Nakupte chytře
Dostupnost
Značka
Cena
Typ blesku
Směrné číslo (při 100ISO)
Kompatibilita
Dosah radiové komunikace (m)
Délka kabelu (m)
NISSIN Di700A + Air 1 pro Nikon
- Systém Air
- Směrné číslo 28 (ISO 100/35 mm), 54 (ISO 100/200 mm)
- Bezdrátová TTL (E-TTL / E-TTL II pro Canon, i-TTL pro Nikon, ADI / P-TTL pro Sony)
- −11 %
NISSIN Di700 Air pro Olympus/Panasonic/Leicu
- Systém Air
- Směrné číslo 28 (ISO 100/35 mm), 54 (ISO 100/200 mm)
- Bezdrátová TTL (E-TTL / E-TTL II pro Canon, i-TTL pro Nikon, ADI / P-TTL pro Sony)
- −41 %
NISSIN MG60 Pro pro Nikon
- Pro Nikon
- Výkonný a kompaktní profesionální blesk
- Univerzální bateriový systém
- −14 %
NISSIN MG10 + Air 10s pro Sony
- Univerzální ruční blesk + vysílač na Sony
- GN80 (ISO 100/ 200 mm) / 165 Ws
- Dobíjení 1,5 s
- −11 %
NISSIN i40 pro Canon
- Směrné číslo 27 (ISO 100/35 mm), 40 (ISO 100/105 mm)
- Světlo LED pro video
- Pokrytí ohniskových vzdáleností 24–105 mm (16 mm při použití vestavěné širokoúhlé...
- −8 %
FUJIFILM blesk EF-60
- Bezdrátové ovládání systému řady X a GFX
- Bezdrátová kompatibilita systému Nissin Air
- Doba dobití: 3 s při plném výkonu
FUJIFILM blesk EF-42
- Směrné číslo: 42 (100 ISO, m/ft)
- Výklopná a otočná hlava blesku: ANO
- naklápění v rozmezí 90° (0, 45, 60, 75 a 90°),
FUJIFILM blesk EF-X500
- Způsob uchycení blesku: sáňky
- Směrné číslo: 50
- Úhel záblesku: 24-105mm (při vyklopené rozptylce již od 20mm)
NISSIN MG8
- Kompaktní zábleskové řešení do terénu
- Směrné číslo 20 (ISO 100/ 200 mm)
- Výkon: 83 Ws
- −24 %
NISSIN MG80 Pro pro Sony
- Křemíková výbojka QUARTZ
- Dobíjení 1,5 s (Li-ion baterie)
- Směrné číslo 60 (ISO 100/ 200 mm)
- −18 %
Proč u nás nakupovat
& půjčovna
online
Blesky, příslušenství
Fotografický blesk je pro mnohé fotografy nenahraditelným příslušenstvím. Podobně, jako trvalá a záblesková světla slouží k dodání světla do fotografické scény a může působit jako jeho hlavní, nebo vedlejší zdroj. Fotografické blesky pomáhají s vyváženou expozicí scény v denních podmínkách, mohou pomoci zmrazit fotografovaný objekt ve scéně, nasvítit modela v šeru, nebo pomoci v světelné modelaci dané scény.
Hlavní výhodou externího fotografického blesku na fotoaparátu oproti blesku vestavěnému je jeho výkon a možnost světlo dále modifikovat pomocí příslušenství blesků. S výběrem vám rádi poradíme v online chatu, nebo osobně na prodejně.
První byla oblouková lampa
Prvním fotografem, který ke své práci využil světla vydaného umělým zdrojem, přesněji obloukovou lampou, byl francouz Gaspard-Félix Tournachon, přezdívaný „Nadar“ (6. dubna 1820 – 21. března 1910 Paříž). Odehrálo se to v katakombách města Paříž. Od těch dob se umělé zdroje osvětlení posunuly notný kus kupředu a my se proto můžeme těšit z fotografií pořízených i v takových prostředích a situacích, v jakých by jinak neměly možnost vzniknout.
