Dostupnost
Značka
Cena
Typ/rozměr (rozměry v cm / inch)
Citlivost ISO
Snímky/listy
Speciální vlastnosti
LOMOGRAPHY film LomoChrome Turquoise XR 100-400/135-36
- Citlivost: ISO 100-400
- Formát: 135 kinofilm
- Typ: negativ (proces C-41)
LOMOGRAPHY film LomoChrome Metropolis XR 100-400/120
- jemné zrno
- "retro" efekt
- desaturované a tlumené barvy
KONO! Original Moonstruck 100-400/135-36
- neotřelé barvy a široké možnosti experimentování
- jedinečné barevné tónování
- s podmínkami fotografování se mění i barevné ladění snímku
LOMOGRAPHY film Lobster Redscale 200/110-24 1-pack
- tóny a odstíny zářivě oranžové
- pro jakýkoli 110 fotoaparát
- ISO 200
LOMOGRAPHY film LomoChrome Turquoise XR 100-400/120
- Citlivost: ISO 100-400
- Formát: 120 svitkový film
- Typ: negativ (proces C-41)
LOMOGRAPHY film Redscale XR 50-200/135-36 3-pack
- citlivost: ISO 50-200
- formát: 120 svitkový film
- typ: negativ (proces C-41)
LOMOGRAPHY film LomoChrome Turquoise XR 100-400/110-24
- 110mm film
- ISO 100-400
- DX kód: ne
KONO! Original Monsoon 100-400/135-36
- předexponovaný barevný film
- svěží odstíny barev
- ISO 100-400
KONO! Original Sunstroke 100-400/135-36
- neotřelé barvy a široké možnosti experimentování
- jedinečné barevné tónování
- efekt fotoaparátu způsobujícího "únik světla"
LOMOGRAPHY film LomoChrome Purple XR 100-400/110-24
- 110mm film
- ISO 100-400 citlivost
- nádech fotek do fialova
LOMOGRAPHY film Redscale XR 50-200/120 3-pack
- Typ filmu: barevný / negativní (zpracovatelský proces C-41)
- Formát: svitek (120)
- Citlivost: 50 - 200 ISO
LOMOGRAPHY film Redscale XR 50-200/120 3-pack EXPIROVANÉ
- EXPIRACE: 03/2023
- Typ filmu: barevný / negativní (zpracovatelský proces C-41)
- Formát: svitek (120)
KONO! Luft 200/135-24
- předexponovaný barevný film
- modré obrysy srdcí
- střední kontrast
KONO! Original Candy 100-400/135-36
- předexponovaný barevný film
- "sladké" odstíny barev
- ISO 100-400
KONO! Original Mirage 100-400/135-36
- předexponovaný barevný film
- 24 expozičních políček
- experimentování
KONO! Rotwild No.2 100-400/135-36
- ladění do červených tónů
- ISO 100-400
- 36 expozičních políček
KONO! Katz 200/135-24
- předexponovaný barevný film
- otisky zvířecích tlapek
- střední kontrast
LOMOGRAPHY film Color Tiger 200/110-24
- ISO: 200
- Počet snímů: 24
- Chemický proces: černobílý negativní proces
LOMOGRAPHY film Color Tiger 200/110-24 3-pack
- první barevný negativní film pro formát 110
- ostré a svěží záběry
- ISO 200
KONO! Alien 200/135-24
- předexponovaný barevný film
- obrázky mimozemšťanů
- citlivost ISO 200
KONO! UFO 200/135-24
- předexponovaný barevný film
- obrázky UFO
- citlivost ISO 200
KONO! Wintermärchen 200/135-24
- barevný negativ
- předexponované vánoční motivy
- 24 kinofilmových políček
Proč u nás nakupovat
& půjčovna
online
Filmy
Kde koupit film do fotoaparátu? Ideálně tam, kde se fotce věnují už přes třicet let. U nás ve FotoŠkoda Praha vám poradíme nejen s tím, jak vybrat svitkový film nebo kinofilm přesně pro vás, ale také jak ho zpracovat nebo skladovat.
