ColorPlus 200/135-36 je barevný panchromaticky senzibilizovaný negativní film, který disponuje standardním zrnem a přirozeným barevným podáním. Film je ideální...
KODAK Portra 160/135-36
Profesionální barevný panchromaticky senzibilizovaný negativní film Kodak PROFESSIONAL PORTRA 160 vyniká velmi jemným zrnem, které podstatně usnadňuje následné...
KODAK Gold 200/135-24 2-balení
Barevný panchromaticky senzibilizovaný negativní film Kodak Gold Ultra 200 disponuje standardním zrnem a přirozeným barevným podáním. Film je ideální pro...
KODAK Portra 160/120
Profesionální barevný panchromaticky senzibilizovaný negativní film Kodak PROFESSIONAL PORTRA 160 vyniká velmi jemným zrnem, které podstatně usnadňuje následné...
KODAK Gold 200/135-24 3-balení
Barevný panchromaticky senzibilizovaný negativní film Kodak Gold Ultra 200 disponuje standardním zrnem a přirozeným barevným podáním. Film je ideální pro...
KONO! Original Moonstruck 100-400/135-36
- neotřelé barvy a široké možnosti experimentování
- jedinečné barevné tónování
- s podmínkami fotografování se mění i barevné ladění snímku
KONO! Original Monsoon 100-400/135-36
- předexponovaný barevný film
- svěží odstíny barev
- ISO 100-400
KONO! Original Sunstroke 100-400/135-36
- neotřelé barvy a široké možnosti experimentování
- jedinečné barevné tónování
- efekt fotoaparátu způsobujícího "únik světla"
KODAK Vision3 50D/7203 Super 8 mm/15 m
- délka filmového materiálu je 15 m (3 600 políček), což vydá zhruba na 2,5 minuty...
- široký dynamický rozsah
- jemné zrno
KONO! Luft 200/135-24
- předexponovaný barevný film
- modré obrysy srdcí
- střední kontrast
KONO! Original Candy 100-400/135-36
- předexponovaný barevný film
- "sladké" odstíny barev
- ISO 100-400
KONO! Original Mirage 100-400/135-36
- předexponovaný barevný film
- 24 expozičních políček
- experimentování
KODAK Vision3 50D/7203 16 mm/30,5 m
- široký dynamický rozsah
- jemné zrno
- expoziční index 50 (5500k)
KONO! Rotwild No.2 100-400/135-36
- ladění do červených tónů
- ISO 100-400
- 36 expozičních políček
KONO! Katz 200/135-24
- předexponovaný barevný film
- otisky zvířecích tlapek
- střední kontrast
KODAK Portra 160 20,3x25,4 cm (8x10")/10 listů
Profesionální barevný panchromaticky senzibilizovaný negativní film Kodak PROFESSIONAL PORTRA 160 vyniká velmi jemným zrnem, které podstatně usnadňuje následné...
KODAK Portra 160 10,2x12,7 cm (4x5")/10 listů
Profesionální barevný panchromaticky senzibilizovaný negativní film Kodak PROFESSIONAL PORTRA 160 vyniká velmi jemným zrnem, které podstatně usnadňuje následné...
KONO! Alien 200/135-24
- předexponovaný barevný film
- obrázky mimozemšťanů
- citlivost ISO 200
KONO! UFO 200/135-24
- předexponovaný barevný film
- obrázky UFO
- citlivost ISO 200
KONO! Wintermärchen 200/135-24
- barevný negativ
- předexponované vánoční motivy
- 24 kinofilmových políček
Proč u nás nakupovat
& půjčovna
online
Barevné negativy
Barevné kinofilmy i barevné svitkové filmy pro vaše analogové fotoaparáty od značek Ilford, Foma nebo Kodak.
Jak funguje barevný fotografický film?
Barevný film má tři vrstvy fotografické emulze, z nichž každá je citlivá na jinou barvu světla. Každá emulze obsahuje krystaly halogenidu stříbra spolu s látkou citlivou na určitou barvu světla.
Pozitivní obraz je obraz, jak jej vnímá lidské oko. Negativní obraz je tonální a barevná inverze pozitivního obrazu. U barevného filmu jsou negativní barvy vzájemnými doplňkovými barvami, například modrá odpovídá žluté, červená azurové, zelená purpurové atp.
Barvy tří vrstev, které jsou citlivé na různé barvy světla, korespondují s barvou světla, na kterou jsou citlivé. Každá ze tří uvedených vrstev totiž propouští světla jiných barev:
-
žlutá vrstva propouští červené a zelené světlo, absorbuje modré světlo,
-
fialová vrstva propouští červené a modré světlo; absorbuje část modrého světla a světlo zelené,
-
modrozelená vrstva propouští zelené a modré světlo, absorbuje červené světlo a část světla modrého a zeleného.
Nevíte, jak na to? Vyzkoušejte některý z našich kurzů analogové fotografie, kde vás naučíme fotit, vyvolávat i zvětšovat fotky.
Kde vyvolat analogové fotky a filmy?
Existují prakticky dvě možnosti. Tou první je, že si doma vybavíte svou vlastní temnou komoru a budete si fotky vyvolávat sami. Pro začátek by vám určitě mohl pomoct náš článek Analog: Jak doma vyvolat černobílé i barevné filmy?
Druhou možností je svěřit vyvolání filmů i zvětšení fotek odborníků v temné komoře FotoŠkoda. Výhodou je, že mají velké zkušenosti, takže se o své filmové materiály nemusíte bát. Profesionální výsledky jsou zaručeny.
Barevné kinofilmy i barevné svitkové filmy pro vaše analogové fotoaparáty od značek Ilford, Foma nebo Kodak.
Jak funguje barevný fotografický film?
Barevný film má tři vrstvy fotografické emulze, z nichž každá je citlivá na jinou barvu světla. Každá emulze obsahuje krystaly halogenidu stříbra spolu s látkou citlivou na určitou barvu světla.
Pozitivní obraz je obraz, jak jej vnímá lidské oko. Negativní obraz je tonální a barevná inverze pozitivního obrazu. U barevného filmu jsou negativní barvy vzájemnými doplňkovými barvami, například modrá odpovídá žluté, červená azurové, zelená purpurové atp.
Barvy tří vrstev, které jsou citlivé na různé barvy světla, korespondují s barvou světla, na kterou jsou citlivé. Každá ze tří uvedených vrstev totiž propouští světla jiných barev:
-
žlutá vrstva propouští červené a zelené světlo, absorbuje modré světlo,
-
fialová vrstva propouští červené a modré světlo; absorbuje část modrého světla a světlo zelené,
-
modrozelená vrstva propouští zelené a modré světlo, absorbuje červené světlo a část světla modrého a zeleného.
Nevíte, jak na to? Vyzkoušejte některý z našich kurzů analogové fotografie, kde vás naučíme fotit, vyvolávat i zvětšovat fotky.
Kde vyvolat analogové fotky a filmy?
Existují prakticky dvě možnosti. Tou první je, že si doma vybavíte svou vlastní temnou komoru a budete si fotky vyvolávat sami. Pro začátek by vám určitě mohl pomoct náš článek Analog: Jak doma vyvolat černobílé i barevné filmy?
Druhou možností je svěřit vyvolání filmů i zvětšení fotek odborníků v temné komoře FotoŠkoda. Výhodou je, že mají velké zkušenosti, takže se o své filmové materiály nemusíte bát. Profesionální výsledky jsou zaručeny.