Dostupnost
Značka
Cena
Směrné číslo (při 100ISO)
Příslušenství k blesku
Podpora TTL komunikace
Dosah radiové komunikace (m)
Délka kabelu (m)
POCKETWIZARD AC3 Zone Controller pro Canon
- Tři vzájemně nezávislé režimy blesku (powertracking / E-TTL II / manuální režim)
- Šestikrokové řízení blesku po 1/3EV
- Dálkové zapínání a vypínání zón
POCKETWIZARD náhradní patice FlexTT5 pro Nikon
Náhradní patice PocketWizard Flex TT5 pro fotoaparáty Nikon.
POCKETWIZARD AC3 Zone Controller pro Nikon
- Tři vzájemně nezávislé režimy blesku (PowerTracking / i-TTL / manuální režim)
- Šestikrokové řízení blesku po 1/3EV
- Dálkové zapínání a vypínání zón
POCKETWIZARD AC7 tvrdý kryt a držák deštníku na syst. blesk
PocketWizard AC7 umožňuje odrušení elektromagnetického šumu, který může vznikat mezi kontakty na kolejničkách blesku mezi přijímačem FlexTT5 a systémovým bleskem....
POCKETWIZARD AC5 pouzdro pro systémový blesk
Měkké pouzdro PocketWizard AC5 RF pro systémové blesky, bylo navrženo tak, aby blokovalo RF šum od signálu blesků. Pouzdro je tvořeno ze dvou povrchů - vnějšího, který...
POCKETWIZARD pouzdro G-Wiz Squared modré
- K dispozici je ve třech barvách modrá, černá a oranžová
- Vnitřní prostor je 7,1 × 12 × 12 cm
NOVOFLEX Flash Griff
Praktický postranní držák blesku Novoflex Flash Griff představuje pohodlný způsob umístění blesku.
Proč u nás nakupovat
& půjčovna
online
Blesky, příslušenství
Fotografický blesk je pro mnohé fotografy nenahraditelným příslušenstvím. Podobně, jako trvalá a záblesková světla slouží k dodání světla do fotografické scény a může působit jako jeho hlavní, nebo vedlejší zdroj. Fotografické blesky pomáhají s vyváženou expozicí scény v denních podmínkách, mohou pomoci zmrazit fotografovaný objekt ve scéně, nasvítit modela v šeru, nebo pomoci v světelné modelaci dané scény.
Hlavní výhodou externího fotografického blesku na fotoaparátu oproti blesku vestavěnému je jeho výkon a možnost světlo dále modifikovat pomocí příslušenství blesků. S výběrem vám rádi poradíme v online chatu, nebo osobně na prodejně.
První byla oblouková lampa
Prvním fotografem, který ke své práci využil světla vydaného umělým zdrojem, přesněji obloukovou lampou, byl francouz Gaspard-Félix Tournachon, přezdívaný „Nadar“ (6. dubna 1820 – 21. března 1910 Paříž). Odehrálo se to v katakombách města Paříž. Od těch dob se umělé zdroje osvětlení posunuly notný kus kupředu a my se proto můžeme těšit z fotografií pořízených i v takových prostředích a situacích, v jakých by jinak neměly možnost vzniknout.
Blesky můžeme rozdělit:
- Podle velikosti: kompaktní × rukojeťové
- Podle účelu použití: standardní × kruhové makroblesky
- Podle vybavenosti a podpory režimů: jednoduché × pokročilé
- Podle kompatibility: univerzální × systémové
Tyto vlastnosti se u jednotlivých blesků míchají dle data výroby, potřeby a požadavků fotografů a proto není problém setkat se například s kompaktním kruhovým makrobleskem, jehož výkon je třeba nastavit manuálně, tak i s velkým rukojeťovým bleskem plně podporujícím TTL režimy.
Současné elektronické blesky dokáží během velice krátké doby vydat přesný a opakovatelný záblesk, čemuž napomáhá i inteligentní záblesková automatika využívající a podporující TTL komunikaci a měření.
Kromě toho mohou být elektronické blesky bezdrátově ovládány, aniž by bylo třeba manuálně volit výkon blesku a při práci s více blesky je možné určit poměr výkonu při zachování TTL měření. Některé blesky navíc umožňují i strobo a vysokorychlostní synchronizaci.
Bohaté příslušenství
Kromě samotných blesků existuje široká škála příslušenství, která mohou výrazně ovlivnit výsledné snímky. Mezi základní příslušenství patří difuzéry a reflektory, které pomáhají zmírňovat tvrdé stíny a vytvářet měkčí světlo. Různé filtry a barevné kryty umožňují přizpůsobit teplotu barev a dosáhnout specifických efektů. Pro dosažení stabilních a kreativních kompozic lze využít stativy a držáky. Kromě toho existují bezdrátové spouštěče, které umožňují ovládat blesky na dálku, a externí baterie pro prodloužení výdrže.
První byla oblouková lampa
Prvním fotografem, který ke své práci využil světla vydaného umělým zdrojem, přesněji obloukovou lampou, byl francouz Gaspard-Félix Tournachon, přezdívaný „Nadar“ (6. dubna 1820 – 21. března 1910 Paříž). Odehrálo se to v katakombách města Paříž. Od těch dob se umělé zdroje osvětlení posunuly notný kus kupředu a my se proto můžeme těšit z fotografií pořízených i v takových prostředích a situacích, v jakých by jinak neměly možnost vzniknout.
Blesky můžeme rozdělit:
- Podle velikosti: kompaktní × rukojeťové
- Podle účelu použití: standardní × kruhové makroblesky
- Podle vybavenosti a podpory režimů: jednoduché × pokročilé
- Podle kompatibility: univerzální × systémové
Tyto vlastnosti se u jednotlivých blesků míchají dle data výroby, potřeby a požadavků fotografů a proto není problém setkat se například s kompaktním kruhovým makrobleskem, jehož výkon je třeba nastavit manuálně, tak i s velkým rukojeťovým bleskem plně podporujícím TTL režimy.
Současné elektronické blesky dokáží během velice krátké doby vydat přesný a opakovatelný záblesk, čemuž napomáhá i inteligentní záblesková automatika využívající a podporující TTL komunikaci a měření.
Kromě toho mohou být elektronické blesky bezdrátově ovládány, aniž by bylo třeba manuálně volit výkon blesku a při práci s více blesky je možné určit poměr výkonu při zachování TTL měření. Některé blesky navíc umožňují i strobo a vysokorychlostní synchronizaci.
Bohaté příslušenství
Kromě samotných blesků existuje široká škála příslušenství, která mohou výrazně ovlivnit výsledné snímky. Mezi základní příslušenství patří difuzéry a reflektory, které pomáhají zmírňovat tvrdé stíny a vytvářet měkčí světlo. Různé filtry a barevné kryty umožňují přizpůsobit teplotu barev a dosáhnout specifických efektů. Pro dosažení stabilních a kreativních kompozic lze využít stativy a držáky. Kromě toho existují bezdrátové spouštěče, které umožňují ovládat blesky na dálku, a externí baterie pro prodloužení výdrže.