Dostupnost
Značka
Cena
Směrné číslo (při 100ISO)
Příslušenství k blesku
Podpora TTL komunikace
Dosah radiové komunikace (m)
Délka kabelu (m)
POCKETWIZARD AC3 Zone Controller pro Canon
- Tři vzájemně nezávislé režimy blesku (powertracking / E-TTL II / manuální režim)
- Šestikrokové řízení blesku po 1/3EV
- Dálkové zapínání a vypínání zón
POCKETWIZARD náhradní patice FlexTT5 pro Nikon
Náhradní patice PocketWizard Flex TT5 pro fotoaparáty Nikon.
POCKETWIZARD AC3 Zone Controller pro Nikon
- Tři vzájemně nezávislé režimy blesku (PowerTracking / i-TTL / manuální režim)
- Šestikrokové řízení blesku po 1/3EV
- Dálkové zapínání a vypínání zón
POCKETWIZARD AC7 tvrdý kryt a držák deštníku na syst. blesk
PocketWizard AC7 umožňuje odrušení elektromagnetického šumu, který může vznikat mezi kontakty na kolejničkách blesku mezi přijímačem FlexTT5 a systémovým bleskem....
ROGUE Flash Grid 3v1 voštinová předsádka
- intuitivní a rychle použití
- velikost 92 x 30 mm
- hmotnost pouze 110 g
POCKETWIZARD AC5 pouzdro pro systémový blesk
Měkké pouzdro PocketWizard AC5 RF pro systémové blesky, bylo navrženo tak, aby blokovalo RF šum od signálu blesků. Pouzdro je tvořeno ze dvou povrchů - vnějšího, který...
POCKETWIZARD pouzdro G-Wiz Squared modré
- K dispozici je ve třech barvách modrá, černá a oranžová
- Vnitřní prostor je 7,1 × 12 × 12 cm
Proč u nás nakupovat
& půjčovna
online
Blesky, příslušenství
Fotografický blesk je pro mnohé fotografy nenahraditelným příslušenstvím. Podobně, jako trvalá a záblesková světla slouží k dodání světla do fotografické scény a může působit jako jeho hlavní, nebo vedlejší zdroj. Fotografické blesky pomáhají s vyváženou expozicí scény v denních podmínkách, mohou pomoci zmrazit fotografovaný objekt ve scéně, nasvítit modela v šeru, nebo pomoci v světelné modelaci dané scény.
Hlavní výhodou externího fotografického blesku na fotoaparátu oproti blesku vestavěnému je jeho výkon a možnost světlo dále modifikovat pomocí příslušenství blesků. S výběrem vám rádi poradíme v online chatu, nebo osobně na prodejně.
První byla oblouková lampa
Prvním fotografem, který ke své práci využil světla vydaného umělým zdrojem, přesněji obloukovou lampou, byl francouz Gaspard-Félix Tournachon, přezdívaný „Nadar“ (6. dubna 1820 – 21. března 1910 Paříž). Odehrálo se to v katakombách města Paříž. Od těch dob se umělé zdroje osvětlení posunuly notný kus kupředu a my se proto můžeme těšit z fotografií pořízených i v takových prostředích a situacích, v jakých by jinak neměly možnost vzniknout.
Blesky můžeme rozdělit:
- Podle velikosti: kompaktní × rukojeťové
- Podle účelu použití: standardní × kruhové makroblesky
- Podle vybavenosti a podpory režimů: jednoduché × pokročilé
- Podle kompatibility: univerzální × systémové
Tyto vlastnosti se u jednotlivých blesků míchají dle data výroby, potřeby a požadavků fotografů a proto není problém setkat se například s kompaktním kruhovým makrobleskem, jehož výkon je třeba nastavit manuálně, tak i s velkým rukojeťovým bleskem plně podporujícím TTL režimy.
Současné elektronické blesky dokáží během velice krátké doby vydat přesný a opakovatelný záblesk, čemuž napomáhá i inteligentní záblesková automatika využívající a podporující TTL komunikaci a měření.
Kromě toho mohou být elektronické blesky bezdrátově ovládány, aniž by bylo třeba manuálně volit výkon blesku a při práci s více blesky je možné určit poměr výkonu při zachování TTL měření. Některé blesky navíc umožňují i strobo a vysokorychlostní synchronizaci.
Bohaté příslušenství
Kromě samotných blesků existuje široká škála příslušenství, která mohou výrazně ovlivnit výsledné snímky. Mezi základní příslušenství patří difuzéry a reflektory, které pomáhají zmírňovat tvrdé stíny a vytvářet měkčí světlo. Různé filtry a barevné kryty umožňují přizpůsobit teplotu barev a dosáhnout specifických efektů. Pro dosažení stabilních a kreativních kompozic lze využít stativy a držáky. Kromě toho existují bezdrátové spouštěče, které umožňují ovládat blesky na dálku, a externí baterie pro prodloužení výdrže.
První byla oblouková lampa
Prvním fotografem, který ke své práci využil světla vydaného umělým zdrojem, přesněji obloukovou lampou, byl francouz Gaspard-Félix Tournachon, přezdívaný „Nadar“ (6. dubna 1820 – 21. března 1910 Paříž). Odehrálo se to v katakombách města Paříž. Od těch dob se umělé zdroje osvětlení posunuly notný kus kupředu a my se proto můžeme těšit z fotografií pořízených i v takových prostředích a situacích, v jakých by jinak neměly možnost vzniknout.
Blesky můžeme rozdělit:
- Podle velikosti: kompaktní × rukojeťové
- Podle účelu použití: standardní × kruhové makroblesky
- Podle vybavenosti a podpory režimů: jednoduché × pokročilé
- Podle kompatibility: univerzální × systémové
Tyto vlastnosti se u jednotlivých blesků míchají dle data výroby, potřeby a požadavků fotografů a proto není problém setkat se například s kompaktním kruhovým makrobleskem, jehož výkon je třeba nastavit manuálně, tak i s velkým rukojeťovým bleskem plně podporujícím TTL režimy.
Současné elektronické blesky dokáží během velice krátké doby vydat přesný a opakovatelný záblesk, čemuž napomáhá i inteligentní záblesková automatika využívající a podporující TTL komunikaci a měření.
Kromě toho mohou být elektronické blesky bezdrátově ovládány, aniž by bylo třeba manuálně volit výkon blesku a při práci s více blesky je možné určit poměr výkonu při zachování TTL měření. Některé blesky navíc umožňují i strobo a vysokorychlostní synchronizaci.
Bohaté příslušenství
Kromě samotných blesků existuje široká škála příslušenství, která mohou výrazně ovlivnit výsledné snímky. Mezi základní příslušenství patří difuzéry a reflektory, které pomáhají zmírňovat tvrdé stíny a vytvářet měkčí světlo. Různé filtry a barevné kryty umožňují přizpůsobit teplotu barev a dosáhnout specifických efektů. Pro dosažení stabilních a kreativních kompozic lze využít stativy a držáky. Kromě toho existují bezdrátové spouštěče, které umožňují ovládat blesky na dálku, a externí baterie pro prodloužení výdrže.