Blesky můžeme rozdělit:
- Podle velikosti: kompaktní × rukojeťové
- Podle účelu použití: standardní × kruhové makroblesky
- Podle vybavenosti a podpory režimů: jednoduché × pokročilé
- Podle kompatibility: univerzální × systémové
Tyto vlastnosti se u jednotlivých blesků míchají dle data výroby, potřeby a požadavků fotografů a proto není problém setkat se například s kompaktním kruhovým makrobleskem, jehož výkon je třeba nastavit manuálně, tak i s velkým rukojeťovým bleskem plně podporujícím TTL režimy.
Současné elektronické blesky dokáží během velice krátké doby vydat přesný a opakovatelný záblesk, čemuž napomáhá i inteligentní záblesková automatika využívající a podporující TTL komunikaci a měření.
Kromě toho mohou být elektronické blesky bezdrátově ovládány, aniž by bylo třeba manuálně volit výkon blesku a při práci s více blesky je možné určit poměr výkonu při zachování TTL měření. Některé blesky navíc umožňují i strobo a vysokorychlostní synchronizaci.
Bohaté příslušenství
Kromě samotných blesků existuje široká škála příslušenství, která mohou výrazně ovlivnit výsledné snímky. Mezi základní příslušenství patří difuzéry a reflektory, které pomáhají zmírňovat tvrdé stíny a vytvářet měkčí světlo. Různé filtry a barevné kryty umožňují přizpůsobit teplotu barev a dosáhnout specifických efektů. Pro dosažení stabilních a kreativních kompozic lze využít stativy a držáky. Kromě toho existují bezdrátové spouštěče, které umožňují ovládat blesky na dálku, a externí baterie pro prodloužení výdrže.
První byla oblouková lampa
Prvním fotografem, který ke své práci využil světla vydaného umělým zdrojem, přesněji obloukovou lampou, byl francouz Gaspard-Félix Tournachon, přezdívaný „Nadar“ (6. dubna 1820 – 21. března 1910 Paříž). Odehrálo se to v katakombách města Paříž. Od těch dob se umělé zdroje osvětlení posunuly notný kus kupředu a my se proto můžeme těšit z fotografií pořízených i v takových prostředích a situacích, v jakých by jinak neměly možnost vzniknout.
Blesky můžeme rozdělit:
- Podle velikosti: kompaktní × rukojeťové
- Podle účelu použití: standardní × kruhové makroblesky
- Podle vybavenosti a podpory režimů: jednoduché × pokročilé
- Podle kompatibility: univerzální × systémové
Tyto vlastnosti se u jednotlivých blesků míchají dle data výroby, potřeby a požadavků fotografů a proto není problém setkat se například s kompaktním kruhovým makrobleskem, jehož výkon je třeba nastavit manuálně, tak i s velkým rukojeťovým bleskem plně podporujícím TTL režimy.
Současné elektronické blesky dokáží během velice krátké doby vydat přesný a opakovatelný záblesk, čemuž napomáhá i inteligentní záblesková automatika využívající a podporující TTL komunikaci a měření.
Kromě toho mohou být elektronické blesky bezdrátově ovládány, aniž by bylo třeba manuálně volit výkon blesku a při práci s více blesky je možné určit poměr výkonu při zachování TTL měření. Některé blesky navíc umožňují i strobo a vysokorychlostní synchronizaci.
Bohaté příslušenství
Kromě samotných blesků existuje široká škála příslušenství, která mohou výrazně ovlivnit výsledné snímky. Mezi základní příslušenství patří difuzéry a reflektory, které pomáhají zmírňovat tvrdé stíny a vytvářet měkčí světlo. Různé filtry a barevné kryty umožňují přizpůsobit teplotu barev a dosáhnout specifických efektů. Pro dosažení stabilních a kreativních kompozic lze využít stativy a držáky. Kromě toho existují bezdrátové spouštěče, které umožňují ovládat blesky na dálku, a externí baterie pro prodloužení výdrže.