Přečtěte si: Jak vybrat filmový materiál
Jaké analogové filmy máme v nabídce?
- klasické 35 mm kinofilmy pro zrcadlovky nebo analogové kompakty,
- svitkové filmy pro středoformátové fotoaparáty typu Hasselblad, Mamyia nebo Flexaret,
- instantní filmy pro Instax nebo Polaroid,
- diapozitivy.
Ponořte se do barev s barevnými filmy Kodak, Portra, Ilford nebo Fomapan, nebo se soustřeďte na černobílou analogovou fotku s kvalitními černobílými filmy a svitky.
Nevíte, jak na to? Vyzkoušejte některý z našich kurzů analogové fotografie, kde vás naučíme fotit, vyvolávat i zvětšovat fotky.
Kde vyvolat analogové fotky a filmy?
Existují prakticky dvě možnosti. Tou první je, že si doma vybavíte svou vlastní temnou komoru a budete si fotky vyvolávat sami. Pro začátek by vám určitě mohl pomoct náš článek Analog: Jak doma vyvolat černobílé i barevné filmy?
Druhou možností je svěřit vyvolání filmů i zvětšení fotek odborníků v temné komoře FotoŠkoda. Výhodou je, že mají velké zkušenosti, takže se o své filmové materiály nemusíte bát. Profesionální výsledky jsou zaručeny.
Jak funguje klasický film do fotoaparátu?
Fotografický film je plastový pás pokrytý tenkou vrstvou emulze obsahující světlocitlivé halogenidy stříbra vázané v želatině. Rozdílné velikosti krystalů určují citlivost a zrnitost filmu. V okamžiku, kdy je emulze vystavena dostatečnému množství světla, nebo jiného elektromagnetického záření jako např. rentgen, vytvoří se latentní (neviditelný) obraz. Pomocí chemických procesů se na filmu následně vytvoří obraz viditelný.
Kde koupit film do fotoaparátu? Ideálně tam, kde se fotce věnují už přes třicet let. U nás ve FotoŠkoda Praha vám poradíme nejen s tím, jak vybrat svitkový film nebo kinofilm přesně pro vás, ale také jak ho zpracovat nebo skladovat.
Přečtěte si: Jak vybrat filmový materiál
Jaké analogové filmy máme v nabídce?
- klasické 35 mm kinofilmy pro zrcadlovky nebo analogové kompakty,
- svitkové filmy pro středoformátové fotoaparáty typu Hasselblad, Mamyia nebo Flexaret,
- instantní filmy pro Instax nebo Polaroid,
- diapozitivy.
Ponořte se do barev s barevnými filmy Kodak, Portra, Ilford nebo Fomapan, nebo se soustřeďte na černobílou analogovou fotku s kvalitními černobílými filmy a svitky.
Nevíte, jak na to? Vyzkoušejte některý z našich kurzů analogové fotografie, kde vás naučíme fotit, vyvolávat i zvětšovat fotky.
Kde vyvolat analogové fotky a filmy?
Existují prakticky dvě možnosti. Tou první je, že si doma vybavíte svou vlastní temnou komoru a budete si fotky vyvolávat sami. Pro začátek by vám určitě mohl pomoct náš článek Analog: Jak doma vyvolat černobílé i barevné filmy?
Druhou možností je svěřit vyvolání filmů i zvětšení fotek odborníků v temné komoře FotoŠkoda. Výhodou je, že mají velké zkušenosti, takže se o své filmové materiály nemusíte bát. Profesionální výsledky jsou zaručeny.
Jak funguje klasický film do fotoaparátu?
Fotografický film je plastový pás pokrytý tenkou vrstvou emulze obsahující světlocitlivé halogenidy stříbra vázané v želatině. Rozdílné velikosti krystalů určují citlivost a zrnitost filmu. V okamžiku, kdy je emulze vystavena dostatečnému množství světla, nebo jiného elektromagnetického záření jako např. rentgen, vytvoří se latentní (neviditelný) obraz. Pomocí chemických procesů se na filmu následně vytvoří obraz viditelný.